לימודי עיצוב גרפי– והרי החדשות

1.05.2011

  • פייסבוק מתכננת 8,000 עובדים חדשים בתוך 6 שנים – אולי תהיו ביניהם.
  • בהלת האייפד 2 – בארץ
  • בסוף השבוע הולכים להיכתב כ-250 משחקי חדשים.
  • היכרויות בשיטת קופונים מתחילה
  • חדש בגוגל דוקס לסלולר: המרת תמונה לטקסט

והחדשות באתרי האינטרנט זורמות וזורמות מדי יום ביומו בקצב מסחרר, כל יום נוצרים רעיונות חדשים, כל יום נולדים לעולם ההיטק מוצרים חדשים.

בתוך כול התחום המרתק הזה לוקחים לימודי עיצוב גרפי משקל גדול מאד בענף ההייטק, הענף הגדול במשק הישראלי ובעולם. מי שנכנס קודם לתחום לימודי עיצוב הגרפי זוכה כיום לקריירה תוססת, פעילה, מלאת מרץ ומספקת.

אבל זה לא מאוחר גם לכם! כן, אתם! אתם שעדיין מתלבטים לאן לפנות, מה כדאי ומה לא כדאי, מספיק שתיכנסו אל אתרי החדשות ותסקרו את כול מה שמתרחש בעולם האינטרנט תגלו חידושים ורעיונות כמעט אינסופיים.

כמו שצויין לימודי עיצוב גרפי יש משקל עצום בים התעשייה הגועש הזה.

אם ניקח תחום קטן בנושא קופונים להיכרויות. הקופונים לא סתם נוצרו. מישהו עיצב אותם גרפית בהתאם לדרישת השוק. או עיצובים חדשים שייכנסו לפייסבוק. אם אתם בעלי יכולת גבוהה בעיצוב , אולי יתמזל מזלכם תתקדמו במעלה החברה של מעצבי הגרפיקה ותמצאו את עצמכם בין העובדים החדשים של פייסבוק עם משכורת גבוהה מאד.

לימודי עיצוב גרפי תופסים פינה בכול מקום. כנסו לאתרי חדשות בתחום הבידור, סקרו תערוכות, אירועי שמחה ומסיבות בפאבים ודיסקוטקים, עיצוב באולפני הטלוויזיה והקולנוע, עיצוב אתרי אינטרנט, תערוכות ציורים. גרפיקה בכול מקום! בכול נקודה ונקודה עולם עיצוב הגרפי הדיגיטלי תופס מקום. כול מעצב חדש שרוצה לבטא את עצמו יש מקום בעולם הזה.

אז אחרי סקירה זו, אתם בוודאי מבולבלים, קצת מפוחדים ואולי לחוצים!

אז אין על מה להיות! מה שכן כדאי לעשות עוד היום, זה לגשת לברר מה כישוריכם! אולי אתם המעצבים החדשים בעולם ההייטק, אולי אתם הלהיט הבא כמעצבי שלטי החוצות בתל אביב!

לימודי עיצוב גרפי פותחים לכם דלת, כול מה שעליכם לעשות:

זה להיכנס!

בהצלחה!

 
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה