התקשרו עכשיו: 03-6135565
חייל
משוחרר ? לחץ/י כאן
דף הבית / קורס שיווק באינטרנט
קורס שיווק באינטרנט

קורס שיווק באינטרנט


לינק להורדת סילבוס קורס סילבוס קורס

קורס שיווק באינטרנט - קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט

רק ב- HackerU התוכנית המקיפה ביותר ללימודי שיווק ופרסום באינטרנט - קידום אתרים אורגני, ממומן, רשתות חברתיות ועוד...

בקרוב מאוד החלום שלך יהפוך למציאות ותוכל לעבוד במקצוע מוביל ומבוקש בשוק העבודה בתחום השיווק והפרסום. העולם הטכנולוגי מתחדש ומתממשק לתחומים אינסופיים בתעשייה ומהווה גורם עיקרי לשינויים רבים גם בתחום השיווק והפרסום הישראלי והעולמי.
תפקידים חדשים מתווספים ואפשרויות פרסום חדשות מתפתחות ולכן הביקוש הרב לכוח אדם איכותי, מיומן ומקצועי שיוכל להשתלב בתפקידי מפתח בתעשייה הולך וגובר.

תחום השיווק באינטרנט הינו רחב ומכיל בתוכו אינספור אסטרטגיות שיווק בין מפרסמים, ולכן "מתגלגלים" בו סכומי כסף גדולים. מנהל שיווק טוב, עם ידע במגוון רחב של תחומים "נחטף" על ידי מעסיקים ומתוגמל כראוי. לימודי ניו מדיה שהבסיס שלהם זה קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט, יפתח בפניכם צוהר לעולם חדש ומרתק של שיווק בעולם הדיגיטלי המעתדכן ללא הרף.

HackerU - המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק (Microsoft Gold Partner שותף מספר 1785294). גאה להציג את קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט - המסלול המקיף והמתקדם ביותר של לימודי שיווק באינטרנט, שיעניק לך ארגז כלים מעשי ועשיר בידע הנדרש על מנת להשתלב בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי ולעבוד במקצוע מוביל ומבוקש כיום בשוק העבודה. לימודי ניו מדיה ב - HackerU מודעים היטב לדרישות השוק כיום ומוודאים כי תצא מהקורס שבידך ארסנל הכלים המעודכן והמקצועי ביותר בשוק.

מה כולל קורס שיווק באינטרנט?

קורס שיווק באינטרנט - קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט, נבנה ותוכנן על מנת להעניק לך בתקופת ההכשרה את הכלים להשתלב בשוק העבודה בקלות כשכיר או כעצמאי ולעבוד במגוון רחב של תפקידים כגון: מנהל רשתות חברתיות, מנהל תוכן, מקדם אתרים (SEO), מקדם קמפיינים און ליין בגוגל ממומן (PPC), מנהל רשתות שותפים, מנהל רכש מדיה, בונה אתרים ב- Wordpress ועוד.

במסגרת לימודי ההכשרה נלמדים תכנים אשר מתאימים לדרישות העבודה בשוק. בנוסף, ניתנים פרויקטים ומטלות עבור חברות מוכרות במשק על מנת לאפשר לך לצבור ידע, ניסיון ותיק עבודות איכותי ומקצועי שיאפשר לך לבנות מעגל לקוחות עצמאי או להשתלב במהירות בשוק העבודה כשכיר בסיום ההכשרה.

יתרונות קורס שיווק באינטרנט: קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט ב- HackerU:

  • מוכר לשימוש על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים
  • שלב מיון שבו נבדקת התאמת המועמד למסלול
  • החזר כספי למי שאינו מתאים/ שאינו ממשיך למסלול המלא
  • מלגה בסך 7,000 ₪ לעוברים את שלב המיון
  • המסלול היחיד בארץ המציע התחייבות לעבודה בתחום לבוגריו
  • מסלול שמתאים לחסרי רקע בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה
  • סטאז' מעשי בסטודיו הבית של HackerU, המקנה ידע , ניסיון והתנסות מעשית מול לקוחות אמיתיים
  • הכנה מקיפה למבחני ההסמכה של Google
  • המסלול מספק את כל התכנים הרלוונטיים לגיבוש ואפיון אסטרטגיה שיווקית וביצוע בפועל של פרסום ושיווק באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר
  • מוכר לשימוש על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים

HackerU - הינה מוסמכת רשמית לפרסום על ידי גוגל ומוכרת כ- Google Partner

קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט

המסלול נחלק לשני שלבים עיקריים:

שלב מיון - 20 שעות לימוד אקדמיות שבמסגרתן נבדקים כישורי המועמד והתאמתו לתחום ונלמדים תכני המבוא של המסלול.
היכרות ראשונית עם התכנים הרלוונטיים והעדכניים הקיימים בתוך קורס שיווק ופרסום באינטרנט: ההבדלים בין שיווק, פרסום ומכירות בתחום האינטרנט, מילון מונחים בשיווק, הכלים העומדים לרשותו של מנהל השיווק באינטרנט, בדיקת מתחרים וניתוח זירות פרסום, מבוא לקידום אתרים אורגני (SEO), מבוא לקידום אתרים ממומן (PPC), סקירת הרשתות החברתיות וחשיבותן העצום לשיווק באינטרנט. בסיום שלב זה תתקיים בחינת כניסה לקורס המורחב של לימודי שיווק באינטרנט והמועמד יקבל את הערכתו האישית של המרצה.

קורס מורחב - 480 שעות אקדמיות + 150 שעות סטאז'. במידה והמועמד עבר את שלב המיון בהצלחה, ייחתם עימו הסכם השמה, יקבל מלגת לימודים ויעבור לקורס המורחב שבמסגרתו נלמדים התכנים המעודכנים ביותר לדרישות התעשייה. בקורס ילמדו בהרחבה נושאים כגון: בניית אתר אינטרנט תדמיתי פרטי ב- Wordpress עליו יוכל ליישם את הנלמד בכל זירות הפרסום והשיווק ההכרחיות עבור מנהל שיווק באינטרנט כגון:
SEO, Google AdWords, Analytics, Google AdSense, Google, רשתות חברתיות Google+) Facebook, Linkdin, Pintrest, Twitter, YouTube ועוד) פרסום במובייל, רכש מדיה, תוכניות שותפים, דיוור אלקטרוני, מערכות ניטור ברשת, טיפול במוניטין שלילי, היבטים משפטיים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט ועוד. שלב זה כולל הכנה למבחני ההסמכה של Google.

שעות והיקף הלימוד

לימודי בוקר נמשכים כ- 5.5 חודשים ומתקיימים 3 פעמים בשבוע בין השעות 16:30 – 9:00
לימודי ערב נמשכים כ- 13 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע בין השעות 21:30 – 17:40

תנאי קבלה

פגישת ייעוץ וראיון אישי הבוחן את ההתאמה הבסיסית עבור קורס שיווק ופרסום באינטרנט והרקע של המועמד בעבודה בסביבה ממוחשבת והאוריינטציה לתחום השיווק, המכירות והפרסום.
קורס מיון הבוחן התאמה ראשונית ללימודי המשך, במידה והמועמד אינו עובר את שלב המיון יקבל החזר כספי של שכר הלימוד. (ראה פירוט שלב מיון).

מתודולוגיות הלימוד

מתודולוגוית הלימוד הן ייחודיות ומבוססות על הרצאות פרונטאליות, סימולציות בסביבת הלמידה, תרגול אישי וסטאז'.

סגל המרצים

ב- HackerU סגל המרצים מורכב ממומחי ההדרכה המובילים בתחום, אשר עוסקים בתפקידי מפתח, בחברות מובילות. בעלי ניסיון מעשי רב ביישום ובהדרכת נושאי הלימוד בתעשיית הפרסום והשיווק הישראלית והעולמית.

תעודת גמר והסמכה

בסיום מסלול ההכשרה של לימודי שיווק באינטרנט תוענק תעודת גמר של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי מטעם HackerU. בנוסף, ייגשו הבוגרים למבחני ההסמכה הבינלאומיים של Google.

לינק להורדת סילבוס קורס סילבוס קורס

תוכנית הלימודים:

לקבלת פרטים נוספים

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

ראש תחום
תמונת ראש תחום דניאל כהנוב

דניאל כהנוב
מרצה וראש תחום שיווק באינטרנט- קידום אתרים, רשתות חברתיות פרסום ומכירות באינטרנט ב- HackerU המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק. בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתעשיית הדיגיטל, מומחה בקידום אתרים אורגני וממומן. ניהל מאות קמפיינים ממומנים ב- Google וקידום אתרים של לקוחות פרימיום בזירות תחרותיות בארץ ובעולם. מוסמך Google Adwords ו- Google Analytics. יועץ לחברות, מרצה אורח באוניברסיטאות, מכללות וכנסים. מהחלוצים בארץ שיזם וניהל צוות סטודנטים מרחבי הארץ בתוכנית ייחודית כחלק מסיום סטאז' אקדמי באוניברסיטה, בחברת פרסום גדולה ומוכרת.

תמונת לינק לסרטון עוד קצת מידע
לתשומת לבכם: ולמען הסר ספק,
       מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת,
       לפי שיקול דעתה,
       שינויים בתוכניות הלימודים או בסגל המרצים
שלב מיון
20 ש"א
מהו שיווק באינטרנט, מונחים וסקירת פלטפורמות הפרסום הקיימות, מבוא ל- SEO ול- PPC ומבוא לרשתות חברתיות.
HTML+CSS ובניית אתר במערכת Wordpress
45 ש"א
במודול זה הסטודנט יאפיין ויקים אתר תדמית פרטי משלו במערכת וורדפרס אותו יקדם, ישווק ויפרסם ע”י כל הכלים הנלמדים במסלול ההכשרה. כמו כן נלמד גם איך לעבוד עם שרתים ולעבוד מול בוני אתרים ומעצבים.
SEO (קידום אתרים אורגני)
100 ש"א
תחום קידום אתרים אורגני SEO - חשוב מאוד לכל בעל אתר שכן, אתר אינטרנט ככל שיהיה מרשים, עדיין לא ידעו עליו במידה ולא יופיע במנועי החיפוש של גוגל. תחום קידום אתרים הינו דינאמי ובכדי להצליח בו, יש להקפיד על עבודה נכונה של אופטימיזציה פנימית להתאמת האתר לתהליך הקידום, ביצוע מחקר מילים נכון, אופטימיזציה חיצונית אפקטיבית, החלפת קישורים (וגם איך עושים זאת נכון), מעקב תמידי אחר עדכוני גוגל והתאמת פעולות הקידום אליהם (למשל: הסתגלות היום לפעולות קידום שונות וחדשות לשנת 2017), ניקוי מוניטין שלילי באמצעות תהליכי קידום, קידום אתרים בזירות תחרותיות ועוד. בנוסף, חובה לדעת לעבוד עם כלים רשמיים של גוגל כגון: Google Analytics, Google Search console, Google Maps, Google my Business, Trends, Plus
כתיבה שיווקית וקופירייטינג
30 ש"א
עבודת השיווק באינטרנט כרוכה בכתיבה קריאטיבית מרובה, כתיבה שיווקית לאתר האינטרנט ומחוצה לו ברחבי הרשת, כתיבת פוסטים בפורומים, בבלוגים וכתיבת תכנים ממוקדים ויצירתיים ברשתות החברתיות ועוד. לשם כך יש ללמוד טיפים מועילים לכתיבה נכונה, כיצד לחשוב “מחוץ לקופסא”, ולתפקד כקופירייטר להפקת תכנים שיווקיים, מאמרים מקצועיים ופוסטים מכירתיים למיקסום פעולתה השיווק באינטרנט. במודול זה הסטודנטים יבצעו תרגילים מעשיים של כתיבה שיווקית נכונה.
חווית משתמש – UX
10 ש"א
כיצד לבנות אתר בצורה הטובה ביותר מבחינת הדגש על ה - User Experience (חווית המשתמש), אפיון נכון, התאמת ממשקים לצרכים שונים, שילוב נכון של User Interface (ממשק משתמש) ועיצוב, ניווט נכון באתר, באנרים ועוד.
Google Analytics
25 ש"א
מנהלי השיווק באינטרנט חייבים לצרוך ולעבד את כל הנתונים הישירים והעקיפים שניתן להשיג מאתר האינטרנט שלהם (כמות גולשים, מקורות הגעה, דפים נצפים, זמן שהייה, כמות המרות ועוד) וזאת על מנת למקסם את יכולות השיווק, הפרסום והמכירה של העסק. לשם כך יש לדעת לעבוד בצורה המקצועית והמקיפה ביותר עם Google Analytics. מקצוע מנתח נתונים / אנליסט הינו מהמשמעותיים ביותר בחברת אינטרנט בכלל ולידע אישי בפרט. היכולת להבין את הנתונים ודרכם לייעל את ביצועי השיווק והמכירות של האתר מהווים יתרון עצום לכל עסק.
ניהול וקידום אתר במובייל
10 ש"א
השימוש במכשירי סמארטפון כבר מזמן החל לתפוס תאוצה רבה ובעקבותיו גדל גם הפרסום במובייל, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים עסקים, מוצרים ושירותים דרך המובייל לעומת החיפושים אליהם הורגלנו באמצעות המחשבים הנייחים והניידים. במסלול ההכשרה נלמד על שיטות השיווק והפרסום במובייל, לרבות קידום אורגני וממומן לעולם הנייד. במודול זה הסטודנטים יכינו אפיון לאתר מותאם לנייד ולאפליקציה.
התנהלות מול לקוחות
15 ש"א
במודול זה נלמד כיצד לתמחר נכון הצעות מחיר, כיצד להתנהל מול לקוחות, אילו דוחות יש להפיק עבורם, אופן הגבייה עבור השירות ועוד. במודול זה הסטודנטים יכינו דוחות שיווק והצעות מחיר לדוגמה.
(Google Adwords (PPC
75 ש"א
הפרסום הממומן בגוגל הינו הכלי החשוב, המקיף והמשמעותי ביותר לפרסום ושיווק באינטרנט. מהירות ההופעה במקומות הראשונים בגוגל הינה משמעותית, אך לא מספיק רק “לשלם” לגוגל בשביל להופיע, חשוב גם לדעת כיצד לבנות את הקמפיין הפרסומי בצורה נכונה, היכן לפרסם, והכי חשוב כיצד לנהל את הקמפיין בצורה היעילה ביותר למען הגדלת כמות ההמרות ובמקביל לפעול למען הקטנת העלות לקליק או לחשיפות. מעבר ללימודי הכלי הנ”ל, במודול זה הסטודנטים יעברו תרגולים והכנה לשלושת מבחני ההסמכה של Google Adwords (מבחן יסודות, מבחן רשת החיפוש ומבחן רשת המדיה).
רשתות חברתיות
115 ש"א
גולת הכותרת של השיווק והפרסום באינטרנט היא ללא ספק הרשתות החברתיות, עסק שאינו פעיל ברשתות חברתיות ופורומים שונים משמעותו, דשדוש מאחור והפסד גדול של מיתוג ורווחים לעומת מתחריו שכן פעילים. הסטודנטים במודול זה ילמדו את כל מה שנדרש להבנת התחום עצמו ולעבודת שיווק ופרסום נכונה ברשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, גוגל פלוס, יוטיוב, טוויטר, לינקדין, פינטרסט, אינסטגרם, פורומים, בלוגים ועוד. הלימוד כולל הכרת כל רשת חברתית על בוריה, אסטרטגיה שיווקית של כל רשת, פתיחה וניהול של דפים עסקיים ערוץ יוטיוב, מעבר על אפליקציות סושיאל וגיימיפיקציה, הכרת אפיקי הפרסום בכל רשת, ניהול משברים במדיה חברתית ועוד נושאים רבים נוספים.
כלים שיווקיים נוספים
55 ש"א
  • בקורס נלמד:
  • Affiliate Programs - תוכניות השותפים באינטרנט מהוות אופציה נוספת, נרחבת וכדאית של פרסום ושיווק לכל בעלי העסקים (המוכרים) ולכל בעלי האתרים (המפיצים), כשבתווך נמצאות פלטפורמות שונות של Affiliate Programs בהן ניתן למצוא מוצרים ושירותים רבים של המוכרים המיועדים לפרסום ולמכירה ע”י המפיצים השונים באינטרנט. כל מכירה או ליד יספקו הן למפיצים והן לחברת התיווך תגמול כספי. ניתן להגיע לתפוצה והכנסות גבוהות מאוד בהשתתפות בתוכניות שותפים בעיקר לאחר שלומדים את רזי השיווק באינטרנט.
  • ניטור ברשת - כל מנהל שיווק ופרסום באינטרנט צמא למידע ממוקד בנוגע לכמה מדברים על המותג שלו ברשת, איך מדברים עליו (מוניטין שלילי או חיובי), וכמה לקוחות פוטנציאליים משוטטים ברחבי הרשת: בפורומים, בלוגים ורשתות חברתיות ומחפשים כעת מוצרים ושירותים שמנהל השיווק מוכר וזאת על מנת להגיע אליהם מיידית ולשווק להם את מרכולתו. כאן נכנסות מערכות הניטור לפעולה: המערכות מאתרות את אותם מתעניינים ע”פ שאילתות חיפוש המוגדרות מראש ע”י מנהל השיווק ומספקות לו גישה ישירה ומהירה למתעניין שכתב ברשת. במסלול ההכשרה נלמד על השימוש במערכת הניטור ברשת של חברת באזילה, והשפעותיה הרבות על עבודתו היומיומית של מנהל השיווק באינטרנט.
  • Google Adsense - בניית אתר וקידומו מכשירה את השטח לשלב נוסף של פרסום באתר על ידי מערכת Google Adwords. רשת הפרסום של גוגל מעניקה לבעלי אתרים את היכולת למכור שטחי פרסום באתר ע”י הצגת מודעות טקסט, באנרים וסרטונים ולהרוויח כסף מכל לחיצה של הגולשים עליהם. הסטודנטים ילמדו כיצד להשתמש נכון במערכת לרבות הטמעה באתר, בחירת פורמט מודעות ושליטה עליהן, התמודדות עם התחרות על ההופעות ועוד.
  • פרסום במדיה כל מנהל שיווק באינטרנט מעוניין להתפרש ולפרסם כמה שיותר את העסק, המיתוג, מוצריו ושירותיו ברחבי האינטרנט. לעיתים לא מספיק להתבסס רק על רשת הפרסום של גוגל ויש לחפש עוד מדיות פוטנציאליות שיספקו חשיפה גבוהה, לידים ומכירות. החוכמה היא לדעת לחשב עלויות קמפיינים, לחלק נכון תקציבי מדיה שונים, לבצע ניהול נכון של פרסום, לדעת מהי קנייה ומכירה נכונה של שטח פרסום באתרי אינטרנט שונים, כיצד הכי נכון לשלם (cpm/cpc/cpl/cps), הכנת והפעלת קריאייטיב מקורי ונכון, ניתוח הצעות מחיר, שריון מדיה, עבודה עם מערכות כמו Double Click וגם לקבל עצות מעשיות ממדיות גדולות ומובילות באינטרנט. כל זאת ועוד ילמדו הסטודנטים במסלול כשבסופו של דבר המטרה היא להבין איך עובד משרד פרסום, ולהתחיל לעבוד ולחשוב כחברת פרסום קטנה.
  • דיוור אלקטרוני - לימוד שיווק באינטרנט אינו מושלם ללא דיוור אלקטרוני. רשימות התפוצה של כל עסק מנותבות לשמירה על יחסי עסק-לקוח, לפרסום ולשיווק שוטף של מבצעים, הנחות, קופונים, מוצרים, שירותים חדשים ועוד. חשוב לדעת כיצד לעבוד עם מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע”י יצירת ספאם בתיבת הדואר שלהם.
  • היבטים משפטיים - מהם התחומים המשפטיים עליהם יש להקפיד כמנהל שיווק באינטרנט, וכיצד להתמודד עם בעיות משפטיות בכל הקשור לזכויות יוצרים, קניין רוחני, לשון הרע והוצאת דיבה מול חופש הביטוי באינטרנט, טכנולוגיות ניהול זכויות דיגיטליות ועוד.


תכני הקורס – טבלה מסכמת

נושאים שעות
שלב מיון 20
HTML+CSS ובניית אתר במערכת Wordpress 45
SEO (קידום אתרים אורגני) 100
כתיבה שיווקית וקופירייטינג 30
חווית משתמש – UX 10
Google Analytics 25
ניהול וקידום אתר במובייל 10
התנהלות מול לקוחות 15
(Google Adwords (PPC 75
רשתות חברתיות 115
כלים שיווקיים נוספים 55
סה"כ שעות שלב מיון + קורס מורחב 500
סטאז' 150

קורס קידום אתרים

קורס רשתות חברתיות

חייג עכשיו
השאר פרטים