בלוג
12 טיפים קלים מאוד ליישום שיעזרו לכל קמפיין להצליח

12 טיפים קלים מאוד ליישום שיעזרו לכל קמפיין להצליח

עודכן בתאריך:10 ינואר 2022


רוצים לשפר את מסע הפרסום שלכם בפייסבוק אך זה אתגר לא קטן, מה הבעיה?

שירי בנג'י מנהלת פרוייקטים בתחום השיווק של 'האקריו המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק'

אספה במיוחד עבורכם 12 טיפים קלים מאוד ליישום שיעזרו לכל קמפיין להצליח. 

  1. טרגוט קהל יעד בדומה לקהל היעד של המתחרים – צמצום קהל היעד של המותג הוא תמיד רעיון טוב כשרוצים להגיע לתוצאות קמפיין טובות. פייסבוק מאפשרת למקד את הפרסום עבור אנשים שאוהדים מותגים ספציפיים. כלי זה הוא שימושי כאשר רוצים למכור מוצר או שירות לבסיס לקוחות של עסקים מתחרים. שימוש בסנן זה, הוא פתרון פשוט כאשר לא יודעים פרטים נוספים על קהל היעד כגון: גיל, מקום עבודה, סטטוס וכדומה.
  2. שינוי תמונת Cover בשיתוף עם הקהל – תחרות מאוד פשוטה שיכולה להפעיל את הלקוחות שלכם ולגרום להם להיכנס לעמוד ולקחת חלק מהפעילות שלו היא תחרות תמונות Cover. דוגמה מצוינת לתחרות כזאת היא של חברת Dunkin Donuts שביקשה מאוהדי העמוד שלהם לצלם את עצמם עם דונאטס ולשלוח את התמונה. בכל שבוע נבחרה תמונה אחת ממבחר התמונות שלשלחו והפכה לתמונת ה- Cover בעמוד החברה. התחרות גורמת ללקוח לחזור לעמוד, לבדוק ולשתף תמונות בעלות כספית אפסית.
  3. בחירת תמונות – אין צורך לפרסם תמונה של העסק, המוצר או השירות שלך. במקום האופציות הללו אפשר להשתמש בתמונה טובה (רלוונטית לעסק) שתתפוס את עיניהם של הלקוחות ותגרום להם ללחוץ על המודעה. תמונה שמושכת תשומת לב היא חצי הדרך להצלחת הקמפיין.
  4. יצירת קהל מותאם אישית – פייסבוק מאפשרת להעלות קובץ CSV של מאגר לקוחות ולבחור להציג מודעות עבור הלקוחות הללו בלבד. למעשה אופציה זאת מאפשרת לפרסם עבור אנשים שמכירים את המותג ויש להם נקודות מגע איתו. סביר להניח שיחס ההמרה יהיה גבוה יותר בקרב אלה שנמצאים ברשימות שלך אבל לא רכשו מעולם את המוצר/שירות. זוהי דרך מצויינת לשמור על לקוחות בעזרת מסע פרסום.
  5. שימוש בוידאו – וידאו הוא אחד מכלי התקשורת הגבוהים ביותר בפייסבוק (בהשוואה לתמונה או טקסט). שילוב וידאו בקמפיין יגדיל את אחוזי ה- engagement מהסיבה שצרכנים נוטים לשתף ולהגיב יותר על פוסטים שמשלבים וידאו.
  6. שיתופי פעולה עם דפי מותגים אחרים - פרסמו שיתופי פעולה או פרויקטים שיצרתם יחד עם מותג נוסף על מנת להגדיל חשיפה.
  7. טרגוט גולשים מאתר האינטרנט – שימוש בשירות כגון: AdRoll מאפשר לבנות רשימות לקוחות המבוססות על כניסות גולשים לאתר. כדאי לפרסם ללקוחות שביקרו באתר כשרוצים להשיק מוצר חדש או להציע מוצר קיים שהוא רלוונטי לקבוצה מסוימת של מבקרים.
  8. גרסאות פרסום שונות למודעה (ab testing) – תמיד כדאי לבנות מספר גרסאות לפרסום ולעשות שימוש בתמונה שונה, כותרת או טקסט. למעשה מדובר בבדיקה שמאפשרת לבחור קמפיין מוצלח יותר ובעל תוצאות טובות יותר. רצוי לשים תקציב קטן בהתחלה ולאחר בחירת המודעה הנבחרת להשקיע את שאר התקציב בפרסום שלה.
  9. בחנו מספר תמונות לפני פרסום הקמפיין – לפני פרסום הקמפיין כדאי להוריד מספר תמונות רלוונטיות ולבדוק איך כל אחת מהן משתלבת בפרסום. תהיו יצירתיים ותופתעו לגלות שזה משתלם.
  10. חידוד קהל היעד שלכם – חשוב מאוד למקד את המודעות לקבוצה ספציפית של אנשים ככול האפשר כדי שהקמפיין יהיה אפקטיבי.
  11. בדיקת משתנים על מנת לייעל את הקמפיין – ממשק הפרסום של פייסבוק מאפשר מיקוד מתוחכם וחשוב מזה, פילוח מדויק. אל תחכו לתוצאות בסוף הקמפיין, תכננו וערכו ניסויים למודעה שלכם ולמדו איך אתם יכולים לייעל את הקמפיין בזמן אמת.
  12. התאמת הפוסט לקהל היעד – ההמלצה היא ליצור מספר רב של קמפיינים ודפי נחיתה על מנת לבדוק מה מושך את תשומת לבם של קהל היעד שלכם. לדוגמה: מודעה עשויה לקבל הקלקות רבות אך מסיבה כלשהי אנשים לא משאירים פרטים בדף הנחיתה, כנראה שמשהו לא טוב בקמפיין ודורש שיפור. למדו את הטעם של קהל הלקוחות שלכם כך תוכלו בעתיד לבנות קמפיינים מוצלחים יותר וממוקדים יותר.

לעמוד הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/hackerucenter



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס