קורס שיווק באינטרנט, SEO, פרסום בגוגל, רשתות חברתיות, הגדלת מכירות - HackerU  
התקשרו עכשיו: 03-6135565
חייל
משוחרר ? לחץ/י כאן
דף הבית / קורס שיווק באינטרנט
קורס שיווק באינטרנט

קורס שיווק באינטרנט


לינק להורדת סילבוס קורס לסילבוס הקורס

קורס שיווק באינטרנט, קידום אתרים ורשתות חברתיות

בקרוב מאוד החלום שלך יהפוך למציאות ותוכל לעבוד במקצוע מוביל ומבוקש בשוק העבודה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. העולם הטכנולוגי מתחדש ומתממשק לתחומים אינסופיים בתעשייה ומהווה גורם עיקרי לשינויים רבים גם בתחום השיווק והפרסום הישראלי והעולמי.

תפקידים חדשים מתווספים ואפשרויות פרסום חדשות מתפתחות ולכן הביקוש הרב לכוח אדם איכותי, מיומן ומקצועי שיוכל להשתלב בתפקידי מפתח בתעשייה רק הולך וגובר.

תחום השיווק באינטרנט הינו רחב ומכיל בתוכו אינספור אסטרטגיות שיווק בין מפרסמים ולכן "מתגלגלים" בו סכומי כסף גדולים. אנשי דיגיטל טובים, עם ידע במגוון רחב של תחומים "נחטפים" על ידי מעסיקים ומתוגמלים כראוי.

HackerU - המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק שותפה העסקית של חברת Google העולמית גאה להציג את המסלול המקיף והמתקדם ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, שיעניק לך ארגז כלים מעשי ועשיר בידע הנדרש על מנת שתוכל להשתלב בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי ולעבוד במקצוע מוביל ומבוקש כיום בשוק העבודה.

תמתונת אווירה תמתונת אווירה

המסלול נבנה ותוכנן על מנת להעניק לך בתקופת ההכשרה את הכלים להשתלב בשוק העבודה בקלות כשכיר או כעצמאי ולעבוד במגוון רחב של תפקידים כגון: מנהל מדיה חברתית, מנהל תוכן, מקדם אתרים (SEO), מנהל קמפיינים און ליין בגוגל ממומן (PPC), מנהל רשתות שותפים, מנהל רכש מדיה, בונה אתרים ב- Wordpress וכל זאת מיד בתום הלימודים.

במסגרת ההכשרה תלמד תכנים אשר מתאימים לדרישות העבודה בשוק. בנוסף, תבצע פרויקטים ומטלות עבור חברות מוכרות בתעשייה על מנת שתצבור ידע, ניסיון ותיק עבודות איכותי ומקצועי. כך תוכל לבנות לך מעגל לקוחות עצמאי או להשתלב במהירות בשוק העבודה כשכיר בסיום ההכשרה.

אז אם אתה יצירתי, אוהב אנשים,  קריאטיבי ובעל דרך חשיבה אנליטית, כדאי לך לבדוק התאמתך לתחום שבו תוכל להביא את כישורייך לידי ביטוי וללמוד את כל "סודות" המקצוע בדרך לבניית קריירה מצליחה בתחום השיווק הדיגיטלי.

המסלול מעניק למועמדים יתרונות משמעותיים:

  • שלב מיון בו נבדקת התאמת המועמד למסלול
  • החזר כספי למי שאינו מתאים/ אינו ממשיך למסלול המלא
  • מלגה בסך 7,000 ₪ לעוברים את שלב המיון
  • המסלול היחיד בארץ המציע התחייבות לעבודה בתחום לבוגריו
  • מסלול שמתאים לחסרי רקע בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה
  • פרויקט גמר מעשי המקנה ידע, ניסיון והתנסות מעשית מול לקוחות אמיתיים
  • בלעדי למסלול זה סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
  • הכנה מקיפה למבחני ההסמכה של Google ו - Facebook
  • המסלול מספק את כל התכנים הרלוונטיים לגיבוש ואפיון אסטרטגיה שיווקית וביצוע בפועל של פרסום ושיווק באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר
  • המסלול היחיד בארץ המשלב הרצאות בשידור LIVE עם בכירי תעשיית הדיגיטל

מבנה תכנית הלימודים

המסלול נחלק לשני שלבים עיקריים:

שלב מיון - 20 שעות לימוד אקדמיות שבמסגרתן ייבדקו כישורייך והתאמתך לתחום ותלמד את תכני המבוא של המסלול.

בשלב זה תיחשף לתכנים הרלוונטיים והעדכניים ביותר הקיימים בתחום כגון: ההבדלים בין שיווק, פרסום ומכירות באינטרנט, מילון מונחים בשיווק, תכיר את הכלים העומדים לרשות אנשי השיווק הדיגיטלי, תלמד לבצע בדיקת מתחרים וניתוח זירות פרסום, תלמד מבוא לקידום אתרים אורגני (SEO), מבוא לקידום אתרים ממומן (PPC), סקירת הרשתות החברתיות (Social Media Marketing) וחשיבותן העצומה לשיווק באינטרנט. בסיום שלב זה תתקיים בחינת כניסה לקורס המורחב ותקבל את הערכתו האישית של המרצה.

קורס מורחב - 480 שעות אקדמיות + 150 שעות פרויקט גמר מעשי. במידה והמועמד עבר את שלב המיון בהצלחה, ייחתם עמו חוזה העסקה, יקבל מלגת לימודים ויעבור לקורס המורחב שבמסגרתו נלמדים התכנים המעודכנים ביותר לדרישות התעשייה. ילמדו בהרחבה נושאים כגון: בניית אתר אינטרנט תדמיתי פרטי ב- Wordpress עליו יוכל ליישם את הנלמד בכל זירות הפרסום והשיווק ההכרחיות עבור מנהל שיווק באינטרנט כגון:

SEO ,Google AdWords Analytics ,Google, רשתות חברתיות Google+) Facebook LinkedIn Twitter, Outbrain, Taboola,YouTube ועוד) פרסום במובייל, רכש מדיה, תכניות שותפים,אימייל מרקטינג, טיפול במוניטין שלילי, היבטים משפטיים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט, ניהול משברים, מסחר אלקטרוני ועוד. שלב זה כולל גם הכנה למבחני ההסמכה של Google ו-Facebook.

לימודי בוקר נמשכים כ- 5.5 חודשים ומתקיימים 3 פעמים בשבוע בין השעות 16:30 – 9:00
לימודי ערב נמשכים כ- 13 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע בין השעות 21:30 – 17:40

תנאי קבלה

פגישת ייעוץ וראיון אישי  הבוחן את ההתאמה הבסיסית והרקע שלך בעבודה בסביבה ממוחשבת והאוריינטציה שלך לתחום השיווק, המכירות והפרסום הדיגיטלי

קורס מיון  הבוחן התאמה ראשונית ללימודי המשך, במידה ולא עברת את שלב המיון תקבל החזר כספי של שכר הלימוד (ראה פירוט שלב מיון).

מתודולוגיות הלימוד

מתודולוגיות הלימוד הן ייחודיות ומבוססות על הרצאות פרונטאליות, סימולציות בסביבת הלמידה, תרגול אישי ופרויקט מעשי.

סגל המרצים

ב – HackerU סגל המרצים מורכב ממומחי ההדרכה המובילים בתחום אשר עוסקים בתפקידי מפתח בחברות מובילות, כולם בעלי ניסיון מעשי רב ביישום ובהדרכת נושאי הלימוד בתעשיית הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

תעודת גמר והסמכה

בסיום מסלול ההכשרה תוענק לך תעודת גמר של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי מטעם HackerU. בנוסף, תוכל לגשת למבחני ההסמכה של החברות הבינלאומיות Google ו - Facebook.


לינק להורדת סילבוס קורס קורס אינטרנטי HTML ו - CSS בחינם!

תוכנית הלימודים:

לקבלת פרטים נוספים

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

ראש תחום
תמונת ראש תחום דניאל כהנוב

דניאל כהנוב
מרצה וראש תחום שיווק באינטרנט- קידום אתרים, רשתות חברתיות פרסום ומכירות באינטרנט ב- HackerU המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק. בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתעשיית הדיגיטל, מומחה בקידום אתרים אורגני וממומן. ניהל מאות קמפיינים ממומנים ב- Google וקידום אתרים של לקוחות פרימיום בזירות תחרותיות בארץ ובעולם. מוסמך Google Adwords ו- Google Analytics. יועץ לחברות, מרצה אורח באוניברסיטאות, מכללות וכנסים. מהחלוצים בארץ שיזם וניהל צוות סטודנטים מרחבי הארץ בתוכנית ייחודית כחלק מסיום סטאז' אקדמי באוניברסיטה, בחברת פרסום גדולה ומוכרת.

סרטון קורס שיווק באינטרנט סרטון קורס שיווק באינטרנט
לתשומת לבכם: ולמען הסר ספק,
       מובהר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת,
       לפי שיקול דעתה,
       שינויים בתוכניות הלימודים או בסגל המרצים
שלב מיון
20 ש"א
במודול זה תלמד מהו שיווק באינטרנט ,‬מונחים וסקירת פלטפורמות הפרסום הקיימות, ‬מבוא ‬ל- PPC, SEO וכן מבוא לרשתות חברתיות.
Html+Css‬ ובניית אתר במערכת Wordpress
65 ש"א
במודול זה תאפיין ותקים אתר תדמית פרטי משלך במערכת וורדפרס אותו תקדם, ‬‬תשווק ותפרסם ע”י כל הכלים הנלמדים במסלול ההכשרה. ‬כמו כן, תלמד גם איך לעבוד‬ עם שרתים ולעבוד מול בוני אתרים ומעצבים.‬‬
SEO + קידום חנויות וירטואליות
100 ש"א
תחום קידום אתרים אורגני SEO -‬ חשוב מאוד לכל בעל אתר שכן ‬אתר אינטרנט‬ ככל שיהיה מרשים, עדיין לא יוכל להימצא במידה ולא יופיע במנועי החיפוש של גוגל. ‬תחום קידום האתרים‬ הינו דינאמי ובכדי להצליח בו יש להקפיד על עבודה נכונה של אופטימיזציה פנימית‬ להתאמת האתר לתהליך הקידום. ‬ביצוע מחקר מילים נכון, אופטימיזציה חיצונית‬ אפקטיבית, ‬החלפת קישורים, ‬מעקב תמידי אחר עדכוני גוגל והתאמת פעולות הקידום‬ אליהם (למשל: הסתגלות היום לפעולות קידום שונות וחדשות לשנת 2018),‬‬ ניקוי מוניטין שלילי באמצעות תהליכי קידום, קידום אתרים בזירות תחרותיות, בין לאומיות ועוד.‬‬ בנוסף, חשוב מאוד שתדע איך לעבוד עם כלים רשמיים של גוגל כגון ,Google Analytics :‬ Google Search console ,Google Maps, Google my Business, Trends ,Plus‬‬ במהלך המסלול תלמד את תכני ה- "WooCommerce" על מנת שתוכל לצבור ידע וניסיון מעשי בקידום אתרים של חנויות וירטואלית.
כתיבה שיווקית וקופירייטינג
20 ש"א
עבודת השיווק באינטרנט כרוכה בכתיבה קריאייטיבית מרובה, כתיבה שיווקית לאתר‬ האינטרנט ומחוצה לו ברחבי הרשת, כתיבת פוסטים בפורומים, בבלוגים וכתיבת‬ תכנים ממוקדים ויצירתיים ברשתות החברתיות ועוד. לשם כך תלמד טיפים‬ מועילים לכתיבה נכונה, כיצד לחשוב “מחוץ לקופסא” ‬ולתפקד כקופירייטר‬ להפקת תכנים שיווקיים, ‬מאמרים מקצועיים ופוסטים מכירתיים למקסום פעולת‬ השיווק באינטרנט. במודול זה תבצע תרגילים מעשיים של כתיבה שיווקית נכונה.‬
חוויית משתמש – UX
10 ש"א
במודול זה תלמד כיצד לבנות אתר בצורה הטובה ביותר מבחינת הדגש על הUser Experience-‬‬ (חוויית המשתמש), ‬אפיון נכון, התאמת ממשקים לצרכים שונים, שילוב נכון של User Interface (ממשק משתמש) ועיצוב, ‬ניווט נכון באתר, באנרים ועוד.‬‬
Google Analytics
25 ש"א
אנשי דיגיטל צורכים ומעבדים את כל הנתונים הישירים והעקיפים‬ שניתן להשיג מאתר האינטרנט שלהם (כמות גולשים , מקורות הגעה, ‬דפים נצפים,‬‬ זמן שהייה, כמות המרות ועוד). זאת על מנת למקסם את יכולות השיווק, הפרסום‬ והמכירה של העסק. לשם כך חשוב שתדע לעבוד בצורה המקצועית והמקיפה ביותר‬ עם Google Analytics‬. מקצוע מנתח הנתונים/‬אנליסט הינו מהמשמעותיים ביותר‬ מבין מקצועות הדיגיטל הרבים. היכולת להבין את הנתונים ודרכם לייעל את‬ ביצועי השיווק והמכירות של האתר מהווים יתרון עצום לכל פעילות שיווקית.
ניהול וקידום אתר במובייל
10 ש"א
השימוש במכשירי סמארטפון כבר מזמן החל לתפוס תאוצה רבה ובעקבותיו גדל גם‬ הפרסום במובייל, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים עסקים, ‬מוצרים, אפליקציות ושירותים דרך‬ המובייל לעומת החיפושים אליהם הורגלנו באמצעות המחשבים הנייחים‬ והניידים. ‬במסלול ההכשרה תלמד על שיטות השיווק והפרסום במובייל, לרבות קידום‬ אורגני וממומן לעולם הנייד ושיווק אפליקציות - ASO.
התנהלות מול לקוחות
10 ש"א
במודול זה תלמד כיצד לתמחר נכון הצעות מחיר ,‬כיצד להתנהל מול לקוחות,‬‬ אילו דוחות יש להפיק עבורם, אופן הגבייה עבור השירות ואף תכין דוחות שיווק והצעות מחיר לדוגמה.
(Google Adwords (PPC
100 ש"א
הפרסום הממומן בגוגל הינו הכלי החשוב, המקיף והמשמעותי ביותר לפרסום ושיווק‬ באינטרנט. ‬מהירות ההופעה במקומות הראשונים בגוגל הינה משמעותית,‬ אך לא מספיק רק “לשלם” לגוגל בשביל להופיע, חשוב גם‬ לדעת כיצד לבנות את הקמפיין הפרסומי בצורה נכונה, ‬היכן לפרסם והכי חשוב‬ כיצד לנהל את הקמפיין בצורה היעילה ביותר למען הגדלת כמות ההמרות ובמקביל‬ לפעול למען הקטנת העלות לקליק או לחשיפות. מעבר ללימודי הכלי הנ”ל,‬‬ במודול זה תעבור תרגולים והכנה למבחני ההסמכה של Google Adwords ‬‬(מבחן יסודות, מבחן רשת החיפוש ומבחן רשת המדיה) ותלמד גם איך לעבוד עם מערכת Google Tag Manager + Google Editor.
רשתות חברתיות - אורגני וממומן
140 ש"א
רשתות חברתיות- ‬ אורגני וממומן - מודול 9 גולת הכותרת של השיווק והפרסום באינטרנט היא ללא ספק הרשתות‬ החברתיות. עסק שאינו פעיל ברשתות חברתיות ופורומים שונים, משמעותו דשדוש‬ מאחור והפסד גדול של מיתוג ורווחים לעומת מתחריו שכן פעילים.‬‬ במודול זה תלמד את כל מה שנדרש להבנת התחום עצמו ולעבודת שיווק‬ ופרסום נכונה ברשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, גוגל פלוס, יוטיוב, טוויטר,‬‬ לינקדין, אינסטגרם, פורומים, ‬בלוגים, טאבולה, אאוטבריין ועוד. תכיר כל רשת‬ חברתית על כל בוריה,‬ כולל אסטרטגיה שיווקית של כל רשת, פתיחה וניהול של דפים עסקיים‬: ערוץ יוטיוב, מעבר על אפליקציות סושיאל וגיימיפיקציה, הכרת אפיקי הפרסום בכל‬ רשת, ‬ניהול משברים במדיה חברתית ועוד נושאים רבים נוספים. במודול זה תעבור הכנה לבחינת ההסמכה הבינלאומית - Facebook Blueprint.
סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
ש"א
כיום ניתן לפתוח בקלות חנות וירטואלית למסחר מקוון אונליין וזאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה שהופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. במודול זה תלמד איך לבנות חנות וירטואלית מקצועית בפלטפורמות Ebay /Shopify/Amazon, איך לעבוד מול ספקים, התנהלות לוגיסטית נכונה ,תמחור מוצרים, ניתוח מתחרים, שילוח בין לאומי, עדכון ותפעול הפלטפורמות, בידול ויצירת תכנית עסקית מנצחת, שיווק החנות במגוון רחב של שיטות אשר נלמדות לאורך כל מסלול ההכשרה.
מגוון רחב של הרצאות אורח של מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל בתכנית HackerU Live
ש"א
(התוכן מועבר לרוב בשידור חי ברשתות החברתיות) בנושאים כגון: Affiliate Programs‬‬ תכניות השותפים באינטרנט מהוות אופציה נוספת, ‬נרחבת וכדאית של פרסום‬ ושיווק לכל בעלי העסקים (המוכרים) ולכל בעלי האתרים (המפיצים), כשבתווך‬ נמצאות פלטפורמות שונות של Affiliate Programs‬ בהן ניתן למצוא מוצרים ושירותים‬ רבים של המוכרים המיועדים לפרסום ולמכירה ע”י המפיצים השונים באינטרנט.‬‬ כל מכירה או ליד יספקו הן למפיצים והן לחברת התיווך תגמול כספי. ‬ניתן להגיע‬ לתפוצה ולהכנסות גבוהות מאוד בהשתתפות בתכניות שותפים, בעיקר לאחר‬ שלומדים את רזי השיווק באינטרנט.‬‬ Google AdSense‬‬ בניית אתר וקידומו מכשירה את השטח לשלב נוסף של פרסום באתר‬ על ידי מערכת - Google Adwords‬ רשת הפרסום של גוגל מעניקה לבעלי‬ אתרים את היכולת למכור שטחי פרסום באתר ע”י הצגת מודעות טקסט,‬‬ באנרים וסרטונים ולהרוויח כסף מכל לחיצה של הגולשים עליהם. ‬תלמד כיצד להשתמש נכון במערכת לרבות הטמעה באתר, בחירת פורמט מודעות ושליטה עליהן, התמודדות עם התחרות על‬ ההופעות ועוד.‬‬ קנייה ומכירת מדיה כל אנשי הדיגיטל מעוניינים להתפרס ולפרסם כמה שיותר את העסק, ‬המיתוג,‬‬ מוצריו ושירותיו ברחבי האינטרנט.‬‬ לעיתים לא מספיק להתבסס רק על רשת הפרסום של גוגל ויש לחפש‬ עוד מדיות פוטנציאליות שיספקו חשיפה גבוהה, לידים ומכירות. החוכמה‬ היא לדעת לחשב עלויות קמפיינים, ‬לחלק נכון תקציבי מדיה שונים, ‬לבצע‬ ניהול נכון של פרסום ולדעת מהי קנייה ומכירה נכונה של שטחי פרסום באתרי‬ האינטרנט השונים ובאיזה מודל הכי נכון לשלם (CPM/CPC/CPL/CPA‬) עליהם. הכנה והפעלת קריאייטיב‬ מקורי ונכון, ניתוח הצעות מחיר, שריון מדיה ועבודה עם מערכות כמו Double Click‬‬. כל זאת ועוד תלמד במסגרת מסלול ההכשרה כשבסופו של דבר המטרה היא להבין איך עובד משרד פרסום דיגיטלי ולהתחיל לעבוד‬ ולחשוב כחברת פרסום קטנה. דיוור אלקטרוני‬ תמהיל השיווק באינטרנט אינו יכול להיות מושלם ללא דיוור אלקטרוני. רשימות התפוצה של כל עסק‬ מנותבות לשמירה על יחסי עסק-‬לקוח, לפרסום ולשיווק שוטף של מבצעים,‬‬ הנחות, ‬קופונים, מוצרים, ‬שירותים חדשים ועוד. ‬חשוב לדעת כיצד לעבוד עם‬ מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע”י יצירת ספאם בתיבת‬ הדואר שלהם.‬‬ היבטים משפטיים‬ תלמד מהם התחומים המשפטיים עליהם יש להקפיד כאיש דיגיטל וכיצד‬ להתמודד עם בעיות משפטיות בכל הקשור לזכויות יוצרים, ‬קניין רוחני, לשון הרע‬ והוצאת דיבה מול חופש הביטוי באינטרנט, טכנולוגיות ניהול זכויות דיגיטליות ועוד.‬‬ בורסת הפרסום -RTB פרסום פרוגרומטי עוזר לאנשי הדיגיטל בקניית שטחי פרסום באתרים השונים בצורה אוטומטית וזאת באמצעות כלים מתקדמים. השיטה משנה את כללי המשחק המסורתיים של קניית מדיה ישירה מול האתרים השונים. היום ניתן להופיע באתרים הגדולים כגון YNET, WALLA בארץ או באתרים רבים בעולם ולדעת כמה אנחנו משלמים בכל רגע נתון על הפרסום וניתן לבצע אופטימיזציה ללא פניה לגורם אנושי באתר. תלמד בקורס איך פועלות בורסות הפרסום בזמן אמת (Real time bidding), איך לכוון לקהל במדויק, יתרונות השיטה ומושגים: SSP, DPM, DSP, Ad Exchange וכיצד פועלת בורסת הפרסום הישראלית ILX. Marketing Automation מערכות דאטה ואוטומציה מתפתחות בקצב אדיר. באמצעות התוכנות השונות ניתן לבנות תהליך שיווקי אוטומטי אשר ביכולתו לחסוך עלויות רבות לחברה. בהרצאה זו תהיה סקירה וניתוח של התחום לרבות שימוש ב- Chatbot לעסקים. תלמד איך ניתן להשפיע על כמות הפניות של הגולשים (לידים) ובסופו של דבר להגדיל מכירות באמצעות כלים אוטומטיים. כל זאת במקביל לשאר השיטות שנלמדות בקורס.
  • בקורס נלמד:
  • Affiliate Programs
  • דיוור אלקטרוני
  • בורסות הפרסום RTB
  • היבטים משפטיים
  • קנייה ומכירת מדיה
  • סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
  • שיווק אוטומטי
  • הרצאות בשידור LIVE עם בכירי תעשיית הדיגיטל
  • הרצאות האורח יכולות להתקיים במהלך הקורס או אחריו, בהתאם לאילוצי המערכת.


תכני הקורס – טבלה מסכמת

נושאים שעות
שלב מיון 20
Html+Css‬ ובניית אתר במערכת Wordpress 65
SEO + קידום חנויות וירטואליות 100
כתיבה שיווקית וקופירייטינג 20
חוויית משתמש – UX 10
Google Analytics 25
ניהול וקידום אתר במובייל 10
התנהלות מול לקוחות 10
(Google Adwords (PPC 100
רשתות חברתיות - אורגני וממומן 140
סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
מגוון רחב של הרצאות אורח של מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל בתכנית HackerU Live
סה"כ שעות שלב מיון + קורס מורחב 500

קורס קידום אתרים

קורס PPC


שאלות ותשובות

בקורס שיווק באינטרנט אין דרישות קדם. ב- HackerU אנו מאמינים שלכל אחד מגיעה ההזדמנות, גם אם לא השקיע בלימודים בתקופת התיכון או הפסיכומטרי. במסלול שיווק באינטרנט יש שלב מיון שבו לומדים 20 שעות ולאחר מכן מתבצעת בחינת מיון שאותה צריך לעבור בציון של 70 ומעלה. מי שאינו צלח את שלב המיון יקבל החזר על הלימודים בשלב זה.

לדעת להיות איש שיווק דיגיטלי היודע לעשות שימוש בכלים כגון: קידום אתר, קידום במנוע החיפוש של גוגל ובמגוון הרשתות החברתיות ופלטפורמות שיווקיות נוספות.

בקורס שיווק באינטרנט לומדים מודולים כגון: קידום אתרים אורגני וממומן, קידום ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, שימוש במערכות דיוור מתקדמות ועוד.

במודול פייסבוק לומדים איך לעשות שיווק לעסק באמצעות הרשת החברתית, מהו התוכן הרלוונטי שגורם גולש להניע לפעולה ואיך לייצר קהילה סביב המותג. בנוסף, לומדים לפרסם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק הנקראת Facebook Ads.

קידום אתרים אורגני - מגוון הפעולות המתבצעות על מנת לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש. על ידי אופטימיזציה של אתר הבית והבלוג, הגולשים המחפשים את השירותים או המוצרים של אותו אתר, יימצאו אותו "באופן טבעי" במקום גבוה במנועי החיפוש ברשת.

קידום אתרים ממומן - מטרתו להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנועי החיפוש באופן ממומן, דרך פרסום בפלטפורמות של Google Adwords, של Facebook ועוד. קידום זה נקרא על שם מודל התשלום שלו – המפרסם משלם רק על מודעות אשר הקליקו עליהן.

כן, אך נתון זה שקול לתנאי המכללה ובהתאם למקום פנוי בכיתות.

כן, במהלך הקורס ישנן עבודות כיתתיות בצוות או ביחידים.

כן, בקורס שיווק באינטרנט ישנו פרוייקט מעשי בהיקף של 150 שעות.

במהלך הקורס נלמד מודול של קידום אתרים בגוגל ושימוש במערכת הפרסום של אדוורדס. ישנו מבחן של Google Adwords שיש לעבור אותו על מנת לקבל הסמכה שלGoogle Partners.

מקדם אתרים אורגני, מקדם אתרים ממומן, מנהל רשתות חברתיות, מנהל רשתות שותפים, מנהל קמפיינים און ליין, מנהל רכש מדיה, בונה אתרים ב-WORDPRESS, איש שיווק דיגיטלי במדיה, מנהל שיווק דיגיטלי, מומחה SEO, יועץ שיווק דיגיטלי, מנהל מחלקת דיגיטל, מנהל אתר, עורך תוכן, מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי, מנהל מערכת תוכן. ועוד תפקידים רבים ומגוונים שבהם תוכל להשתלב בסיום המסלול. למעבר לכלי שכר לחץ כאן

חייג עכשיו
השאר פרטים