אחת לחמש שנים, מתפתח לו מקצוע חדש בעולמות ההייטק, הטכנולוגיה והדיגיטל, בתחילת העשור הקודם התחום של שיווק דיגיטלי פרץ את הגבולות, ואילו באמצע העשור, בסביבות 2015, עלתה הפופולריות לאנשי דאטה אנליסט. תקראו להם איך שאתם רוצים 'המקצוענים שמאחורי הנתונים', 'אלו שלוקחים דטאות וממליצים לארגון מה לעשות איתן' או בכל כינוי אחר. בסופו של דבר, אני לא חושב שבשנים הקרובות נראה ארגון שלא יגייס אדם שכזה. הצפי הוא די ברור, כרגע תחום הדאטה הוא במקום ה-2 במדינה עם חוסר בעובדים (סייבר במקום הראשון). אבל מיהו קהל היעד שבאמת מתאים לתחום זה? עשינו קצת חושבים, סקרנו ובדקנו, והגענו להמון מסקנות יפות.

אם בעבר, ארגונים היו מסתמכים אך ורק על טבלאות אקסל, שילוב של חישובי הוצאות מכירות ושיווק, כיום התמונה לגמרי השתנתה! הקידמה הטכנולוגית הגיעה לכל מקום אפשרי, וכיום, בזכות אנשי הדאטה, אנחנו רואים שינוי ניכר בעולם הזה. אז לאיפה אנשי הדאטה הגיעו? לכל מקום. כן, מה שקראתם, לכל מקום. ומעבר לכך, מדובר באמת על תחום עם שכר גבוה במיוחד, גם לג'וניורים. אז מהן 3 הסיבות העיקריות שבשבילן שווה לכם לעשות הסבת מקצוע/ לעבור הכשרה של דאטה אנליסט? בואו נדבר עליהן:

סיבה מספר 1: מגוון רחב של חברות ותחומים שניתן לעבוד בהם כדאטה אנליסט

כשחושבים על זה, אין כמעט חברה, ארגון או תחום שלא קיים בהם דאטה אנליסט, אז איפה ניתן לעבוד לאחר קורס דאטה אנליסט (Data Analyst)?

  • חברות המוכרות מוצרים או שירותים - מרמי לוי, עד בנק דיסקונט, חברות ביטוח שונות, אתרי קמעונות שונים וכו'. מאחורי כל מכירה ומכירה או כל כניסה לאתר, יש סטטיסטיקה והמון נתונים, ובזכותם אפשר ללמוד המון: מה כדאי לשפר? מה כדאי לשמר? איך כדאי להבא לעבוד עם הגולשים שלהם? וזהו רק קצה הקרחון. חברות וארגונים שלא נשארו מאחור, כבר מחזיקות בצוותים שלמים של אנשי דאטה.
  • גופים ממשלתים - משטרה, מודיעין, ממשלה ושאר הרשויות, כיוון שהן צריכות לאסוף נתונים שונים על האזרחים.
  • רפואה ומחקר - גם בתחום זה נדרשים אנשי הדאטה לנתח נתונים שונים
  • ספורט - הקבוצות הגדולות ביותר בעולם, כמו ליברפול, מנצ'סטר סיטי ועוד, משתמשות באנשי דאטה על מנת לנתח נתונים ממשחקים, יכולות של שחקנים, סטט' ועוד על מנת לשפר את הביצועים שלהם ולהחתים את הכשרונות של הדור הבא

סיבה מספר 2: לא לזרוק את התואר שלך לחינם

המון בוגרי תארים מתחומי הנדסת התוכנה, מנהל עסקים וכלכלה נמצאים בדילמה מה לעשות עם הקריירה שלהם, אז אין ספק שתחום הדאטה בהמון מקרים מציל להם את הקריירה בכך. חלקם הגדול מאוד טוב עם מספרים והמוח שלהם חד כתער בכל מה שקשור להסקת מסקנות מנתונים. כל מה שהם צריכים זה בסה"כ את ההכשרה הנכונה, לכן, הם ייכנסו לקורס דאטה אנליסט, יסיימיו אותו בהצלחה ויתקבלו לעבודה בתחום שהם באמת יאהבו ויתאים להם.

סיבה מספר 3: להרוויח המון כסף

אין מה לעשות, כסף זה (כמעט) הכל בחיים. אנחנו יכולים להבטיח לכם שכל איש דאטה אנליסט באשר הוא מרוויח משכורות ממש יפות כבר בתחילת דרכו, גם אם רק סיים את לימודיו ואת הקורס.  אז כמה באמת מרוויחים שם? להלן הנתונים שהשגנו מגלובס:

  • 0 עד 1 שנות וותק יכולים להרוויח כ-18,000 עד 22,000 שח בחודש
  • 2 עד 4 שנות וותק יכולים להרוויח כ-22,000 עד 27,000 שח בחודש
  • 5 עד 8 שנות וותק יכולים להרוויח כ-28,000 עד 34,000 שח בחודש
  • מעל 9 שנות וותק יכולים להרוויח כ-32,000 עד 38,000 שח בחודש


למסלול קורס דאטה אנליסט עם התחייבות לעבודה לחץ >

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה