עולם העבודה הוא דינמי ומתפתח כל הזמן. עם השנים נולדים עוד ועוד מקצועות, לעומת אחרים שהספיקו כבר להיעלם. 
השינויים הרבים גורמים לעיתים לאנשים לעצור ולחשוב על העיסוק הנוכחי שלהם, הם מתחילים לחשוב האם מה שהם עושים כיום באמת תואם את השאיפות והרצונות שלהם.  

אין ספק שקבלת החלטה על הסבת מקצוע רחוקה מלהיות קלה, במיוחד אם השקעתם המון זמן, משאבים כספיים ואנרגיה נפשית לטובת המקצוע שלכם היום. 
יחד עם זאת, חשוב להבין שיציאה לקריירה חדשה לא חייבת להיות כל כך מאיימת. למעשה, מעבר למקצוע חדש יכול להתבצע לעתים קרובות תוך מספר חודשים בלבד. 
אתם יכולים ללמוד מקצוע חדש תוך כדי העבודה הנוכחית, או בין עבודות, ניתן לבדוק זכאות לדמי אבטלה וכך לא להיפגע כלכלית מהתהליך. 

הסבת מקצוע למקצועות המבוקשים בהייטק
איזה שינוי כדאי לי לעשות?

קורסי הכשרה קצרים להייטק

קורסים קצרים להייטק מאפשרים לאנשים לרכוש מקצוע חדש ולהיכנס לתעשייה במהירות. קורסים אלו נותנים עדיפות ליישום מעשי על פני ידע תיאורטי ומבטיחים שהסטודנטים ירכשו את הכלים הדרושים לשוק העבודה. 
חשוב מאוד לציין, שלפני שאתם עושים הסבת מקצוע קריטי שתבדקו אילו קורסים יתאימו לכם, מה ייתן לכם את הערך המוסף הטוב ביותר עבורכם.  

ב-'חממה' הטכנולוגית של האקריו לצורך העניין, תעברו שלב מיון לפני הקורס המלא, שם תוכלו לבחון האם בכלל התחום שבחרתם מתאים לכם.  
בסיום שלב המיון תצטרכו לעבוד מבחן על החומר הנלמד, ככל ולא עברתם או לא התחברתם, תוכלו לנסות תחום אחר או לקבל את כספכם בחזרה למעט דמי הרישום. 

אילו מקצועות הכי מבוקשים להסבת מקצוע ? 

סייבר ואבטחת מידע 

בעידן הדיגיטלי של היום, סייבר ואבטחת מידע הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בתחום ההייטק ובכלל בכל התעשייה. 
לכולנו יש את הפחד הזה שמצלמים אותנו, שפייסבוק מאזין לנו, שיגנבו לנו את המידע החשוב מהמחשב או הטלפון ועוד. האמת הכואבת היא, שכל 39 שניות מתרחשת בעולם פריצת סייבר.  
מעבר לפחד האישי של כל אחד מאתנו, זו סכנה שגם חברות ואפילו מוסדות ממשלתיים חוששים ממנה. 

אם אתה חושבים על קריירה בתחום הסייבר ואבטחת המידע, תוכלו לרכוש תוך מספר חודשים את כל המיומנויות שיהפכו אתכם לאנשי סייבר מיומנים. 
מעבר לאתגרים הרבים שכרוכים בתחום זה, מדובר במקצוע שמציע את המשכורות הגבוהות במשק, בשל הביקוש האדיר לאנשי אבטחת סייבר מיומנים. 
לסילבוס המלא של קורס סייבר ואבטחת מידע ב-'חממה' > 

שיווק דיגיטלי 

תחום השיווק הדיגיטלי חווה צמיחה אדירה בשנים האחרונות, אם בעבר צרכנו את הפרסום דרך עיתונים, רדיו ופרסומות בטלוויזיה, היום הכל כבר נמצא בעידן הדיגיטלי וכל עסק מבין שהוא חייב לצלול אל תוך הרשתות החברתיות. 
בעבר התחום היה שמור לסוכנויות דיגיטל ומשרדי פרסום בלבד, אך כיום תוכלו למצוא את המקצוע במגוון חברות מסורתיות ומשרדי הייטק שיש להם מחלקת שיווק עם מגוון תפקידים. 

לאחר סיום קורס שיווק דיגיטלי תוכלו להתקבל למגוון רחב של תפקידים כמו ניהול סושיאל, ניהול תוכן, SEO, מנהלי קמפיינים (PPC) ועוד תפקידים רבים ומגוונים. 
לסילבוס המלא של קורס שיווק דיגיטלי ב-'חממה' > 

קורס בניית אתרים  Full Stack Development 

פה מדובר כבר בכוכב ותיק מאוד במשרדי ההייטק, אולי הוותיק ביותר. 
להרבה מהאנשים יש נטייה לחשוב שהם לא עשויים מהחומר של מתכנתים ומפתחים. 
תמיד זה נראה שמפתחים הם אנשים שמגיל צעיר מתעסקים במחשבים אבל האמת היא, שניתן ללמוד את התחום מאפס בקורס של כמה חודשים גם אם לא נגעתם בעולם הזה.  

הסטודנטים שיעשו הסבה מקצועית בתחום בניית אתרים, ילמדו שפות פיתוח הן בצד לקוח (Front End) והן בצד שרת (Back End) כך שאפשרויות התעסוקה יגדלו פי כמה וכמה והם יוכלו להתאים להרבה יותר משרות. 
זה יגדיל להם את הסיכויים להתקבל לכל עבודה וכן כמובן גם את הידע שלהם. 
לסילבוס המלא של קורס בניית אתרים ב-'חממה' > 

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה