איך הכל התחיל

השתחררי מהצבא והתחלתי לעבוד בתור מדריכה של שירות לקוחות באורנג' והתפקיד שלי היה להרעיל את הנציגים על המותג. בשביל ללמד על המותג הייתי חייבת להכיר אותו על בוריו, לכן הכרתי כל פסיק קטן בו והגעתי למסקנה שאני רוצה לעשות כזה! אני רוצה לעצב מותג.
שכולם יכירו ויאהבו את העיצוב שאני עשיתי. שמדריכים ילמדו על המותג שרוני עיצבה. רציתי להעביר את המסר שלי!

ספרי על הניסיון שצברת לאורך הזמן

נרשמתי לתואר בתקשורת חזותית במכון אבני. 4 שנים קשות שפיתחו את הראש העיצובי שלי. זכיתי בתחרויות עיצוב מול לקוחות אמתיים, בניתי מיצג ענק של 300 קופסאות קרטון שכל המכללה דיברה עליו ועשיתי רק דברים שגרמו לי להוציא את כל היכולות שלי.

אחרי שסיימתי את התואר החלטתי שאני רוצה להתמקצע בתחום משיק לעיצוב וסוג אחר של יצירה. החלטתי ללכת ללמוד בניית אתרים ולהשתמש ביכולות העיצוב שלי. הגעתי למכללת האקריו ונכנסתי לכל עולם ה-web, למדתי איך בונים ומעצבים אתרים, הכרתי את כל עולם הקידום האורגני והממומן ופשוט התחלתי ליצור.

לקראת סוף הקורס התחלתי לעבוד ב China Buy בתור גרפיקאית והתעסקתי עם כל עולם העיצוב ל- ecommerce, עיצבתי באנרים, דיוורים , עמודים באתר וכל מה שקשור לקמפיינים שיווקיים של החברה.

באחד מהימים קיבלתי שיחת טלפון משלומי להב, המרצה שלי מקורס בניית אתרים Full Stack  Development והוא הציע לי להיות מרצה בקורס בניית אתרים במכללה ולהיות Web Master במחלקת השיווק במכללה. תפקיד זה הוא להיות אחראית כל הנכסים הדיגיטליים של המכללה.

הזמן עשה את שלו ונהייתי ה-Art Director של המכללה וכיום אני מנהלת צוות של 2 גרפיקאים ו-2 מתכנתים. למדתי בתפקיד כמעט הכל! היה חשוב לי להכיר את בעלי התפקידים במשרד שלנו בשיווק וללמוד את מה שהם עושים ביום יום בשביל שאני אדע לעבוד מולם ולדבר איתם בשפה שלהם. הכרתי את עולם השיווק ולמדתי מה זו אווירה של עשייה! אף פעם לא משעמם ורק יוצרים בלי סוף.

ספרי לנו על התובנות מעיסוקך בתחום

הלמידה הכי טובה של המקצוע היא להגיע לחיים האמיתיים. חייב לצבור כמה שיותר ניסיון, להתמקצע ולהתפתח כל הזמן. לא משנה באיזה תפקיד מתחילים, כל עבודה בתחום היא ניסיון.

אילו עבודות יש בתחום ואיך ניתן להתפתח?

עולם העיצוב מלא באפשרויות וזה היופי שבו. יש כל כך הרבה סוגים של תפקידים, הדבר היחידי שצריך לעשות זה לבחור, להחליט מה הכי מעניין אותך ומשם להמשיך. זה מתחיל מלהיות ביצועיסט ולעבוד בבית דפוס ועד להיות מנהל מחלקת עיצוב בסטודיו או מותג גדול. אפשר גם להיות עצמאיים בתחום הזה ולבחור את הלקוחות ואת הפרויקטים שמעניינים אותך.

מה מעניין ומאתגר אותך?

פה יש בעיה, מעניין אותי הכל! בגלל שאני כל כך אוהבת ללמוד ולהתפתח מקצועית, הכל מעניין אותי ובתחום הזה לא נגמרת הלמידה. מה שמאתגר אותי זה לעמוד בקצב החידושים ותמיד, אבל תמיד להיות רלוונטית לשוק, מעודכנת בעולם העיצוב ובטרנדים החמים. זה אתגר יומיומי שכנראה לעולם לא יגמר.

מהם מקורות ההשראה העיקריים שלך?

הכל. כל מוצר, כל מודעה, כל קמפיין, אפילו בסופר אני מוצאת השראה. אני שואבת המון השראה מ-Instagram ובכלל מהרשתות החברתיות. אתרים שאני מבלה בהם לפחות שעה ביום הם Behance ו- Pinterest.

האם יש לך תחומי עיסוק נוספים?

חדרי בריחה, סרטים וסדרות של גיבורי על וללמוד תוכנות חדשות. בקיצור אני חנונית בהסוואה.

לעמוד קורס עיצוב גרפי >

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה