קורסי אבטחת מידע יכניסו אותך לעולם ההאקינג - בדרך חוקית כמובן - ויקנו לך כלים להקמת מערכת מקצועית, שתסייע לכל חברה להתגונן מפני מתקפות סייבר

אנחנו שומרים בקפדנות על מפתחות הדירה שלנו, סיסמאות חשבון הבנק ופרטים אישיים נוספים, כדי למנוע מצב שיוכלו להגיע לידי גורם כלשהו שעלול לעשות בהם שימוש כדי לגנוב מאיתנו או לפגוע בנו בכל דרך אחרת.

בעידן הנוכחי, לכל ארגון, חברה או עסק ישנם נכסים טכנולוגיים המכילים מידע רגיש ובעלי פוטנציאל נפיץ, באם זה יתגלגל חלילה לידיים הלא נכונות. גורמים שונים, במקרים רבים יריבים ישירים של החברה, עלולים לנסות לפרוץ באמצעות האקרים את מערכת האבטחה ולעשות שימוש מזיק במידע אודות החברה.

על כן, צורך להתגונן בעזרת אבטחת רשתות הוא חיוני לשמירת המידע המדובר מפני תוקפים פוטנציאליים הקיימים בעולם הסייבר, אותו מרחב קיברנטי שהדומיננטיים בו הם ההאקרים. אנשי מקצוע זה לומדים במסגרות שונות של לימוד אבטחת מידע, המכשירות אותם להשתבץ לאחר מכן בתפקידים הרלוונטיים בחברות השונות.

לימודי אבטחת מידע - מה חשוב שיכלול הקורס?

כדי לאפשר למסיימים את הקורסים השונים בתחום להפוך להאקרים בשירות החוק, מי שבוחר להתחיל לימודי אבטחת מידע צריך קודם כל להיות אדם ללא שום עבר פלילי. זאת מתוקף ההרשאה להיות מופקד על מידע ונתונים רגישים של חברות וארגונים.

כמבוא לעולם ההאקינג, נוגעים קורסי אבטחת מידע בדרך החשיבה של התוקפים ומלמדים את הסטודנטים איך לחשוב כמו האקר, המבקש לחדור את אבטחת הרשתות. כמו כן, כוללים הלימודים בתחום זה הדמיה של מצב אמת, בו התגלתה פריצת אבטחה באחד הנכסים הטכנולוגיים עליהם אתם מופקדים וכמובן, איך לפעול ולהגיב במקרה שכזה.

לימוד אבטחת מידע מכשיר את התלמידים, בעזרת סימולציות ותרגולים, כיצד להקים מערך אבטחת מידע מקיף, תוך הקפדה על אתיקה מקצועית ובהכרת צרכי הארגון, שעבורו נבנית מערכת האבטחה. לימודי אבטחת מידע מקנים את הפרקטיקה המשמשת את העוסקים באבטחת רשתות, על מנת למנוע מתקפת האקרים על מערכות המידע שעל אבטחתן הם מופקדים.

הלומדים בקורסי אבטחת מידע נחשפים לידע רחב והיכרות מקיפה עם הסיטואציות השונות איתן ידרשו להתמודד בעת ההשתלבות התעסוקתית בתחום.
קורסי אבטחת מידע עוסקים בין השאר ב:

  • סיווג מידע
  • מנגנוני אבטחה - באמצעות 'מודולים' שונים
  • נקודות תורפה במערכות ההפעלה השונות
  • רכישת כלים לכתיבת תוכנת אבטחה המקובלות

הסמכה בתחום שווה ביקוש רב בתעשייה

מערכות ממוחשבות הן יעד תקיפה עבור האקרים ברחבי העולם, כאשר חברות כיום מקדישות משאבים וגיוס הון אנושי, בהם עובדים שהוכשרו במסגרת לימוד אבטחת מידע, על מנת להציב מערכת משלהן מול גורמי האקינג מזיקים.

חששן של החברות מפריצה למאגרי המידע שלהן הוא כפול, לצד הרצון לשמור על המידע הנוגע ללקוחות חסוי, כחלק ממערך שימור הלקוחות וישנו גם חשש עתידי ממקרים בהם לקוח שפרטיו נחשפו יבקש לתבוע את החברה, במידה ויוכל להוכיח נזק כלשהו שנגרם לו. על כן, לימוד אבטחת מידע זוכה לביקוש רב: בוגר קורס שכזה שהתמקצע בדרך המקובלת, שווה לאחר מכן הרבה כסף לחברה בתפקידו.

בעולם ההאקינג ישנו ניסיון תמידי להביך ארגונים וחברות בעזרת פריצה, כזו שתחילה כלל לא תורגש ותוביל את התוקפים לתוך המערכות. גרימת שיבושים במערכות ושליפת מידע בעל ערך מתוכן, היא סיכון אליו נערכת כמעט כל חברה, כשם שהיא מתקינה רשת של מצלמות אבטחה סביב הבניין בו היא ממוקמת. על כן, אין ספק שהכשרה מתאימה בתחום יכולה לפתוח דלתות רבות בעולם ההייטק.

קורס אבטחת מידע וסייבר Ethical Hacking של האקריו מוכר לפקדון חיילים משוחררים (סניף רמת גן בלבד).

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה