עכשיו הגיע תורו של איציק המופלא! לא רק שהוא מדריך בחסד, אלא גם הוא מנהל שני תחומים ביד רמה: הראשון הוא קורס פיתוח Full Stack בשפת Java עם התמחות הייחודית ל-Mobile והשני הוא קורס פיתוח NET Core.

אז לפני שנתחיל, ספר לנו על תחילת הדרך שלך בעולם ההייטק

בתחילת דרכי הייתי יועץ טכנולוגיות לחברות גדולות, בסגנון בזק וכאלה, ועוד חברות המציעות מסלולי הכשרה. זו הייתה ההתחלה שלי בעולם הטכנולוגי, ולמרות שזה היה מאוד מאתגר וקשוח, נהנתי ברוב הזמן שלי שם.

נשמע טוב, ולאחר מכן התקדמת אל תפקידים רציניים יותר?

הגעתי אל חברת סטארט-אפ, בה הקמתי את צוות הפיתוח שמבצע הנגשה של מדיות חברתיות למבוגרים. בעזרת הקישור בין טלוויזיה, אייפון ואנדרואיד. מעבר לעובדה שנהנתי בכל התהליכים בפרויקט, הרגשתי תחושת שליחות. אין דבר יותר מספק מאשר לפתח מוצר שעוזר לאנשים, גם אם לאחרים זה נראה כמו 'משהו קטן' או 'כולה פייסבוק למבוגרים' לדעתי התרומה שלנו הייתה נכבדת ונתנה מענה והנגשה לאנשים מבוגרים עבור משהו שהם חלמו עליו.

ומה אתה עושה כיום, אתה יודע, מלבד להיות בהאקריו?

בהכשרתי אני מפתח אפליקציות ואתרים, גם לצד שרת וגם לצד לקוח. כיום אני CTO בחברת סטארט-אפ בשם LiST Settlements.

מה הדבר הכי חשוב לך מבחינה העבודה וההדרכה?

אני חושב שהעובדה שאני אוהב פיתוחים וחדשנות הם הסיבה שאני כל כך מצליח ומתחבר לתחום, זה לא משנה אם אני אקרא עכשיו מאמר מרתק של IBM או אינטל על פיתוח באמצע הלילה, אצפה בסרטון שמדבר על טכנולוגיה חדשה שפותחה או כל דבר אחר בסגנון, אני חושב שסקרנות זה הדבר הכי חשוב בתחום שלנו, כיוון שאנחנו נמצאים במקום בו ישנם אינספור חידושים בכל יום מחדש.

ספר לנו קצת מה לומדים בקורסים עליהם אתה אחראי

נתחיל מקורס פיתוח תוכנה ב-Java עם התמחות ל-Mobile, אם תחפש היום בגוגל, תוכל לראות שאחת משפות התכנות הפופולריות ביותר כיום היא Java, לכן המסלול מייחד ומכוון בדיוק על שפת התכנות הזאת, עם התמחות ייעודית ל-Mobile, הן לצד שרת והן לצד לקוח, כך שלבוגרי הקורס תהיה אופציות רחבות בעולם התעסוקה

ומה ההבדל בין הקורס הזה לבין תכנות ב-NET Core.?

יש לא מעט הבדלים, אמנם מדובר בשני המקרים על עולם התכנות והפיתוח, אך בדוט נט המטרה העיקרית היא ללמוד כיצד לפתח תוכנה ל-Windows או אתרים. גם פה, שמנו דגש גם על צד שרת וגם על צד לקוח. כי אין מה לעשות, מיקרוסופט שולטת בעולם התכנות, הפיתוח והטכנולוגיה, וכל מתכנת צעיר שילמד ויכיר את הפיתוח בסביבות שלה - ירוויח קריירה להמון שנים!

על הדרך, הוספנו בשני הקורסים מודול של Phyton, כיוון שמדובר באחת משפות התכנות הפופולריות והמוכרות ביותר כיום בעולם, וכל מי שלומד אותה גם זוכה להרחיב המון אופקים וגם יכול להרחיב את האופציות שלו בשוק התעסוקה.

בהחלט השקעה מבורכת, זה גורם לי לרצות להירשם אל אחד מהקורסים שלך! ועכשיו באמת שאלה אחרונה - מהו האני מאמין שלך?

חשוב לי מאוד שתכני הקורס והלימודים יהיו פרקטיים ויתפתחו כל הזמן ביחד עם שוק העבודה והצרכים שלו המגיעים אלינו מהשטח. ועל כן אנו מלמדים כל הזמן את החדשנות הטכנולוגית בתחום הפיתוח ונמצאים כל הזמן עם האצבע על הדופק לגבי השינויים

לעמוד קורס JAVA

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה