דף הבית / בלוג / 4 טיפים חשובים לשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם
main_blog_image

4 טיפים חשובים לשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם

עודכן בתאריך: 08-22-2019

בעלי עסק? מתחזקים אתר? הידעתם שאיכות האתר שלכם לא נמדדת אך ורק בכמה גולשים האתר מצליח להביא, אלא במהלך הזמן והשהות של הגולש באתר? משתנים אלו מגיעים מעולם ה-UX או בפירוט יותר User Experience (חוויית משתמש). ככל שחוויית המשתמש באתר שלכם תהיה נוחה וחיובית יותר אצל הגולש, כך האתר שלכם יהיה אטרקטיבי יותר, ימיר יותר ותוכלו לממש את היעדים אותם הצבתם.

איגדנו את 4 הטיפים החשובים ביותר בעולם ה-UX היום:

טיפ 1: תדאגו למשתמש שלכם

חשוב לכם לתחזק עסק מקצועי? חוויית הגלישה באתר שלכם צריכה להיות מקצועית לא פחות! מהרגע שהגולש הקליק על הלינק שלכם, הוריד את האפליקציה, סרק קוד QR או נכנס ידנית לאתר דרך גוגל, הוא מצפה לחוויה ידידותית ומתאימה שתיתן לו את האפשרות להשתמש בפלטפורמה באופן אינטואיטיבי ומהנה. המידע צריך להיות גלוי לעין ובכלל - לקבל את הרושם שמדובר בעסק רציני, מקצועי וזמין עבורו.

תכנון האתר צריך להיות בצורה שיווקית באופן שיגרום למשתמש לבצע את הפעולות שאנחנו רוצים (רכישה, מילוי טופס, השארת ליד ועוד).

תכנון נכון של חוויית השירות מאפשרת הארכה של זמן הגלישה באתר ובאפליקציה, הקטנה של אחוזי הנטישה מעמודי האתר ויצירת חוויה הגורמת לביקור ביותר עמודים בתור האתר.

טיפ 2: תכננו נכון את האתר/האפליקציה

הרעיון המרכזי של תכנון חוויית המשתמש הוא לגרום להפעלה מרבית של החושים, ליצור חוויית גלישה טובה, זמינות גבוהה של רכיבי המידע והטכנולוגיה ובתכלס, לתת תחושה שמדובר בעסק רציני.

לכן אנחנו נתכנן ממשק משתמש (UI - User Interface) שעונה על צרכי הגולשים ומאפשר להם לנוע במהירות ובצורה מדויקת באתר ואפילו - בכיף למקום שאליו הם מבקשים להגיע.

בשלב תכנון ממשק המשתמש אנחנו קובעים את הצבעים בהם משתמש ואת הניגודיות, מיקום התפריט, אילו כפתורים יהיו, תכנון הגעה לכל עמוד באתר או באפליקציה בכמה שפחות קליקים ובלי "לבזבז" זמן למשתמש. על כן נתכנן ממשק משתמש מקצועי, ידידותי ומזמין. התכנון הוא ללא ספק צעד מפתח ביצירת חוויית משתמש שיווקית ונכונה.

לעמוד קורס חוויית משתמש UI UX לחץ>

לעמוד קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX Design לחץ>

טיפ 3: הפסיכולוגיה של הלחיצה - איפה ואיך?

תכנון ממשק המשתמש ואלמנטים ויזואליים כמו גודל וסגנון הגופן מחדדים את האפשרות להפוך את הגולשים שלכם ללקוחות מרוצים ונותנים להם חוויית גלישה חושית, מקצועית ונעימה.

אנחנו נצליח ליצור שביעות רצון גבוהה, נעזור ללקוח להתקדם לשלב הבא, ליצור איתנו קשר או לבצע רכישה ע"י תכנון מקצועי ונכון של כל התכנים בחלקים השונים.

טיפ 4: אתם צריכים צוות מקצועי!

כאשר אתם מפתחים פלטפורמה שיווקית, מקצועית ורצינית, חשוב לתכנן טוב טוב את ממשק המשתמש (UI) ואת חוויית המשתמש (UX). בזמן התהליך תגלו שתכנון מקצועי ונכון יגדיל משמעותית את יכולות הפלטפורמות שלכם ואת נתוני הגלישה באתר או השימוש האפליקציה. חשוב לבחור בגוף מנוסה עם אחוזי הצלחה גבוהים ומוכחים כדי שחוויית המשתמש שלכם תהיה מניבה ותעזור לכם לקדם את העסק שלכם מקצועית וכלכלית.


פוסטים קשורים

שלט גוגל סטדיה. הנטפליקס של הגיימינג

גוגל סטאדיה היא בכל זאת העתיד של הגיימינג

איתמר מרילוס
האם כדאי ללמוד עיצוב גרפי בהאקריו?

האם עיצוב גרפי זו עבודה מבוקשת כיום?

למה ללמוד ג'אווהסקריפט

למה ללמוד ג'אווהסקריפט

איך לבחור פלטת צבעים לאתר מבחינת עיצוב גרפי

עיצוב גרפי לאתרי אינטרנט: איך לבחור פלטת צבעים?

איתמר מרילוס
×
רוצה לשמוע עוד?
botpixel

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

X לקבלת
סילבוס
שיחה
צ'ט
לפרטים