רוצים לשפר את מסע הפרסום שלכם בפייסבוק אך זה אתגר לא קטן, מה הבעיה?

שירי בנג'י מנהלת פרוייקטים בתחום השיווק של 'האקריו המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק'

אספה במיוחד עבורכם 12 טיפים קלים מאוד ליישום שיעזרו לכל קמפיין להצליח. 

  1. טרגוט קהל יעד בדומה לקהל היעד של המתחרים – צמצום קהל היעד של המותג הוא תמיד רעיון טוב כשרוצים להגיע לתוצאות קמפיין טובות. פייסבוק מאפשרת למקד את הפרסום עבור אנשים שאוהדים מותגים ספציפיים. כלי זה הוא שימושי כאשר רוצים למכור מוצר או שירות לבסיס לקוחות של עסקים מתחרים. שימוש בסנן זה, הוא פתרון פשוט כאשר לא יודעים פרטים נוספים על קהל היעד כגון: גיל, מקום עבודה, סטטוס וכדומה.
  2. שינוי תמונת Cover בשיתוף עם הקהל – תחרות מאוד פשוטה שיכולה להפעיל את הלקוחות שלכם ולגרום להם להיכנס לעמוד ולקחת חלק מהפעילות שלו היא תחרות תמונות Cover. דוגמה מצוינת לתחרות כזאת היא של חברת Dunkin Donuts שביקשה מאוהדי העמוד שלהם לצלם את עצמם עם דונאטס ולשלוח את התמונה. בכל שבוע נבחרה תמונה אחת ממבחר התמונות שלשלחו והפכה לתמונת ה- Cover בעמוד החברה. התחרות גורמת ללקוח לחזור לעמוד, לבדוק ולשתף תמונות בעלות כספית אפסית.
  3. בחירת תמונות – אין צורך לפרסם תמונה של העסק, המוצר או השירות שלך. במקום האופציות הללו אפשר להשתמש בתמונה טובה (רלוונטית לעסק) שתתפוס את עיניהם של הלקוחות ותגרום להם ללחוץ על המודעה. תמונה שמושכת תשומת לב היא חצי הדרך להצלחת הקמפיין.
  4. יצירת קהל מותאם אישית – פייסבוק מאפשרת להעלות קובץ CSV של מאגר לקוחות ולבחור להציג מודעות עבור הלקוחות הללו בלבד. למעשה אופציה זאת מאפשרת לפרסם עבור אנשים שמכירים את המותג ויש להם נקודות מגע איתו. סביר להניח שיחס ההמרה יהיה גבוה יותר בקרב אלה שנמצאים ברשימות שלך אבל לא רכשו מעולם את המוצר/שירות. זוהי דרך מצויינת לשמור על לקוחות בעזרת מסע פרסום.
  5. שימוש בוידאו – וידאו הוא אחד מכלי התקשורת הגבוהים ביותר בפייסבוק (בהשוואה לתמונה או טקסט). שילוב וידאו בקמפיין יגדיל את אחוזי ה- engagement מהסיבה שצרכנים נוטים לשתף ולהגיב יותר על פוסטים שמשלבים וידאו.
  6. שיתופי פעולה עם דפי מותגים אחרים - פרסמו שיתופי פעולה או פרויקטים שיצרתם יחד עם מותג נוסף על מנת להגדיל חשיפה.
  7. טרגוט גולשים מאתר האינטרנט – שימוש בשירות כגון: AdRoll מאפשר לבנות רשימות לקוחות המבוססות על כניסות גולשים לאתר. כדאי לפרסם ללקוחות שביקרו באתר כשרוצים להשיק מוצר חדש או להציע מוצר קיים שהוא רלוונטי לקבוצה מסוימת של מבקרים.
  8. גרסאות פרסום שונות למודעה (ab testing) – תמיד כדאי לבנות מספר גרסאות לפרסום ולעשות שימוש בתמונה שונה, כותרת או טקסט. למעשה מדובר בבדיקה שמאפשרת לבחור קמפיין מוצלח יותר ובעל תוצאות טובות יותר. רצוי לשים תקציב קטן בהתחלה ולאחר בחירת המודעה הנבחרת להשקיע את שאר התקציב בפרסום שלה.
  9. בחנו מספר תמונות לפני פרסום הקמפיין – לפני פרסום הקמפיין כדאי להוריד מספר תמונות רלוונטיות ולבדוק איך כל אחת מהן משתלבת בפרסום. תהיו יצירתיים ותופתעו לגלות שזה משתלם.
  10. חידוד קהל היעד שלכם – חשוב מאוד למקד את המודעות לקבוצה ספציפית של אנשים ככול האפשר כדי שהקמפיין יהיה אפקטיבי.
  11. בדיקת משתנים על מנת לייעל את הקמפיין – ממשק הפרסום של פייסבוק מאפשר מיקוד מתוחכם וחשוב מזה, פילוח מדויק. אל תחכו לתוצאות בסוף הקמפיין, תכננו וערכו ניסויים למודעה שלכם ולמדו איך אתם יכולים לייעל את הקמפיין בזמן אמת.
  12. התאמת הפוסט לקהל היעד – ההמלצה היא ליצור מספר רב של קמפיינים ודפי נחיתה על מנת לבדוק מה מושך את תשומת לבם של קהל היעד שלכם. לדוגמה: מודעה עשויה לקבל הקלקות רבות אך מסיבה כלשהי אנשים לא משאירים פרטים בדף הנחיתה, כנראה שמשהו לא טוב בקמפיין ודורש שיפור. למדו את הטעם של קהל הלקוחות שלכם כך תוכלו בעתיד לבנות קמפיינים מוצלחים יותר וממוקדים יותר.

לעמוד הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/hackerucenter

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה