קורס שיווק דיגיטלי – מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי


לסילבוס הקורס

קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט

"לשווק טוב זה לדעת למכור קרח לאסקימוסים". אין קלישאה שגויה ומזיקה יותר בתעשיית השיווק. נכון היה שהעם האסקימואי כולו יתבע באופן ייצוגי את מי שהמציא את המשפט הזה. שיווק הוא לא 'טריק' שנועד להיפטר מהסחורה, אלא לתת ערך אמיתי לקונה באמצעות המוצר או השירות. זה היה נכון לפני 2000 שנים כמו שזה מדויק ביחס לשיווק דיגיטלי בשנים האחרונות ובפרט בתקופת הקורונה.

 מרץ 2020, נגיף הקורונה מגיע לישראל. תבנית ביצים נמכרת ברחובות במחירים מופקעים. נייר הטישו אזל בסופרמרקטים. יותר ממיליון ישראלים מוצאים לחל"ת ומאות אלפים מפוטרים. כשהאדמה רעדה מתחת לרגליים של מיליונים במשק, כשדפיקות הלב שלהם הואצו היה מקצוע אחד שמספר המועסקים בו זינק - שיווק דיגיטלי.

משווקים דיגיטליים הפכו לקרש הקפיצה עבור עסקים קטנים ובינוניים. אותם עסקים שעד אותו הרגע התבססו על שיווק 'מפה לאוזן' שנים ארוכות, הבינו שעבורם נכס דיגיטלי שווה לא פחות מפיסת נדל"ן. שאתר אינטרנט, דף נחיתה, חנות דיגיטלית יעשו את ההבדל בין להיות או לחדול. כשהעולם היה סגור ומבודד, דלת הכניסה הוירטואלית הייתה היחידה שנפתחה עבורם. והסחף הזה רק גדל והתעצם מאז.
אם אתם רוצים להצטרף אל סיפור ההצלחה הבלתי ייאמן של עולם השיווק הדיגיטלי, לצלול אל תעשייה מסחררת שאין בה אף רגע משעמם ולהתברג במגוון רחב של תפקידים - אנחנו שמחים להציג בפניכם את קורס השיווק הדיגיטלי ב-HackerU. החברה פועלת בתעשיית ההדרכות להייטק למעלה מ - 20 שנה בארץ וברחבי העולם.

קורס שיווק דיגיטלי - מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי (קורס שיווק באינטרנט)

למה שיווק דיגיטלי? כי עוד לפני הקורונה ההתפתחות הדיגיטלית של השנים האחרונות, תרמה לחשיבותו של השיווק באינטרנט שמציע מגוון של כלים המאפשרים פרסום לקהל מטרה גדול ומדויק. זאת בניגוד לשיווק המסורתי (טלוויזיה, שילוט חוצות וכו') המאפשר חשיפה לקהל גדול שרק חלק קטן ממנו הוא קהל היעד שלכם.

איש השיווק הדיגיטלי הפך לאחד מתפקידי המפתח בכל משרד הייטק. אנשי דיגיטל טובים, עם ידע במגוון רחב של תחומים "נחטפים" על ידי מעסיקים ומתוגמלים כראוי.
במהלך הלימודים, תוכלו לרכוש ניסיון והכשרה במגוון רחב של תפקידים בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי הן כעצמאים והן כשכירים. תקבלו ארגז כלים מעשי ועשיר בידע שמותאם בדיוק לדרישות המעודכנות ביותר בשוק העבודה. החל משנת 2022 הקורס כולל לראשונה מודול ייחודי ליסודות העיצוב. במודול זה נלמד שימוש בסיסי בכלים גרפיים נפוצים, הנחוצים לעבודתו של המשווק בדיגיטל.
בנוסף, תבצעו פרויקטים ומטלות על מנת שתצברו ידע, ניסיון ותיק עבודות איכותי ומקצועי. כך תוכלו לבנות לכם מעגל לקוחות עצמאי או להשתלב במהירות בשוק העבודה כשכירים בסיום ההכשרה.
בוגרים רבים שלנו כבר עובדים בתעשייה בתור מנהלי מדיה חברתית, מקדמי אתרים (SEO), מנהלי קמפיינים ממומנים (PPC), מנהלי רשתות חברתיות ותוכניות שותפים, כותבי תוכן, מנהלי רכש מדיה ועוד.

קורס שיווק דיגיטלי בהאקריו מועבר בשיתוף סוכנות דיגיטל Personas Media LTD – המשווקת בישראל מגוון מותגי פרימיום כגון: Jpost, מיניליין יבואן רשמי של סמסונג בישראל, הספריה הלאומית של ישראל, רשת הצורפים, חברות הייטק, אבטחת מידע ועוד.

היתרונות של קורס שיווק דיגיטלי בהאקריו


קורס מיון באורך 20 שעות ללא התחייבות כספית |  במידה ולא עברתם את שלב זה, כספכם יוחזר אליכם (פרט לדמי הרישום).
התחייבות חוזית לעבודה | עברתם את קורס המיון? בכניסה לקורס המורחב ייחתם עמכם חוזה למציאת עבודה בהתחייבות.
ללמוד מהטובים ביותר | סגל המרצים מורכב ממומחי ההדרכה המובילים בתחום, בעלי ניסיון ביישום ובהדרכת נושאי הלימוד בתעשיית ההייטק.
מלגה בסך 7,000 ש"ח למתאימים | האינטרס שלנו הוא למצוא לכם עבודה- המלגה מוענקת לכם כנגד השמה לעבודה בתחום.
לומדים בראש שקט |  קרן שכ"ל מאפשרת לסטודנטים של האקריו פריסה נוחה של שכר הלימוד לעד 60 תשלומים ללא ריבית.
הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים של Google ו- Facebook |  הקורס מהווה הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים, כך שבסיומו תוכלו ישר לגשת אליהם.
מסלול לימודים פרקטי המשתנה בהתאם לשוק העבודה |  הכולל את הפלטפורמות ושיטות העבודה העדכניות ביותר. 
התנסות מעשית עם כלי עיצוב מובילים לאנשי שיווק | עבודה עם תוכנות העיצוב הפופולאריות פוטושופ ו-Canva.
תשלום עם פיקדון חיילים משוחררים | ניתן לשלם עם הפיקדון הצבאי לחיילים משוחררים.
התנסות פרקטית ומעשית | 150 שעות פרויקט מעשי על החומר הנלמד של הקורס.

*שעות הפרויקט המעשי כוללות שעות הנחייה ושעות עבודה עצמית על הפרויקט.

יוזר חינם לשנה שלמה למערכת "Elementor"

יחודי לסטודנטים של Hackeru ישראל מקבוצת Thrive DX העולמית, יוזר חינם לשנה שלמה למערכת "Elementor" - המערכת הפופולרית לבניית אתרי וורדפרס איכותיים בצורה קלה ומתקדמת.

כך שכעת תוכלו לבנות אתרים, לקבל אחסון וכתובת דומיין על שרתי אלמנטור וכמובן תקבלו גישה למערכת "Elementor Cloud" לבניית אתרים ועמודי נחיתה.
*לאחר שנה תוכלו להמשיך עם המערכת במחיר בלעדי של כ – 100$ שנתי.

לוגו של אלמנטור

3 שלבים להצלחה

מבנה קורס שיווק דיגיטלי -

קורס מיון | 20 שעות אקדמיות בשלב זה נלמדים תכני המבוא והבסיס של הקורס, על מנת לבדוק את התאמתכם לתחום השיווק הדיגיטלי ובסיומו תתקיים בחינה. עברתם את שלב המיון? אתם מתחילים את הקורס המורחב עם התחייבות לעבודה בסוף הקורס. לא עברתם את שלב המיון? דמי המיון יוחזרו אליכם.

קורס מורחב | 480 שעות אקדמיות + 150 שעות פרויקט גמר מעשי במסגרת הקורס נלמדים בהרחבה התכנים המעודכנים ביותר לדרישות התעשייה. נושאים כגון: חשיבות העיצוב למשווקים דיגיטלים, בניית אתר אינטרנט תדמית פרטי או אתר מכירות  ב-Wordpress עליו נוכל ליישם את הנלמד בכל זירות הפרסום והשיווק ההכרחיות עבור מנהל שיווק בדיגיטל כגון: SEO ,Google ADS ,Google Analytics, רשתות חברתיות (Tiktok, Facebook, LinkedIn ,Twitter ועוד),  Outbrain, Taboola , YouTube פרסום במובייל, תכניות שותפים, אימייל מרקטינג, טיפול במוניטין שלילי, היבטים משפטיים בתחום השיווק והפרסום בדיגיטל, ניהול משברים ועוד. שלב זה כולל גם הכנה למבחני ההסמכה של Google ו- Facebook.

השמה לעבודה | בהתחייבות חוזית בסיום הקורס, בעזרת מחלקת ההשמה שלנו, תעברו תהליך השמה הכולל בין היתר סיוע בכתיבת קורות חיים, סימולציות אישיות המכינות לראיונות עבודה, סדנאות קבוצתיות ועוד. לאחר מכן, תזומנו לראיונות אצל החברות השונות העובדות אתנו, ונמשיך ללוות אתכם עד למציאת העבודה בתחום השיווק הדיגיטלי.

 דבר ראש המסלול – דניאל כהנוב

במציאות הדיגיטלית המשתנה בכל עת, אני גאה להציג את המסלול המקיף והעדכני ביותר לשיווק דיגיטלי בישראל שיכין אותך לעבודה ב -"עולם החדש".
מסלול הכשרה מקצועי המכיל בתוכו מגוון מקצועות דיגיטליים המשולבים בתוכנית לימודים אחת, עם המרצים המובילים בתעשייה. הלימודים כוללים שלל דוגמאות מהשטח, תרגולים והרצאות אורח על ידי בכירי התעשייה על מנת להכין אותך למציאות של המחר.
המסלול מתאים לאלו שרוצים להשתלב בעבודה בתוך תעשיית השיווק והפרסום בארץ ובחו"ל ובאפשרויות תעסוקה רבות כשכירים או כעצמאיים. כבוגרי המסלול תוכלו לעבוד בתחום הדיגיטלי בצד לקוח או בצד סוכנויות הדיגיטל ובמשרדי פרסום מובילים.
אנחנו גאים בכך שאלפי בוגרי המסלול השתלבו בתפקידים בתעשייה ואף פתחו חברות משלהם.
אני גאה ומאחל לכם בהצלחה בלימודים. 

בברכה,
דניאל כהנוב, ראש מסלול שיווק דיגיטלי.

מסלולים, שעות והיקף הקורס:
קורס זה מתקיים בשלושה מסלולים, שני מסלולי בוקר ומסלול ערב, כך שתוכלו לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם.

לימודי בוקר: מתקיימים שלוש פעמים בשבוע למשך 5.5 חודשים או פעמיים בשבוע למשך 8 חודשים.
לימודי ערב: מתקיימים פעמיים בשבוע למשך 13 חודשים. 
תעודת גמר ובחינות הסמכה בינלאומיות
בסיום מסלול ההכשרה תוענק לכם תעודת גמר של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי מטעם HackerU. 

 

רוצים לשמוע עוד ולדעת מדוע הקורס שיווק דיגיטלי שלנו מומלץ ע"י תלמידים ובעלי מקצוע רבים? צפו בסרטון הבא:


קורס אינטרנטי HTML ו - CSS בחינם!


שאלות ותשובות

מהם תנאי הקבלה לקורס שיווק באינטרנט?

בקורס שיווק באינטרנט אין דרישות קדם. ב- HackerU אנו מאמינים שלכל אחד מגיעה ההזדמנות, גם אם לא השקיע בלימודים בתקופת התיכון או הפסיכומטרי. במסלול שיווק באינטרנט יש שלב מיון שבו לומדים 20 שעות ולאחר מכן מתבצעת בחינת מיון שאותה צריך לעבור בציון של 70 ומעלה. מי שאינו צלח את שלב המיון יקבל החזר על הלימודים בשלב זה

מה זה אומר שיווק באינטרנט?

לדעת להיות איש שיווק דיגיטלי היודע לעשות שימוש בכלים כגון: קידום אתר, קידום במנוע החיפוש של גוגל ובמגוון הרשתות החברתיות ופלטפורמות שיווקיות נוספות.

מה בעצם לומדים בקורס?

בקורס שיווק באינטרנט לומדים מודולים כגון: קידום אתרים אורגני וממומן, קידום ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, שימוש במערכות דיוור מתקדמות ועוד.

מה לומדים במודול של שיווק בפייסבוק?

בקורס מודולים מרכזיים העוסקים בשיווק אורגני וממומן ברשתות החברתיות. במודולים אלה נכיר לעומק את הפלטפורמות ואת האסטרטגיות העדכניות ביותר לשיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות

מה זה SEO?

קידום אתרים אורגני – מגוון הפעולות המתבצעות על מנת לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש. על ידי אופטימיזציה של אתר הבית והבלוג, הגולשים המחפשים את השירותים או המוצרים של אותו אתר, יימצאו אותו "באופן טבעי" במקום גבוה במנועי החיפוש ברשת.

מה זה PPC?

קידום אתרים ממומן – מטרתו להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנועי החיפוש באופן ממומן, דרך פרסום בפלטפורמות של Google Adwords, של Facebook ועוד. קידום זה נקרא על שם מודל התשלום שלו – המפרסם משלם רק על מודעות אשר הקליקו עליהן.

האם ניתן לקחת מודולים נפרדים בקורס שיווק באינטרנט?

כן, אך נתון זה שקול לתנאי המכללה ובהתאם למקום פנוי בכיתות. צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

האם יש שיעורי בית, מבחנים, עבודות הגשה?

כן, במהלך הקורס תידרש לבצע משימות תרגול רבות שיעזרו להטמיע את החומר הנלמד, משימות שתידרש לעשות בבית וכן פרויקט גמר מעשי.

האם בקורס שיווק באינטרנט ישנו פרוייקט מעשי?

כן, על מנת להכין אותך היטב לשוק עבודה תידרש לבצע 150 שעות של פרויקט מעשי על החומר הנלמד של הקורס. שעות הפרויקט המעשי כוללות שעות הנחיה ושעות עבודה עצמית על הפרויקט

האם יש הסמכות בקורס קידום אתרים?

במהלך הקורס נלמד מודול של קידום אתרים בגוגל ושימוש במערכת הפרסום של אדוורדס. ישנו מבחן של Google Adwords שיש לעבור אותו על מנת לקבל הסמכה שלGoogle Partners

באיזה תפקידים ניתן לעבוד בסוף קורס שיווק דיגיטלי?

מקדם אתרים אורגני, מקדם אתרים ממומן, מנהל רשתות חברתיות, מנהל רשתות שותפים, מנהל קמפיינים און ליין, מנהל רכש מדיה, בונה אתרים ב-WORDPRESS, איש שיווק דיגיטלי במדיה, מנהל שיווק דיגיטלי, מומחה SEO, יועץ שיווק דיגיטלי, מנהל מחלקת דיגיטל, מנהל אתר, עורך תוכן, מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי, מנהל מערכת תוכן. ועוד תפקידים רבים ומגוונים שבהם תוכל להשתלב בסיום המסלול

מה השכר ההתחלתי לאיש שיווק דיגיטלי?

תחום השיווק בדיגיטל הוא רחב וכולל תפקידים רבים. השכר למנהלי סושיאל (קידום אורגני, מנהלי קהילות וכו') ומנהלי קמפיינים (קידום ממומן) נע בין 8 ל-10 אלף ₪ ומעלה – בהתאם לשנות הניסיון. השכר של מנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל מתחיל מ-12 אלף ₪ ובטווח של כ-5 שנים יכול להגיע גם ל-22 אלף ש"ח ויותר. למחשבון שכר בהייטק לחצו כאן

האם הקורס יכין אותי לעבודה

בוודאי. במסגרת הקורס נלמד בהרחבה תכנים המעודכנים ביותר לדרישות התעשיה. החומרים מועברים על ידי מרצים שעוסקים בתחום באופן פעיל ומכירים את התעשיה, השוק ושיטות העבודה העדכניות ביותר. זהו קורס מקיף הכולל 480 שעות אקדמיות ועוד 150 שעות פרויטק גמר מעשי. לקראת סוף הקורס תיכנס לתמונה גם מחלקת ההשמה שלנו שתסייע לך למצוא עבודה בתחום.

האם ניתן לשלם באמצעות הפיקדון?

כן, מסלול הלימודים מוכר לתשלום על ידי הפיקדון לחיילים משוחררים


ראש תחום
תמונת ראש תחום קורס שיווק דיגיטלי דניאל כהנוב

דניאל כהנוב
מרצה וראש תחום שיווק דיגיטלי ב- HackerU. בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתעשיית הדיגיטל, מומחה בקידום אתרים אורגני וממומן. ניהל מאות קמפיינים ממומנים ב- Google וקידום אתרים של לקוחות פרימיום בזירות תחרותיות בארץ ובעולם. מוסמך Google Ads (לשעבר Google AdWords) ו- Google Analytics. יועץ לחברות, מרצה אורח באוניברסיטאות וכנסים. מהחלוצים בארץ שיזם וניהל צוות סטודנטים מרחבי הארץ בתוכנית ייחודית כחלק מסיום סטאז' אקדמי באוניברסיטה, בחברת פרסום גדולה ומוכרת.

רוצה לשמוע עוד?
ראש תחום
תמונת ראש תחום קורס שיווק דיגיטלי דניאל כהנוב

דניאל כהנוב
מרצה וראש תחום שיווק דיגיטלי ב- HackerU. בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתעשיית הדיגיטל, מומחה בקידום אתרים אורגני וממומן. ניהל מאות קמפיינים ממומנים ב- Google וקידום אתרים של לקוחות פרימיום בזירות תחרותיות בארץ ובעולם. מוסמך Google Ads (לשעבר Google AdWords) ו- Google Analytics. יועץ לחברות, מרצה אורח באוניברסיטאות וכנסים. מהחלוצים בארץ שיזם וניהל צוות סטודנטים מרחבי הארץ בתוכנית ייחודית כחלק מסיום סטאז' אקדמי באוניברסיטה, בחברת פרסום גדולה ומוכרת.


רוצה לשמוע עוד על קורס שיווק דיגיטלי?

תוכנית הלימודים:

שלב מיון
20 ש"א
במודול זה תלמד מהו שיווק דיגיטלי, מונחים וסקירת פלטפורמות הפרסום הקיימות , ‬מבוא ‬ל-SEO ‬‬, PPC‬ ומבוא לרשתות חברתיות.‬
יסודות העיצוב לשיווק דיגיטלי (פוטושופ ו-canva)
30 ש"א
במודול זה תלמד עקרונות חשובים בעולם העיצוב לדיגיטל, פונקציות מרכזיות וחשובות בתוכנת הפוטושופ ו-canva ועל מנת לדעת לעשות עריכה מהירה לתמונות, בניית באנרים לקמפיינים ממומנים ופוסטים בפלטפורמות השיווק השונות שתלמד במהלך הקורס.
בניית אתר תדמית/חנות
65 ש"א
( Html+Css+ WooCommerce +‬ Wordpress + Elementor‬‬ )
  • בקורס נלמד:
  • במודול זה תאפיין ותקים אתר תדמית פרטי משלך במערכת Wordpress אותו תקדם, ‬‬תשווק ותפרסם ע”י כל הכלים הנלמדים במסלול ההכשרה.‬ כמו כן, תלמד גם איך לעבוד‬ עם שרתים ולעבוד מול בוני אתרים ומעצבים.‬‬
  • נושא הווקומרס יאפשר לך לבנות אתר מכירות און ליין בו תהיה לך את היכולת לשווק מוצרים בארץ או בחו"ל.
SEO + קידום חנויות וירטואליות
150 ש"א
SEO קידום אורגני - תחום קידום אתרים אורגני, הכרחי וחשוב לכל בעל אתר. שכן ‬אתר אינטרנט,‬ מרשים ככל שיהיה ,‬עדיין לא יוכל להימצא במידה ולא יופיע במנועי החיפוש של גוגל .‬תחום קידום אתרים‬ הינו דינאמי ובכדי להצליח בו יש להקפיד על עבודה נכונה של אופטימיזציה פנימית‬ להתאמת האתר לתהליך הקידום. ‬ביצוע מחקר מילים נכון, אופטימיזציה חיצונית‬ אפקטיבית ,‬החלפת קישורים ,‬מעקב תמידי אחר עדכוני גוגל והתאמת פעולות הקידום‬ אליהם (למשל: הסתגלות היום לפעולות קידום שונות וחדשות לשנת 2022),‬‬ ניקוי מוניטין שלילי באמצעות תהליכי קידום, קידום אתרים בזירות תחרותיות, בין לאומיות ועוד.‬‬
  • בקורס נלמד:
  • בנוסף, חשוב מאוד שתדע איך לעבוד עם כלים רשמיים של גוגל כגון: Google Analytics, Google Search console, Google Trends, Google my Business, וכלים נוספים מעולם קידום האתרים.
  • כתיבה שיווקית וקופירייטינג - עבודת השיווק בדיגיטל כרוכה בכתיבה קריאטיבית, ‬כתיבה שיווקית לאתר‬ האינטרנט ומחוצה לו ברחבי הרשת, כתיבת פוסטים בפורומים, בבלוגים וכתיבת‬ תכנים ממוקדים ויצירתיים ברשתות החברתיות ועוד. ‬לשם כך תלמד טיפים‬ מועילים לכתיבה נכונה, ‬כיצד לחשוב “מחוץ לקופסא” ‬ולתפקד כקופירייטר‬ להפקת תכנים שיווקיים , ‬מאמרים מקצועיים ופוסטים מכירתיים למקסום פעולת‬ השיווק בדיגיטל .‬ במודול זה תבצע תרגילים מעשיים של כתיבה שיווקית נכונה.
  • חווית משתמש UX - במודול זה תלמד כיצד לבנות אתר בצורה הטובה ביותר מבחינת הדגש על
  • הUser Experience-‬‬ (חוויית המשתמש), אפיון נכון ,‬התאמת ממשקים לצרכים שונים ,‬שילוב נכון של User Interface (ממשק משתמש) ועיצוב ,‬ניווט נכון באתר ,‬באנרים ועוד.‬‬
  • Google Analytics‬‬ - אנשי דיגיטל צורכים ומעבדים את כל הנתונים הישירים והעקיפים‬ שניתן להשיג מאתר האינטרנט שלהם (כמות גולשים ,‬מקורות הגעה ,‬דפים נצפים,‬‬ זמן שהייה ,‬כמות המרות ועוד) וזאת על מנת למקסם את יכולות השיווק ,‬הפרסום‬ והמכירה של העסק .‬לשם כך חשוב שתדע לעבוד בצורה המקצועית והמקיפה ביותר‬ עם .Google Analytics‬ מקצוע מנתח נתונים /‬ אנליסט הינו מהמשמעותיים ביותר‬ מבין מקצועות הדיגיטל הרבים .‬ היכולת להבין את הנתונים ודרכם לייעל את‬ ביצועי השיווק והמכירות של האתר מהווים יתרון עצום לכל פעילות שיווקית.
  • ניהול וקידום אתר במובייל - השימוש במכשירי סמארטפון כבר מזמן החל לתפוס תאוצה רבה ובעקבותיו גדל גם‬ הפרסום במובייל, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים עסקים ,‬מוצרים, אפליקציות ושירותים דרך‬ המובייל לעומת החיפושים אליהם הורגלנו באמצעות המחשבים הנייחים‬ והניידים .‬במודול זה תלמד על שיטות השיווק והפרסום במובייל ,‬לרבות קידום‬ אורגני וממומן לעולם הנייד ושיווק אפליקציות - ASO.
  • התנהלות מול לקוחות - תלמד כיצד לתמחר נכון הצעות מחיר ,‬כיצד להתנהל מול לקוחות,‬‬ אילו דוחות יש להפיק עבורם, אופן הגבייה עבור השירות ועוד. במודול זה תכין דוחות שיווק והצעות מחיר לדוגמה.
  • כתיבה שיווקית וקופירייטינג - עבודת השיווק בדיגיטל כרוכה בכתיבה קריאטיבית, ‬כתיבה שיווקית לאתר‬ האינטרנט ומחוצה לו ברחבי הרשת ,כתיבת פוסטים בפורומים ,בבלוגים וכתיבת‬ תכנים ממוקדים ויצירתיים ברשתות החברתיות ועוד .‬לשם כך תלמד טיפים‬ מועילים לכתיבה נכונה ,‬כיצד לחשוב “מחוץ לקופסא” ‬ולתפקד כקופירייטר‬ להפקת תכנים שיווקיים ,‬מאמרים מקצועיים ופוסטים מכירתיים למקסום פעולת‬ השיווק בדיגיטל .‬במודול זה תבצע תרגילים מעשיים של כתיבה שיווקית נכונה.
  • חווית משתמש UX - במודול זה תלמד כיצד לבנות אתר בצורה הטובה ביותר מבחינת הדגש על
  • הUser Experience-‬‬ (חוויית המשתמש), אפיון נכון ,‬התאמת ממשקים לצרכים שונים ,‬שילוב נכון של User Interface (ממשק משתמש) ועיצוב ,‬ניווט נכון באתר ,‬באנרים ועוד.‬‬
  • Google Analytics‬‬ - אנשי דיגיטל צורכים ומעבדים את כל הנתונים הישירים והעקיפים‬ שניתן להשיג מאתר האינטרנט שלהם (כמות גולשים ,‬מקורות הגעה ,‬דפים נצפים,‬‬ זמן שהייה ,‬כמות המרות ועוד) וזאת על מנת למקסם את יכולות השיווק ,‬הפרסום‬ והמכירה של העסק .‬ לשם כך חשוב שתדע לעבוד בצורה המקצועית והמקיפה ביותר‬ עם .Google Analytics‬ מקצוע מנתח נתונים /‬ אנליסט הינו מהמשמעותיים ביותר‬ מבין מקצועות הדיגיטל הרבים . ‬היכולת להבין את הנתונים ודרכם לייעל את‬ ביצועי השיווק והמכירות של האתר מהווים יתרון עצום לכל פעילות שיווקית.
  • ניהול וקידום אתר במובייל - השימוש במכשירי סמארטפון כבר מזמן החל לתפוס תאוצה רבה ובעקבותיו גדל גם‬ הפרסום במובייל, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים עסקים ,‬מוצרים, אפליקציות ושירותים דרך‬ המובייל לעומת החיפושים אליהם הורגלנו באמצעות המחשבים הנייחים‬ והניידים .‬במודול זה תלמד על שיטות השיווק והפרסום במובייל ,‬לרבות קידום‬ אורגני וממומן לעולם הנייד ושיווק אפליקציות - ASO.
  • התנהלות מול לקוחות - תלמד כיצד לתמחר נכון הצעות מחיר ,‬כיצד להתנהל מול לקוחות,‬‬ אילו דוחות יש להפיק עבורם, אופן הגבייה עבור השירות ועוד. במודול זה תכין דוחות שיווק והצעות מחיר לדוגמה.
רשתות חברתיות- ‬ שיווק אורגני
75 ש"א
הכולל: אסטרטגיה דיגיטלית + אסטרטגיית תוכן למדיה חברתית,פייסבוק אורגני, אינסטגרם אורגני, טיקטוק אורגני, לינקדאין אורגני, יוטיוב אורגני משפכי שיווק דיגיטלי .
  • בקורס נלמד:
  • גולת הכותרת של השיווק והפרסום בדיגיטל היא ללא ספק הרשתות‬ החברתיות. עסק שאינו פעיל ברשתות חברתיות ופורומים שונים, משמעותו דשדוש‬ מאחור והפסד גדול של מיתוג ורווחים לעומת מתחריו שכן פעילים.‬‬
  • במודול זה תלמד את כל מה שנדרש להבנת התחום עצמו ולעבודת שיווק‬ ופרסום נכונה ברשתות החברתיות המובילות: ‬פייסבוק ,‬יוטיוב ,‬טיק טוק,‬‬ לינקדין ,‬אינסטגרם ,‬פורומים ,‬בלוגים, טאבולה, אאוטבריין ועוד. תכיר כל רשת‬ חברתית על בוריה ,‬ כולל אסטרטגיה שיווקית של כל רשת ,‬פתיחה וניהול של דפים עסקיים‬: ערוץ יוטיוב , משפכי שיווק דיגיטלי , ‬הכרת אפיקי הפרסום בכל‬ רשת , ‬ניהול משברים במדיה חברתית ועוד נושאים רבים נוספים. תהיה לך אפשרות לעבור סדנת הכנה לבחינת ההסמכה הבינלאומית - Facebook Blueprint.
פרסום ממומן במדיה חברתית
75 ש"א
הכולל: אסטרטגיה דיגיטלית + אסטרטגיית תוכן למדיה חברתית,פייסבוק אורגני, אינסטגרם אורגני, טיקטוק אורגני, לינקדאין אורגני, יוטיוב אורגני משפכי שיווק דיגיטלי .
  • בקורס נלמד:
  • במודול זה נלמד כיצד לנצל את תנועת הגולשים ברשתות חברתיות לטובת פרסום ושיווק בדיגיטל. בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק יש יותר ממיליארד משתמשים בכל אחת מהרשתות. קידום ממומן באמצעות מודעות דורש ידע מקצועי רב המסייע להגיע לקהל ספציפי בהתאם להגדרות כמו מקום מגורים, מקצוע, מגדר ועוד. משווק דיגיטלי צריך לדעת לבנות את תקציב הפרסום הממומן ברשתות החברתיות על פי המודל של תשלום לפי הקלקה, להכיר לעומק את מערכת הפרסום וכמובן לדעת לנסח את המסר השיווקי בצורה מדויקת לקהל.
  • בנוסף תלמדו במודול זה על על פרסום ממומן באאוטבריין וטאבולה. מדובר בשתי פלטפורמות לקידום תוכן שיווקי באתרים רבי תפוצה בדרך כלל כמו דה-מארקר, כלכליסט וכו'. התוכן דומה לתוכן אובייקטיבי ולכן הוא נחשב אפקטיבי מאוד. הפרסום בפלטפורמות אלה מיועד לכל עסק בכל גודל ודורש הכרה מעמיקה של הפלטפורמה.
קידום ממומן בגוגל - (Google ADS (PPC
85 ש"א
הכולל: מערכת גוגל אדס, פרסום אפליקציות ,פרסום ביוטיוב, טאג מנגר-הקלטה, הכנה למבחני הסמכה
  • בקורס נלמד:
  • הפרסום הממומן בגוגל הינו הכלי החשוב, ‬המקיף והמשמעותי ביותר לפרסום ושיווק‬ בדיגיטל.
  • ‬מהירות ההופעה במקומות הראשונים בגוגל הינה משמעותית,‬ אך לא מספיק רק “לשלם” לגוגל בשביל להופיע, חשוב גם‬ לדעת כיצד לבנות את הקמפיין הפרסומי בצורה נכונה, ‬היכן לפרסם והכי חשוב‬ כיצד לנהל את הקמפיין בצורה היעילה ביותר למען הגדלת כמות ההמרות ובמקביל‬ לפעול למען הקטנת העלות לקליק או לחשיפות. ‬מעבר ללימודי הכלי הנ”ל,‬‬ במודול זה תעבור תרגולים והכנה למבחני ההסמכה של google Ad‬ (מבחן הסמכה לרשת החיפוש ומבחן הסמכה לרשת המדיה) ותלמד גם איך לעבוד עם מערכת Google Tag Manager
מגוון רחב של הרצאות אורח (העשרה)
ש"א
מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל בתכנית HackerU Live (התוכן מועבר לרוב בשידור חי ברשתות החברתיות)
  • בקורס נלמד:
  • Affiliate Programs‬‬
  • תכניות השותפים בדיגיטל מהוות אופציה נוספת ,‬נרחבת וכדאית של פרסום‬ ושיווק לכל בעלי העסקים (המוכרים) ולכל בעלי האתרים (המפיצים) ,‬כשבתווך‬ נמצאות פלטפורמות שונות של Affiliate Programs‬ בהן ניתן למצוא מוצרים ושירותים‬ רבים של המוכרים המיועדים לפרסום ולמכירה ע”י המפיצים השונים בדיגיטל.‬‬ כל מכירה או ליד יספקו הן למפיצים והן לחברת התיווך תגמול כספי .‬ניתן להגיע‬ לתפוצה ולהכנסות גבוהות מאוד בהשתתפות בתכניות שותפים, בעיקר לאחר‬ שלומדים את רזי השיווק בדיגיטל.‬‬
  • Google AdSense‬‬
  • בניית אתר וקידומו מכשירה את השטח לשלב נוסף של פרסום באתר‬ על ידי מערכת - . Google Ads‬ רשת הפרסום של גוגל מעניקה לבעלי‬ אתרים את היכולת למכור שטחי פרסום באתר ע”י הצגת מודעות טקסט, באנרים וסרטונים ולהרוויח כסף מכל לחיצה של הגולשים עליהם .‬תלמד כיצד להשתמש נכון במערכת לרבות הטמעה באתר, בחירת פורמט מודעות ושליטה עליהן ,‬התמודדות עם התחרות על‬ ההופעות ועוד.‬‬
  • קנייה ומכירת מדיה
  • כל אנשי הדיגיטל מעוניינים להתפרס ולפרסם כמה שיותר את העסק ,‬המיתוג,‬‬ מוצריו ושירותיו ברחבי האינטרנט.‬‬ לעיתים לא מספיק להתבסס רק על רשת הפרסום של גוגל ויש לחפש‬ עוד מדיות פוטנציאליות שיספקו חשיפה גבוהה ,‬לידים ומכירות .‬החוכמה‬ היא לדעת לחשב עלויות קמפיינים ,‬לחלק נכון תקציבי מדיה שונים ,‬לבצע‬ ניהול נכון של פרסום ולדעת מהי קנייה ומכירה נכונה של שטחי פרסום באתרי‬ האינטרנט השונים ובאיזה מודל הכי נכון לשלם (CPM/CPC/CPL/CPA‬) עליהם.
  • הכנה והפעלת קריאייטיב‬ מקורי ונכון ,‬ניתוח הצעות מחיר ,‬שריון מדיה ועבודה עם מערכות כמוDouble Click‬‬. כל זאת ועוד תלמד במסגרת מסלול ההכשרה כשבסופו של דבר המטרה היא להבין איך עובד משרד פרסום דיגיטלי ולהתחיל לעבוד‬ ולחשוב כחברת פרסום קטנה.
  • דיוור אלקטרוני‬
  • תמהיל השיווק בדיגיטל אינו יכול להיות מושלם ללא דיוור אלקטרוני. רשימות התפוצה של כל עסק‬ מנותבות לשמירה על יחסי עסק-‬לקוח ,‬לפרסום ולשיווק שוטף של מבצעים,‬‬ הנחות ,‬קופונים ,‬מוצרים ,‬שירותים חדשים ועוד .‬חשוב לדעת כיצד לעבוד עם‬ מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע”י יצירת ספאם בתיבת‬ הדואר שלהם.‬‬
  • היבטים משפטיים‬
  • תלמד מהם התחומים המשפטיים עליהם יש להקפיד כאיש דיגיטל וכיצד‬ להתמודד עם בעיות משפטיות בכל הקשור לזכויות יוצרים ,‬קניין רוחני ,‬לשון הרע‬ והוצאת דיבה מול חופש הביטוי באינטרנט ,‬טכנולוגיות ניהול זכויות דיגיטאליות ועוד.‬‬
  • Marketing Automation
  • מערכות דאטה ואוטומציה מתפתחות בקצב אדיר. באמצעות התוכנות השונות ניתן לבנות תהליך שיווקי אוטומטי אשר יכול לחסוך עלויות רבות לחברה. בהרצאה זו תהיה סקירה וניתוח של התחום לרבות שימוש ב- Chatbot לעסקים. תלמד איך ניתן להשפיע על כמות הפניות של הגולשים (לידים) ובסופו של דבר להגדיל מכירות באמצעות כלים אוטומטיים. כל זאת במקביל לשאר השיטות שנלמדות בקורס.
סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים - הרצאת העשרה
0 ש"א
כיום ניתן לפתוח בקלות חנות וירטואלית למסחר מקוון אונליין וזאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה שהופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. במודול זה תלמד איך לבנות חנות וירטואלית מקצועית בפלטפורמת eBay /Shopify/Amazon, איך לעבוד מול ספקים, התנהלות לוגיסטית נכונה, תמחור מוצרים, ניתוח מתחרים, שילוח בין לאומי, עדכון ותפעול הפלטפורמות. בידול ויצירת תכנית עסקית מנצחתו שיווק החנות במגוון רחב של שיטות אשר נלמדות במהלך כל אורך מסלול ההכשרה.
פרוייקט גמר
150 ש"א

תכני הקורס – טבלה מסכמת

נושאים שעות
שלב מיון 20
פרסום ממומן במדיה חברתית 75
יסודות העיצוב לשיווק דיגיטלי (פוטושופ ו-canva) 30
קידום ממומן בגוגל - (Google ADS (PPC 85
בניית אתר תדמית/חנות 65
מגוון רחב של הרצאות אורח (העשרה)
SEO + קידום חנויות וירטואליות 150
סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים - הרצאת העשרה 0
רשתות חברתיות- ‬ שיווק אורגני 75
פרוייקט גמר 150
סה"כ שעות שלב מיון + קורס מורחב 650


phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס