מקצוע ה-IT הפך למבוקש מאוד בשנים האחרונות. כמה מבוקש? רק בארה"ב לבדה מועסקים בתחום יותר משני מיליון עובדים.

אפשר לחשוב על זה ככה: הרי בכל מקום קיימות כיום רשתות מחשבים. בין אם מדובר ב-Microsoft, משרד פרסום קטן או רשת בתי מרקחת - הכל היום מרושת.

כך נולד הצורך בכמה שיותר אנשי IT שיהיו אחראים על ניהול רשתות ואבטחת המידע. אם פעם היה מדובר במקצוע שדרש בעיקר "זוג ידיים טובות", תחום ה-IT דורש כיום התמקצעות ברמה הרבה יותר גבוהה עם התמחות בכל מה שקורה ב"ענן", שמהווה היום את הבסיס של התחום.

לכן במקביל לצורך בהכשרה על עבודה "בענן", עובדי IT כיום נדרשים גם להתמחות בתחום אבטחת מידע שתאפשר להם להגן על המידע הרגיש שקיים בתשתית של הארגון.

באופן כללי אפשר לחלק את התחום ל-2:

  • שירותי תכנות מחשבים מותאמים אישית (כתיבה, בחינה ושינוי תוכנה ללקוח מסוים גם לאחר ההתקנה הראשונית)
  • עיצוב מערכות מחשוב (תכנון מערכת המחשוב כך שהיא תשתלב עם החומרה, התוכנה וטכנולוגיית התקשורת). לאחר ההתקנה וההכשרה של עובדים לעבודה ברשת, החברות מספקות גם שירותי תמיכה ללקוחות.

קורסים למנהלי רשתות

היתרון הברור של התחום הוא שלא נדרש תואר או רקע קודם כדי לעבוד בתחום. הדרך המקובלת והנפוצה להשתלב בתחום היא קורס IT. ועוד יתרון: מדובר במקצוע שתמיד יש בו צורך, אפילו ביחס לתעשיית ההייטק הישראלית שבה תמיד יש מחסור.

קורסים למנהלי רשתות בהאקריו הם בעלי כמה יתרונות בולטים: מרצים מובילים בתעשייה שמחוברים לשטח, חומר לימוד שמתעדכן מדי שנה בהתאם למה שקורה בשוק, השמה מובטחת למסיימי הקורס ומלגות שכ"ל נדיבות.

ויש עוד יתרון אחד משמעותי בקורס של האקריו שהתפתח בשנתיים האחרונות: קורס אונליין.
אם בתחילת הקורונה חשבנו כולנו שמרקם הלימוד ייפגע - קורס IT אונליין בהאקריו הוכיח שאפשר גם אחרת. כמו מרבית הסטודנטים בהאקריו שמרוצים הרבה יותר מהלימודים אונליין כך גם הסטודנטים בקורס IT או בשמו הרשמי: קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע.

הלימודים באונליין חוסכים את הצורך לנסוע ולהיתקע בפקקים, להיות תלויים בתחבורה הציבורית וכן הלאה. פעמים רבות, הלמידה מרחוק גם מסייעת לסטודנטים ביישנים שלא היו משתתפים בצורה אקטיבית בשיעור פרונטלי ודווקא המרחק מאפשר להם לצבור ביטחון עצמי ולצלול אל הקורס.
הלימודים אונליין דומים מאוד גם להתפתחות בעבודה עצמה שהפכה גם היא להיות במידה רבה אונליין. כל תחומי ההייטק עשו את המעבר לעבודה מרחוק. אם בתחילת הדרך זה היה "בגלל" הקורונה, הרבה מאוד עובדים חושבים שזה "בזכות הקורונה". התפוקה של העובדים גבוהה יותר והחברות חוסכות. מה שנקרא Win-Win מוחץ לשני הצדדים.

לימודי IT אונליין מאפשרים לסטודנטים במסלול הלימודים לשלוט כמעט בכל היבט הקשור ללימודים: צפיה חוזרת בשיעורים, קבוצת למידה עם חברים ללימודים ועם המרצים שמאפשרת להעמיק בחומר ולשאול שאלות, תרגולים של החומר הנלמד, הגשת מועמדות למשרות, סימולציות וכן הלאה.

לפרטים ומידע נוסף על קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע אונליין לחצו כאן

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה