דף הבית / קורס שיווק דיגיטלי - מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי
קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי - מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי


לינק להורדת סילבוס קורס לסילבוס הקורס

קורס שיווק דיגיטלי - מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי (קורס שיווק באינטרנט)

בקרוב מאוד החלום שלך יהפוך למציאות ותוכל לעבוד במקצוע מוביל ומבוקש בשוק העבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. העולם הטכנולוגי מתחדש ומתממשק לתחומים אינסופיים בתעשייה ומהווה גורם עיקרי לשינויים רבים גם בתחום השיווק והפרסום הישראלי והעולמי.

תפקידים חדשים מתווספים ואפשרויות פרסום חדשות מתפתחות ולכן הביקוש הרב לכוח אדם איכותי, מיומן ומקצועי שיוכל להשתלב בתפקידי מפתח בתעשייה רק הולך וגובר.

תחום השיווק הדיגיטלי או השיווק באינטרנט, הינו רחב ומכיל בתוכו אינספור אסטרטגיות שיווק בין מפרסמים ולכן "מתגלגלים" בו סכומי כסף גדולים. אנשי דיגיטל טובים, עם ידע במגוון רחב של תחומים "נחטפים" על ידי מעסיקים ומתוגמלים כראוי.

HackerU - המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק שותפה העסקית של חברת Google העולמית גאה להציג את המסלול המקיף והמתקדם ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, שיעניק לך ארגז כלים מעשי ועשיר בידע הנדרש על מנת שתוכל להשתלב בעולם המכירות, הפרסום והשיווק באינטרנט ולעבוד במקצוע מוביל ומבוקש כיום בשוק העבודה.

קורס שיווק דיגיטלי בהאקריו מועבר בשיתוף סוכנות דיגיטל Personas Media LTD - המשווקת בישראל מגוון מותגי פרימיום כגון: Jpost, מיניליין יבואן רשמי של סמסונג בישראל, הספריה הלאומית של ישראל, רשת הצורפים, חברות הייטק, אבטחת מידע ועוד.

קורס שיווק האקריוקורס שיווק דיגיטלי - פרטנר של גוגלקורס שיווק באינטרנטשיווק דיגיטלי בפייסבוק

HackerU, פועלת בעולם ההדרכה מעל 20 שנה ושותפה עסקית של חברת Google העולמית.

ההתפתחות הדיגיטלית של השנים האחרונות, תרמה לחשיבותו של השיווק באינטרנט – מגוון של כלים המאפשרים פרסום לקהל מטרה גדול ומדויק. השיווק המסורתי (טלוויזיה, שילוט חוצות וכו'), מאפשר חשיפה לקהל גדול שרק חלק קטן ממנו הוא קהל היעד שלך. לעומת זאת, שיווק דיגיטלי מאפשר חשיפה לקהל מטרה ממוקד ומדויק שרלוונטי לשירות או למוצר. בדרך זו, ניתן ליצור מסרים שיווקיים מותאמים אישית ובכך להגדיל את המכירות.

בשנים האחרונות תחום השיווק הדיגיטלי גדל והביקוש לאנשי שיווק איכותיים שחיים ברשת, מבינים אותה ויודעים לזהות קהלים עלה משמעותית. איש השיווק הדיגיטלי הפך לאחד מתפקידי המפתח בכל משרד הייטק. אנשי דיגיטל טובים, עם ידע במגוון רחב של תחומים "נחטפים" על ידי מעסיקים ומתוגמלים כראוי.

במהלך הלימודים, תוכל לרכוש ניסיון והכשרה במגוון רחב של תפקידים בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי הן כעצמאי והן כשכיר. תקבל ארגז כלים מעשי ועשיר בידע שמותאם בדיוק לדרישות המעודכנות ביותר בשוק העבודה. בנוסף, תבצע פרויקטים ומטלות עבור חברות מוכרות בתעשייה על מנת שתצבור ידע, ניסיון ותיק עבודות איכותי ומקצועי. כך תוכל לבנות לך מעגל לקוחות עצמאי או להשתלב במהירות בשוק העבודה כשכיר בסיום ההכשרה.

בוגרים רבים שלנו כבר עובדים בתעשייה בתור כותבי תוכן ומנהלי מדיה חברתית, מקדמי אתרים (SEO), מנהלי קמפיינים ממומנים (PPC), מנהלי רשתות שותפים, מנהלי רכש מדיה ועוד.

היתרונות של קורס שיווק דיגיטלי

קורס מיון באורך 20 שעות ללא התחייבות כספית | במידה ולא עברת את שלב זה, כספך יוחזר אליך (פרט לדמי הרישום)
התחייבות חוזית לעבודה | עברת את קורס המיון? בכניסה לקורס המורחב ייחתם עמך חוזה למציאת עבודה בהתחייבות
ללמוד מהטובים ביותר | סגל המרצים מורכב ממומחי ההדרכה המובילים בתחום, בעלי ניסיון ביישום ובהדרכת נושאי הלימוד בתעשיית ההייטק
תשלום בפיקדון חיילים משוחררים | המסלול מוכר לתשלום בפיקדון חיילים משוחררים
מלגה בסך 7,000 ש"ח למתאימים | האינטרס שלנו הוא למצוא לך עבודה- המלגה מוענקת לך כנגד השמה לעבודה.
לומדים בראש שקט | קרן שכ"ל מאפשרת לסטודנטים של האקריו פריסה נוחה של שכר הלימוד ל - 60 תשלומים ללא ריבית.
הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים של Google ו- Facebook | הקורס מהווה הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים, כך שבסיומו תוכל ישר לגשת אליהם

מבנה קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי נחלק ל-3 שלבים להצלחה

1. קורס מיון | 20 שעות אקדמיות
בשלב זה נלמדים תכני המבוא והבסיס של הקורס, על מנת לבדוק את התאמתך לתחום השיווק הדיגיטלי ובסיומו תתקיים בחינה. עברת את שלב המיון? אתה מתחיל את הקורס המורחב עם התחייבות לעבודה בסוף הקורס. לא עברת את שלב המיון? דמי המיון יוחזרו אליך.

2. המסלול המלא | 480 שעות אקדמיות + 150 שעות פרויקט גמר מעשי
במסגרת הקורס נלמדים בהרחבה התכנים המעודכנים ביותר לדרישות התעשייה. נושאים כגון: בניית אתר אינטרנט תדמיתי פרטי ב-Wordpress עליו יוכל ליישם את הנלמד בכל זירות הפרסום והשיווק ההכרחיות עבור מנהל שיווק בדיגיטל כגון: SEO ,Google AdWords Analytics , Google, רשתות חברתיות Google+), Facebook, LinkedIn ,Twitter, Outbrain, Taboola, YouTube ועוד) פרסום במובייל, רכש מדיה, תכניות שותפים, אימייל מרקטינג, טיפול במוניטין שלילי, היבטים משפטיים בתחום השיווק והפרסום בדיגיטל, ניהול משברים, מסחר אלקטרוני ועוד. שלב זה כולל גם הכנה למבחני ההסמכה שלGoogle ו – Facebook.

3. השמה לעבודה | בהתחייבות חוזית
בסיום הקורס, בעזרת מחלקת ההשמה שלנו, תעבור תהליך השמה הכולל בין היתר סיוע בכתיבת קורות חיים, סימולציות אישיות המכינות לראיונות עבודה, סדנאות קבוצתיות ועוד. לאחר מכן, תזומן לראיונות אצל החברות השונות העובדות אתנו, ונמשיך ללוות אותך עד למציאת העבודה בתחום השיווק הדיגיטלי.

שעות והיקף לימודים

לימודי בוקר נמשכים כ- 5.5 חודשים ומתקיימים 3 פעמים בשבוע
לימודי ערב נמשכים כ- 13 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע

תעודת גמר

בסיום מסלול ההכשרה תוענק לך תעודת גמר של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי מטעם HackerU.

HackerU Freelance

הקורס יאפשר ליזמים שבינכם לצאת לדרך עצמאית ולבנות עסק עצמאי כמקדם אתרים, מנהל תוכן ועוד. יינתנו שירותים שיסייעו בפתיחת העסק החל מייעוץ בפתיחת תיק במס הכנסה ועד לגבייה מלקוחות. לפרטים נוספים


רוצים לשמוע עוד ולדעת מדוע הקורס שיווק דיגיטלי שלנו מומלץ ע"י תלמידים ובעלי מקצוע רבים? צפו בסרטון הבא:



לינק להורדת סילבוס קורס קורס אינטרנטי HTML ו - CSS בחינם!


שאלות ותשובות

בקורס שיווק באינטרנט אין דרישות קדם. ב- HackerU אנו מאמינים שלכל אחד מגיעה ההזדמנות, גם אם לא השקיע בלימודים בתקופת התיכון או הפסיכומטרי. במסלול שיווק באינטרנט יש שלב מיון שבו לומדים 20 שעות ולאחר מכן מתבצעת בחינת מיון שאותה צריך לעבור בציון של 70 ומעלה. מי שאינו צלח את שלב המיון יקבל החזר על הלימודים בשלב זה. למעבר לכלי שכר לחץ כאן >

לדעת להיות איש שיווק דיגיטלי היודע לעשות שימוש בכלים כגון: קידום אתר, קידום במנוע החיפוש של גוגל ובמגוון הרשתות החברתיות ופלטפורמות שיווקיות נוספות.

בקורס שיווק באינטרנט לומדים מודולים כגון: קידום אתרים אורגני וממומן, קידום ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, שימוש במערכות דיוור מתקדמות ועוד.

במודול פייסבוק לומדים איך לעשות שיווק לעסק באמצעות הרשת החברתית, מהו התוכן הרלוונטי שגורם גולש להניע לפעולה ואיך לייצר קהילה סביב המותג. בנוסף, לומדים לפרסם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק הנקראת Facebook Ads.

קידום אתרים אורגני - מגוון הפעולות המתבצעות על מנת לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש. על ידי אופטימיזציה של אתר הבית והבלוג, הגולשים המחפשים את השירותים או המוצרים של אותו אתר, יימצאו אותו "באופן טבעי" במקום גבוה במנועי החיפוש ברשת.

קידום אתרים ממומן - מטרתו להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנועי החיפוש באופן ממומן, דרך פרסום בפלטפורמות של Google Adwords, של Facebook ועוד. קידום זה נקרא על שם מודל התשלום שלו – המפרסם משלם רק על מודעות אשר הקליקו עליהן.

כן, אך נתון זה שקול לתנאי המכללה ובהתאם למקום פנוי בכיתות.

כן, במהלך הקורס ישנן עבודות כיתתיות בצוות או ביחידים.  למעבר לכלי שכר לחץ כאן

כן, בקורס שיווק באינטרנט ישנו פרוייקט מעשי בהיקף של 150 שעות.

במהלך הקורס נלמד מודול של קידום אתרים בגוגל ושימוש במערכת הפרסום של אדוורדס. ישנו מבחן של Google Adwords שיש לעבור אותו על מנת לקבל הסמכה שלGoogle Partners.

מקדם אתרים אורגני, מקדם אתרים ממומן, מנהל רשתות חברתיות, מנהל רשתות שותפים, מנהל קמפיינים און ליין, מנהל רכש מדיה, בונה אתרים ב-WORDPRESS, איש שיווק דיגיטלי במדיה, מנהל שיווק דיגיטלי, מומחה SEO, יועץ שיווק דיגיטלי, מנהל מחלקת דיגיטל, מנהל אתר, עורך תוכן, מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי, מנהל מערכת תוכן. ועוד תפקידים רבים ומגוונים שבהם תוכל להשתלב בסיום המסלול. למעבר לכלי שכר לחץ כאן

×
רוצה לשמוע עוד?
botpixel

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

ראש תחום
תמונת ראש תחום קורס שיווק דיגיטלי דניאל כהנוב

דניאל כהנוב
מרצה וראש תחום שיווק דיגיטלי ב- HackerU. בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתעשיית הדיגיטל, מומחה בקידום אתרים אורגני וממומן. ניהל מאות קמפיינים ממומנים ב- Google וקידום אתרים של לקוחות פרימיום בזירות תחרותיות בארץ ובעולם. מוסמך Google Ads (לשעבר Google AdWords) ו- Google Analytics. יועץ לחברות, מרצה אורח באוניברסיטאות וכנסים. מהחלוצים בארץ שיזם וניהל צוות סטודנטים מרחבי הארץ בתוכנית ייחודית כחלק מסיום סטאז' אקדמי באוניברסיטה, בחברת פרסום גדולה ומוכרת.

לתשומת לבכם: ולמען הסר ספק,
       מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת,
       לפי שיקול דעתה,
       שינויים בתוכניות הלימודים או בסגל המרצים

רוצה לשמוע עוד?

botpixel
מדיניות פרטיות משתמשים

תוכנית הלימודים:

תוכנית הלימודים:

שלב מיון
20 ש"א
במודול זה תלמד מהו שיווק באינטרנט ,‬מונחים וסקירת פלטפורמות הפרסום הקיימות, ‬מבוא ‬ל- PPC, SEO וכן מבוא לרשתות חברתיות.
Html+Css‬ ובניית אתר במערכת Wordpress
65 ש"א
במודול זה תאפיין ותקים אתר תדמית פרטי משלך במערכת וורדפרס אותו תקדם, ‬‬תשווק ותפרסם ע”י כל הכלים הנלמדים במסלול ההכשרה. ‬כמו כן, תלמד גם איך לעבוד‬ עם שרתים ולעבוד מול בוני אתרים ומעצבים.‬‬
SEO + קידום חנויות וירטואליות
100 ש"א
תחום קידום אתרים אורגני SEO -‬ חשוב מאוד לכל בעל אתר שכן ‬אתר אינטרנט‬ ככל שיהיה מרשים, עדיין לא יוכל להימצא במידה ולא יופיע במנועי החיפוש של גוגל. ‬תחום קידום האתרים‬ הינו דינאמי ובכדי להצליח בו יש להקפיד על עבודה נכונה של אופטימיזציה פנימית‬ להתאמת האתר לתהליך הקידום. ‬ביצוע מחקר מילים נכון, אופטימיזציה חיצונית‬ אפקטיבית, ‬החלפת קישורים, ‬מעקב תמידי אחר עדכוני גוגל והתאמת פעולות הקידום‬ אליהם (למשל: הסתגלות היום לפעולות קידום שונות וחדשות לשנת 2018),‬‬ ניקוי מוניטין שלילי באמצעות תהליכי קידום, קידום אתרים בזירות תחרותיות, בין לאומיות ועוד.‬‬ בנוסף, חשוב מאוד שתדע איך לעבוד עם כלים רשמיים של גוגל כגון ,Google Analytics :‬ Google Search console ,Google Maps, Google my Business, Trends ,‬‬ במהלך המסלול תלמד את תכני ה- "WooCommerce" על מנת שתוכל לצבור ידע וניסיון מעשי בקידום אתרים של חנויות וירטואלית.
כתיבה שיווקית וקופירייטינג
20 ש"א
עבודת השיווק באינטרנט כרוכה בכתיבה קריאייטיבית מרובה, כתיבה שיווקית לאתר‬ האינטרנט ומחוצה לו ברחבי הרשת, כתיבת פוסטים בפורומים, בבלוגים וכתיבת‬ תכנים ממוקדים ויצירתיים ברשתות החברתיות ועוד. לשם כך תלמד טיפים‬ מועילים לכתיבה נכונה, כיצד לחשוב “מחוץ לקופסא” ‬ולתפקד כקופירייטר‬ להפקת תכנים שיווקיים, ‬מאמרים מקצועיים ופוסטים מכירתיים למקסום פעולת‬ השיווק באינטרנט. במודול זה תבצע תרגילים מעשיים של כתיבה שיווקית נכונה.‬
חוויית משתמש – UX
10 ש"א
במודול זה תלמד כיצד לבנות אתר בצורה הטובה ביותר מבחינת הדגש על ה-User Experience -‬‬ (חוויית המשתמש), ‬אפיון נכון, התאמת ממשקים לצרכים שונים, שילוב נכון של User Interface (ממשק משתמש) ועיצוב, ‬ניווט נכון באתר, באנרים ועוד.‬‬
Google Analytics
25 ש"א
אנשי דיגיטל צורכים ומעבדים את כל הנתונים הישירים והעקיפים‬ שניתן להשיג מאתר האינטרנט שלהם (כמות גולשים, מקורות הגעה, ‬דפים נצפים,‬‬ זמן שהייה, כמות המרות ועוד). זאת על מנת למקסם את יכולות השיווק, הפרסום‬ והמכירה של העסק. לשם כך חשוב שתדע לעבוד בצורה המקצועית והמקיפה ביותר‬ עם Google Analytics‬. מקצוע מנתח הנתונים/‬אנליסט הינו מהמשמעותיים ביותר‬ מבין מקצועות הדיגיטל הרבים. היכולת להבין את הנתונים ודרכם לייעל את‬ ביצועי השיווק והמכירות של האתר מהווים יתרון עצום לכל פעילות שיווקית.
ניהול וקידום אתר במובייל
10 ש"א
השימוש במכשירי סמארטפון כבר מזמן החל לתפוס תאוצה רבה ובעקבותיו גדל גם‬ הפרסום במובייל, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים עסקים, ‬מוצרים, אפליקציות ושירותים דרך‬ המובייל לעומת החיפושים אליהם הורגלנו באמצעות המחשבים הנייחים‬ והניידים. ‬במסלול ההכשרה תלמד על שיטות השיווק והפרסום במובייל, לרבות קידום‬ אורגני וממומן לעולם הנייד ושיווק אפליקציות - ASO.
התנהלות מול לקוחות
10 ש"א
במודול זה תלמד כיצד לתמחר נכון הצעות מחיר, ‬כיצד להתנהל מול לקוחות,‬‬ אילו דוחות יש להפיק עבורם, אופן הגבייה עבור השירות ואף תכין דוחות שיווק והצעות מחיר לדוגמה.
(Google Ads (PPC - (לשעבר Google Adwords)
100 ש"א
הפרסום הממומן בגוגל הינו הכלי החשוב, המקיף והמשמעותי ביותר לפרסום ושיווק‬ באינטרנט. ‬מהירות ההופעה במקומות הראשונים בגוגל הינה משמעותית,‬ אך לא מספיק רק “לשלם” לגוגל בשביל להופיע, חשוב גם‬ לדעת כיצד לבנות את הקמפיין הפרסומי בצורה נכונה, ‬היכן לפרסם והכי חשוב‬ כיצד לנהל את הקמפיין בצורה היעילה ביותר למען הגדלת כמות ההמרות ובמקביל‬ לפעול למען הקטנת העלות לקליק או לחשיפות. מעבר ללימודי הכלי הנ”ל,‬‬ במודול זה תעבור תרגולים והכנה למבחני ההסמכה של Google Ads ‬‬(מבחן יסודות, מבחן רשת החיפוש ומבחן רשת המדיה) ותלמד גם איך לעבוד עם מערכת Google Tag Manager + Google Editor.
רשתות חברתיות - אורגני וממומן
140 ש"א
רשתות חברתיות - אורגני וממומן - מודול 9. גולת הכותרת של השיווק והפרסום באינטרנט היא ללא ספק הרשתות‬ החברתיות. עסק שאינו פעיל ברשתות חברתיות ופורומים שונים, משמעותו דשדוש‬ מאחור והפסד גדול של מיתוג ורווחים לעומת מתחריו שכן פעילים.‬‬ במודול זה תלמד את כל מה שנדרש להבנת התחום עצמו ולעבודת שיווק‬ ופרסום נכונה ברשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, יוטיוב, טוויטר,‬‬ לינקדין, אינסטגרם, פורומים, ‬בלוגים, טאבולה, אאוטבריין ועוד. תכיר כל רשת‬ חברתית על כל בוריה,‬ כולל אסטרטגיה שיווקית של כל רשת, פתיחה וניהול של דפים עסקיים‬: ערוץ יוטיוב, מעבר על אפליקציות סושיאל וגיימיפיקציה, הכרת אפיקי הפרסום בכל‬ רשת, ‬ניהול משברים במדיה חברתית ועוד נושאים רבים נוספים. במודול זה תעבור הכנה לבחינת ההסמכה הבינלאומית - Facebook Blueprint.
סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
0 ש"א
כיום ניתן לפתוח בקלות חנות וירטואלית למסחר מקוון אונליין וזאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה שהופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. במודול זה תלמד איך לבנות חנות וירטואלית מקצועית בפלטפורמות Ebay /Shopify/Amazon, איך לעבוד מול ספקים, התנהלות לוגיסטית נכונה ,תמחור מוצרים, ניתוח מתחרים, שילוח בין לאומי, עדכון ותפעול הפלטפורמות, בידול ויצירת תכנית עסקית מנצחת, שיווק החנות במגוון רחב של שיטות אשר נלמדות לאורך כל מסלול ההכשרה.
מגוון רחב של הרצאות אורח של מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל בתכנית HackerU Live
0 ש"א
(התוכן מועבר לרוב בשידור חי ברשתות החברתיות) בנושאים כגון: Affiliate Programs‬‬ תכניות השותפים באינטרנט מהוות אופציה נוספת, ‬נרחבת וכדאית של פרסום‬ ושיווק לכל בעלי העסקים (המוכרים) ולכל בעלי האתרים (המפיצים), כשבתווך‬ נמצאות פלטפורמות שונות של Affiliate Programs‬ בהן ניתן למצוא מוצרים ושירותים‬ רבים של המוכרים המיועדים לפרסום ולמכירה ע”י המפיצים השונים באינטרנט.‬‬ כל מכירה או ליד יספקו הן למפיצים והן לחברת התיווך תגמול כספי. ‬ניתן להגיע‬ לתפוצה ולהכנסות גבוהות מאוד בהשתתפות בתכניות שותפים, בעיקר לאחר‬ שלומדים את רזי השיווק באינטרנט.‬‬ Google AdSense‬‬ בניית אתר וקידומו מכשירה את השטח לשלב נוסף של פרסום באתר‬ על ידי מערכת - Google Ads (לשעבר Google Adwords)‬ רשת הפרסום של גוגל מעניקה לבעלי‬ אתרים את היכולת למכור שטחי פרסום באתר ע”י הצגת מודעות טקסט,‬‬ באנרים וסרטונים ולהרוויח כסף מכל לחיצה של הגולשים עליהם. ‬תלמד כיצד להשתמש נכון במערכת לרבות הטמעה באתר, בחירת פורמט מודעות ושליטה עליהן, התמודדות עם התחרות על‬ ההופעות ועוד.‬‬ קנייה ומכירת מדיה כל אנשי הדיגיטל מעוניינים להתפרס ולפרסם כמה שיותר את העסק, ‬המיתוג,‬‬ מוצריו ושירותיו ברחבי האינטרנט.‬‬ לעיתים לא מספיק להתבסס רק על רשת הפרסום של גוגל ויש לחפש‬ עוד מדיות פוטנציאליות שיספקו חשיפה גבוהה, לידים ומכירות. החוכמה‬ היא לדעת לחשב עלויות קמפיינים, ‬לחלק נכון תקציבי מדיה שונים, ‬לבצע‬ ניהול נכון של פרסום ולדעת מהי קנייה ומכירה נכונה של שטחי פרסום באתרי‬ האינטרנט השונים ובאיזה מודל הכי נכון לשלם (CPM/CPC/CPL/CPA‬) עליהם. הכנה והפעלת קריאייטיב‬ מקורי ונכון, ניתוח הצעות מחיר, שריון מדיה ועבודה עם מערכות כמו Double Click‬‬. כל זאת ועוד תלמד במסגרת מסלול ההכשרה כשבסופו של דבר המטרה היא להבין איך עובד משרד פרסום דיגיטלי ולהתחיל לעבוד‬ ולחשוב כחברת פרסום קטנה. דיוור אלקטרוני‬ תמהיל השיווק באינטרנט אינו יכול להיות מושלם ללא דיוור אלקטרוני. רשימות התפוצה של כל עסק‬ מנותבות לשמירה על יחסי עסק-‬לקוח, לפרסום ולשיווק שוטף של מבצעים,‬‬ הנחות, ‬קופונים, מוצרים, ‬שירותים חדשים ועוד. ‬חשוב לדעת כיצד לעבוד עם‬ מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע”י יצירת ספאם בתיבת‬ הדואר שלהם.‬‬ היבטים משפטיים‬ תלמד מהם התחומים המשפטיים עליהם יש להקפיד כאיש דיגיטל וכיצד‬ להתמודד עם בעיות משפטיות בכל הקשור לזכויות יוצרים, ‬קניין רוחני, לשון הרע‬ והוצאת דיבה מול חופש הביטוי באינטרנט, טכנולוגיות ניהול זכויות דיגיטליות ועוד.‬‬ בורסת הפרסום -RTB פרסום פרוגרומטי עוזר לאנשי הדיגיטל בקניית שטחי פרסום באתרים השונים בצורה אוטומטית וזאת באמצעות כלים מתקדמים. השיטה משנה את כללי המשחק המסורתיים של קניית מדיה ישירה מול האתרים השונים. היום ניתן להופיע באתרים הגדולים כגון YNET, WALLA בארץ או באתרים רבים בעולם ולדעת כמה אנחנו משלמים בכל רגע נתון על הפרסום וניתן לבצע אופטימיזציה ללא פניה לגורם אנושי באתר. תלמד בקורס איך פועלות בורסות הפרסום בזמן אמת (Real time bidding), איך לכוון לקהל במדויק, יתרונות השיטה ומושגים: SSP, DPM, DSP, Ad Exchange וכיצד פועלת בורסת הפרסום הישראלית ILX. Marketing Automation מערכות דאטה ואוטומציה מתפתחות בקצב אדיר. באמצעות התוכנות השונות ניתן לבנות תהליך שיווקי אוטומטי אשר ביכולתו לחסוך עלויות רבות לחברה. בהרצאה זו תהיה סקירה וניתוח של התחום לרבות שימוש ב- Chatbot לעסקים. תלמד איך ניתן להשפיע על כמות הפניות של הגולשים (לידים) ובסופו של דבר להגדיל מכירות באמצעות כלים אוטומטיים. כל זאת במקביל לשאר השיטות שנלמדות בקורס.
  • בקורס נלמד:
  • Affiliate Programs
  • דיוור אלקטרוני
  • בורסות הפרסום RTB
  • היבטים משפטיים
  • קנייה ומכירת מדיה
  • סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
  • שיווק אוטומטי
  • הרצאות בשידור LIVE עם בכירי תעשיית הדיגיטל
  • הרצאות האורח יכולות להתקיים במהלך הקורס או אחריו, בהתאם לאילוצי המערכת.

תכני הקורס – טבלה מסכמת

נושאים שעות
שלב מיון 20
Html+Css‬ ובניית אתר במערכת Wordpress 65
SEO + קידום חנויות וירטואליות 100
כתיבה שיווקית וקופירייטינג 20
חוויית משתמש – UX 10
Google Analytics 25
ניהול וקידום אתר במובייל 10
התנהלות מול לקוחות 10
(Google Ads (PPC - (לשעבר Google Adwords) 100
רשתות חברתיות - אורגני וממומן 140
סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים 0
מגוון רחב של הרצאות אורח של מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל בתכנית HackerU Live 0
סה"כ שעות שלב מיון + קורס מורחב 500


X להורדת
הסילבוס
לתשומת לבכם: ולמען הסר ספק,
       מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת,
       לפי שיקול דעתה,
       שינויים בתוכניות הלימודים או בסגל המרצים
שיחה
צ'ט
לפרטים