בעשורים האחרונים שירותי עיצוב גרפי היו ונשארו שירותים מקצועיים מבוקשים, אולם כיום הלקוחות מחפשים ודורשים יותר. כשיש כל כך הרבה מעצבים גרפיים מומחים, האמצעי היחיד שמבטיח הצלחה ופרנסה ראויה כמעצב גרפי הוא כמה שיותר "טייטלים" להתהדר בהם. את "התכשיטים הנוצצים" הנכונים יכול מעצב גרפי לרכוש רק במסגרת לימודי עיצוב גרפי, שיכשירו אותו בכמה שיותר תחומים הקשורים לעולם העיצוב הגרפי ויאפשרו לו לצייד את ארגז הכלים שלו בכמה שיותר הכשרות והסמכות נחוצות.

תחרות בעולם טכנולוגי

מאז שהמחשב חדר אל עולמנו והאינטרנט פלש לכל חלקה טובה בחיינו, תחום העיצוב הגרפי רק הולך ומתפתח. גופים רבים נזקקים לשירותיהם של מעצבים גרפיים ועם הביקוש הגדל, הולך ומתרחב גם היצע המעצבים הגרפיים הנלחמים על הזכות ליצור ולהצליח. עובדה זו הפכה את התחרות בין המעצבים הגרפיים לקשה ומותירה מאחור את אנשי המקצוע שאין באמתחתם מספיק מיומנויות נדרשות.

דרישות בעולם טכנולוגי

מעצב גרפי צריך בימינו הרבה יותר מכישרון, מעוף ויצירתיות. האתגרים הטכנולוגיים, עולם הפרסום המתוחכם, תוכנות המחשב המורכבות המשמשות לעיצוב גרפי והדרישות מהמעצב הגרפי – כל אלה הכתיבו רף שונה של ידע ומומחיות הנדרשים ממנו. מעצב גרפי כבר מזמן אינו יושב מול לוח ריק ומעצב מודעה או תמונה דו ממדית. עיצוב תקשורת חזותית משמעו שליטה מוחלטת ביכולות המאפשרות לשלב בין טקסט, אודיו, תמונת סטילס ווידאו (סרטוני וידאו ואנימציה), בפלטפורמות שונות ומגוונות.

דרושים מעצבים גרפיים בעלי הכשרות רבות

במציאות שכזו, אין פלא שלא מומלץ להסתפק בהגדרה "מעצב גרפי" בלבד ויש צורך להתמקצע כ"מעצב גרפי ועוד". הסיכוי שגוף מסוים ייעזר בשירותיו של מעצב גרפי ישתפר פלאים אם הוא יוכל לכנות את עצמו מומחה במגוון תחומים הקשורים לעולם התקשורת החזותית. אז מהם חמשת הטייטלים הנחשקים של מעצב גרפי?
  • מעצב גרפי מומחה לגרפיקה ממוחשבת (הסמכה בגרפיקה)
  • מעצב גרפי מומחה לפוטושופ
  • מעצב גרפי מומחה לאילוסטרציה / מעצב גרפי אילוסטרייטור
  • מעצב גרפי מומחה לתקשורת חזותית, עם התמחות בפרינט ומדיה
  • מעצב גרפי מומחה לעיצוב לוגואים, קטלוגים, עמודי נחיתה ומודעות

לימודי עיצוב גרפי מקיפים – כלי חיוני להצלחה

את כל הטייטלים הללו יכול מעצב גרפי להוסיף לטייטל המקצועי שלו רק בזכות לימודים מתאימים. המפתח להצלחה של כל מעצב גרפי בעולם תובעני, תחרותי ומתחדש ללא הרף של עולם התקשורת החזותית הוא לימודי עיצוב גרפי נרחבים ומקיפים, אשר כוללים כמה שיותר הכשרות והסמכות שיאפשרו לו לבלוט מעל כל המתחרים. לקוחות המחפשים מעצבים גרפיים מעוניינים לשכור את שירותיו של בעל המקצוע עם הידע הכי עדכני, ששולט בכל רזי המקצוע, מכיר את כל נבכי עולם העיצוב וזה אשר יש באפשרותו להעניק להם את כל השירותים הנחוצים בתחום העיצוב הגרפי.

אז מהם, אם כן, השירותים הנחוצים בעיצוב גרפי?

אז מה צריך מעצב גרפי מומחה לדעת? אילו הכשרות ותעודות הסמכה ראוי שיקשטו את הרזומה שלו ומה כדאי שיכללו לימודי עיצוב גרפי שבהם יבחר להשתלב? קורס גרפיקה ממוחשבת, קורס אילוסטרייטור, לימודי פוטושופ, הכשרה בתוכנת העיצוב INDESIGN, עיצוב לוגואים, עיצוב עמודי נחיתה, עיצוב קטלוגים, עיצוב מודעות, לימודי פרסום ושיווק ועוד.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה