אם גם לכם יצא לאחרונה לשוטט ברשתות החברתיות ולגלות שם יותר ויותר תמונות וסרטוני אנימציה מרהיבים ומוצלחים שהעלו אנשים שאין להם ממש מושג בהנפשה ואיור, סביר מאד להניח שנתקלתם בעוד תוצר של כלי בינה מלאכותית מתקדם. מהפכת ה-AI שאנו עדים לה בימים אלו, מאפשרת לכל אחד מאיתנו להפוך לאנימוטרים מוכשרים בלי צורך בידע מקדים או כל כישרון באיור או הנפשה. אז בין אם אתם רוצים ליצור אנימציה למטרות פרסום, לעיצוב גיימינג או סתם בשביל להצחיק את החבר׳ה, תדעו שזה לגמרי אפשרי בימינו.

רוצים לדעת איך? בחממה תוכלו להתמקצע ולהפוך את הפיתוח הטכנולוגי הכי משמעותי של דורנו לכלי שיאפשר לכם ליצור ואפילו לעסוק באופן מקצועי באנימציית AI. בינתיים, במאמר הזה תמצאו את כל הכלים שיאפשרו לכם ליצור אנימציה בכלי בינה מלאכותית, כולל המלצות על כמה כלים שווים שיאפשרו לעשות זאת. מוזמנים לקרוא וכמובן לנסות בבית!

איך ליצור סרטון אנימציה בעזרת AI?

על השאלה הזאת ננסה לענות באופן כללי, פשוט בגלל שהתהליך הוא מעט שונה בין תוכנה אחת לאחרת (וכמו שתראו ממש עוד מעט, יש לא מעט כלים שתוכלו למצוא במרחבי הרשת). ועם זאת, לגמרי אפשר לראות את הקווים המשיקים ובסופו של דבר מדובר על אותם השלבים פחות או יותר, גם אם בסדר מעט שונה:

כתיבת תסריט

השלב הראשון הוא כתיבה של התסריט שתרצו שהדמות (או הדמויות) בסרטון תקריא. האפשרות הראשונה והפשוטה יותר היא לספק תיאור קצר של התוכן שנרצה שיופיע, למשל: ״טבח שמספר על חומרי הגלם המעולים במסעדה שלו״ והבינה המלאכותית תפיק עבורכם טקסט מתאים. ככל שתפרטו יותר לגבי התוכן ורוח הדברים, כך התסריט שתקבלו יהיה מדויק יותר. כמובן שבכל פעם אפשר לתת פקודות חדשות כדי לדייק יותר את התוצאה הסופית. לחלופין, ניתן גם לכתוב טקסט מעצמנו ופשוט לבקש מהתוכנה שתשתמש בו.

יצירת אווטאר

כלומר הדמות שתופיע בסרטון. ברוב הכלים תמצאו ספריית אווטארים ממנה תוכלו לבחור ובחלקם אפילו ניתן ליצור אווטרים על סמך תמונות, שלכם או של אנשים אחרים.

להפוך את הסקריפט לדיבור

השלב הבא הוא זה שבו הטקסט שנוצר הופך לדיבור. כלי AI מתקדמים מאפשרים לנו לבחור את השפה, הניב, סגנון הקול ואפילו המבטא של הדמות. בהמשך ניתן גם לחדד את ההגייה ולשפר את הקריינות.

עריכה סופית

בשלב האחרון הסרטון המונפש עובר עריכה סופית בהתאם לתיאור שהזנו. גם כאן אפשר לערוך שינויים ותיקונים בהתאם לצורך. בהתאם למורכבות הסרטון, התהליך הזה יכול לערוך גם כמה שעות.

ליצור אנימציה עם AI - טבח שמספר על חומרי הגלם המעולים במסעדה שלו

לא נשמע מסובך מדי, נכון? האמת שזה לגמרי פשוט כמו שזה נשמע וגם אם בהתחלה זה לא יוצא בדיוק כמו שמדמיינים, חלק מהחוויה שבתהליך היא להכיר את הכלים והפיצ׳רים שלהם עד שמגיעים לתוצר מוגמר מצוין. מכאן, בואו נכיר כמה כלי AI מצוינים ליצירת אנימציה.

כלי AI מומלצים ליצירת סרטון אנימציה

SYNTHESIA – הכי פופולרי היום

ככל הנראה הכלי המוביל ביותר בשוק היום והוא מאפשר לנו ליצור סרטונים באופן אוטומטי ממש מאפס. ניתן ליצור בו אווטארים אנושיים למדי מבוססי AI, לחבר להם קריינות מציאותית ביותר ולבחור בתבניות מתוך מאגר עצום של סרטוני וידאו. בנוסף, הוא מציע גם לא מעט אפשרויות מיתוג מעולות עם שילוב לוגו של מותגים, ערכות צבעים, גופנים מותאמים אישית ועוד. כלי להפקת סרטונים חינוכיים ותוכן שיווקי מונפש.

LUMEN5 – הכי טוב למתחילים

למתחילים ולמי שלא מחפש עבודה קשה מדי, האפשרות הזאת היא ככל הנראה טובה יותר. תהליך יצירת הסרטון דומה ליצירת מצגת ותמצאו בו לא מעט טמפלטים מוכנים מראש שעל בסיסם תוכלו ליצור כל תוכן שתרצו. הוא גם מגיע עם פיצ׳רים מאד נחמדים ושימושיים של הפיכת תוכן ממדיה חברתית, הקלטות ופגישות זום למקצועיות במיוחד.

RUNWAY ML – לסרטונים מקצועיים במיוחד

הכלי הנפלא הזה מציע מערך ייחודי של כלים על בסיס בינה מלאכותית עם תכונות אוטומציה שמאפשרות ליצור סרטונים באיכות גבוהה במיוחד. הפיצ׳ר המשמעותי ביותר הוא היכולת לערוך קטעי קול ותמונה מרובים, ולצדו תמצאו עוד הרבה כלים יעילים במיוחד כמו מסך ירוק שמאפשר לנו ליישם איזה רקע שנבחר, ניקוי רעשים אוטומטי, אפשרות לציור אובייקטים בסרטון, הוספת כתוביות ועוד. נכון, הוא מצריך מעט ידע וזמן התנסות, אבל הוא לגמרי שווה את זה.

RAW SHORTS – להעביר מסך חד וקולע

עם התוכנה הזו תוכלו ליצור סרטוני אנימציה קצרים כדי להעביר בצורה מדויקת מסרים של מותגים או כל דבר אחר שתרצו לפרסם. הוא מאפשר להמיר בצורה חלקה טקסטים לסרטוני אנימציה וכך ניתן ליצור מדריכי וידאו, סרטוני מצגות ולהעביר כל מסר שנרצה. עוד בונוס נחמד הוא מאגר גדול של סרטוני סטוק ברישיון שניתן להשתמש בהם באופן חופשי. למי שמחפש את הכלי היעיל ביותר ליצירת תכנים שיווקיים, זהו ככל הנראה הפתרון היעיל ביותר.

DESIGNS.AI VIDEO MAKER – סרטוני AI בתוך דקות ספורות

התוכנה החביבה הזו מציעה למשתמשים בה מגוון כלי עיצוב מתקדמים, שהמרכזי שבהם הוא כלי הבינה המלכותית ליצירת וידאו. הכלי הוא אינטואיטיבי, חכם וקל לשימוש וכל מה שצריך לעשות זה לבחור טקסט, לבחור את סוג הסרטון שרוצים, לסמן שפה וסגנון קריינות ולקבל וידאו מהוקצע ומהודק למדי. היתרון המשמעותי כאן הוא העיבוד המהיר, עם אלגוריתמים חזקים שמייצרים סרטונים איכותיים בתוך דקות. בנוסף, הבינה המלאכותית מסייעת בשיפור התוכן על סמך מילות מפתח וככה אפשר ליהנות מתוצאות טובות אפילו יותר.

חשוב להבין שאלו הן כמה דוגמאות והמלצות על קצה המזלג ושהיום אפשר למצוא עוד לא מעט כלי בינה מלאכותית ליצירת אנימציה וגרפיקות. ככל שצוללים יותר לעולם הזה ולומדים את הפיצ׳רים השונים, אפשר לייצר עם הזמן סרטוני אנימציה איכותיים יותר, כאלה שיעלו לא מעט אם נחפש חברה מקצועית שתעשה זאת עבורינו, כאלו שלא מעט עסקים ומותגים ישמחו לשלם עליהם.

למידה והתנסות = המפתח להצלחה

מכאן, אתם מוזמנים להתחיל ולהתנסות בכלים השונים וליצור אנימציית AI מאפס בעצמכם. כמובן שאם אתם רוצים לקחת את זה לשלב הבא, לקבל את כל הידע, הכלים והניסיון שיאפשרו לכם לעשות זאת באופן מקצועי, רצוי בהחלט ללמוד את המקצוע מהטובים ביותר. כאן בחממה תקבלו את כל הכלים שיעזרו לכם להשתלב בשוק העבודה עם ידע נרחב בעיצוב בבינה מלאכותית. מוזמנים ליצור קשר בכל שלב, לשאול כל שאלה ולקבל עוד מידע חשוב שיעזור!

לסילבוס המלא של קורס אנימציה וקורסים נוספים לחצו על שם הקורס:

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה