דף הבית / עיצוב גראפי

לקריאת הסילבוס של לימודי עיצוב גרפי 

עיצוב גראפי הינה צורה של תקשורת חזותית  של עולם התקשורת ועולם הפרסום שימושים נרחבים נמצאים בעיצוב גראפי וזהו עולם ומלואו. אי אפשר להכחיש את הכוח של התקשורת ואת ההשפעה החזקה אשר קיימת לחברה. שימוש בחומרים מודפסים כמו עיתונים ומגזינים צריכים טיפול מקצועי של עריכת תמונה כדי שלצופי יהיה נעים לעין ויהיה מעניין להסתכל בתוך מגזינים או חומרים מודפסים אשר מפיקה חברה. ספרי לימוד שונים באקדמיה דורשים שימוש בעיצוב גראפי כגון עיצוב של מתאים של עטיפת ספר והאיורים בתוך הדפים.

שימוש בעיצוב גראפי הוא ללא הגבלה ובלתי צפוי לרעיונות שיוצאים ממוחו של אדם, עם הרצון של האדם ליצור אמנות, עיצוב גראפי זוהי האומנות האחרונה אשר התפתחה עם הזמן. כמו שאר יצירות טכנולוגיות אנושיות אשר התפתחו בתקופה האחרונה, כך גם עיצוב גראפי.ישנם סוגים שונים בתחום של עיצוב גראפי וישנם גם שני שימושים עיקריים בגרפיקה ממוחשבת, רסטר (המורכב פיקסלים) ואת הסוג השני הנקרא וקטור (המורכב מנתיבים) תמונות אשר נבנו ברסטר נקראות בדרך כלל ביטמאפ (bitmap)

הסבר על שימושים בעיצוב גראפי

(bitmap) - תמונת מפת סיביות משתמשת ברשת של פיקסלים בודדים שבהם כל פיקסל יכול להכיל צבע בגוון שונה , מפות סיביות מורכבים מפיקסלים. גרפיקה וקטורית משתמשת ביחסים מתמטיים בין נקודות של נתיבים הקושרות אותם כדי לתאר תמונה, גרפיקה וקטורית מורכבת מנתיבים. גרפיקה הממוחשבת זה הוא תחום רחב אשר מקיף כמעט כל אספקט בתחום עיצוב גראפי, הדור אשר מתפתח כיום מעוניין בעיקר בדור של תמונות בעלות 3 מימדים. 

כאשר מעצבים גרפיים ניגשים לעבודה הם מכינים תרשימים או פריסות ביד או בעזרת מחשב כדי להמחיש את חזונם העיצובי,מעצבים גרפיים משתמשים בהרבה מאוד אלמנטים שונים כגון צבעים, קול, יצירות אמנות, צילום, אנימציה, סגנון גופן ורכיבים חזותיים אחרים לעיצוב. מעצבים בוחרים גם את הגודל ואת צורת הארגון של הרכיבים השונים על הדף או על המסך. 

הם עשויים ליצור גרפים ותרשימים מנתונים לשימוש בפרסומים, ולעתים קרובות הם מתייעצים עם קופירייטרים על כל טקסט הנלווה לעיצוב גראפי. לאחר מכן המעצבים מציגים את העיצוב המוגמר ללקוחות או לארט דירקטור או קריאיטיב לאישור. 

עיצוב גראפי הינו תהליך של יצירת מראית עין של פרסום, מצגת או אתר אינטרנט בצורה מושכת והגיונית. בסיום של העבודה של עיצוב גראפי בהצלחה, היצירה מושכת את תשומת הלב של הצופים, מוסיף ערך להודעה, משפר את הרגשת הקוראים, מפשט, מארגן, מספק דגש סלקטיבי, ויוצר אחדות.את תזכרו את השלבים בתהליך עיצוב גראפי: ניתוח של קהל היעד. קביעת המטרה של המסר הפרסומי. החליטו היכן וכיצד יופיע המסר שלכם (הם העיצוב יופיע על מצגת מודפסת או באתר אינטרנט). לקבוע יעדים. ארגן של טקסט וגרפיקה. לבחור תבנית פריסה מתאימה. בחירת הגופנים המתאימים, גדלים, סגנונות, ומרווחים.

לקריאת הסילבוס של לימודי עיצוב גרפי

×
רוצה לשמוע עוד?
botpixel

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

X לקבלת
סילבוס
שיחה
צ'ט
לפרטים