כבר מזמן שבירת הנגב לא מתהדרת רק במדבר יפהפה. באר שבע הפכה בשנים האחרונות לאחת מהערים הכי מתפתחות בפריפריה. הסיבה העיקרית לכך היא התנועה הערה של חברות הייטק גדולות וביניהן:
Mellanox, DELL-EMC, NESS, WeWork, ואפילו הצבא שהעביר את שהעביר את מערך הסייבר שלו לבאר שבע והפך אותה לבירת הסייבר של ישראל. התנועה הזו, מגדילה משמעותית את מקומות התעסוקה ואת הדרישה לעובדי הייטק בעיר.

בעוד שאוניברסיטת בן גוריון אחראית לכמה מהמוחות המבריקים שיוצאים מאלו שבחרו לימודים בבאר שבע, הזמן שלוקח לסיים לימודים לתואר הוא ארוך. לכן, האקריו, הבינה שהמשק הישראלי זקוק במהירות למומחים מובילים לא רק באזור המרכז, אלא גם בפריפריה והחליטה להגיע עם קורסים מובילים שיש להם ביקוש גבוה, גם לעיר בש. לכן, וגם בזכות משבר הקורונה, האקריו מאפשרת לכל הסטודנטים שלה ללמוד אונליין את כל הקורסים שלה, עם מערכת לימודים מתקדמת (LMS) ומרצים ראשונים מהשורה - לא משנה מאיפה אתם בארץ, אתם תוכלו לקבל את ההכשרה הנכונה והטובה ביותר.

על שטח שמשתרע על 350 דונם ממוקמות היום יותר מ-100 חברות סטארט-אפ והייטק שמעסיקות כ-3500 מהנדסים ומפתחים. חברות ההייטק זיהו את הפוטנציאל שקיים בפריפריה ופתחו שלוחות גם שם. אם בעבר סטודנטים שלמדו לימודי תואר או קורסים בבאר שבע נאלצו לחפש עבודה במרכז, הרי שכיום הם זוכים להיצע גדול יותר של משרות בחברות הייטק מובילות בינלאומיות וישראליות בבאר שבע. הצפי הוא שכמות המשרות תמשיך לגדול בשנים הקרובות וכבר ב-2020 יועסקו בפארק ההייטק בבאר שבע יותר מ-10,000 עובדים. מתוכם מספר רב של העובדים יועסקו במרכז הסייבר הגדול של ישראל שהוקם גם הוא בבאר שבע והוא אחד מהנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל לא רק במישור הביטחוני אלא גם במישור הכלכלי והחברתי.

רואה את עצמך עובד במשרד הייטק מפנק?

אם כך, ניתן להבין למה מכללות הייטק כמו האקריו ממשיכה עם מערך לימודי האונליין שלה, זאת בזכות העובדה שההייטק הגיע לכל מקום בארץ, לא משנה אם מדובר בבאר שבע או ערים אחרות, ולכן, האקריו רוצה להעניק לכל אחד ואחת את ההזדמנות השווה לקבל את ההכשרה שהמתאימה לו.

אגב, לא רק שההייטק מאוד צמח בעיר באר שבע, אלא גם המעבר של 'עבודה מהבית' בעצם מעניק את האופציה לבאר שבעים לעבוד מהבית, לא משנה אם המשרד של מקום עבודתם נמצא בתל-אביב, פתח תקווה, רמת-גן, חיפה או לוס אנג'לס.

קורס שיווק דיגיטלי

תחום יחסית חדש בעולם ההייטק והוא הפך במהרה לאחד מהתחומים החמים ביותר בתעשיית הפרסום ולא רק שם. חברות הייטק רבות העלו את הדרישה לאנשי קידום אתרי אינטרנט, שיווק ממומן, כותבי תוכן ומנהלי סושיאל. הדרישה הזו עלתה בעיקר כי החברות גילו שנכון יותר לעבוד עם מחלקת שיווק עצמאית בארגון שלהם מאשר להשקיע את הכסף בצד שלישי. כך גם הם מבטיחים שהעבודה תתבצע בצורה טובה יותר.

קורס בניית אתרים Full stack development

נסו לחשוב רגע על מותג מוכר, או אפילו מותג קטן ונישתי. הייתם יכולים לדמיין סיטואציה שלא תהיה לו אתר אינטרנט? קרוב לוודאי שהתשובה לשאלה הזו היא 'לא!'. זו בדיוק הסיבה שהביקוש של קורסים לבניית אתרים כל כך עלה ויחד איתו גם התפקיד של מפתח אתרים. הקורס שלנו מסמיך את הסטודנטים בשפות פיתוח הן בצד שרת והן בצד לקוח כך שכשיצאו לשוק העבודה יוכלו להתקבל למגוון רחב יותר של תפקידים.

קורס סייבר ואבטחת מידע

סייבר הוא הכוכב העולה בעולם ההייטק. בעיקר כשמדובר בבאר שבע שהפכה לאחרונה למרכז הסייבר הישראלי. התחום הזה מושך אליו כל כך הרבה סטודנטים שרוצים ליהנות מההטבות שמגיעות למי שעובד בתחום. בקורס הסטודנטים לומדים מגוון של מקצועות כולל תקיפה, הגנה, בדיקות חדירה soc-siem ועוד.

קורס עיצוב גרפי עם התמחות ב-UX/UI

השילוב של העיצוב עם אפיון חוויית משתמש נותן לנו למעשה שילוב בין עולם ההייטק לעולם הדיגיטל. כפי שלא ניתן לדמיין מותג או חברה בלי אתר, כך לא ניתן לדמיין אותה ללא מיתוג. עם ההתפתחות של האינטרנט, עלה הביקוש למעצבים גרפיים מוכשרים עם ידע בעיצוב חוויית משתמש UX-Design. תוכנות רבות ומגוונות מתפתחות והביקוש למעצבים המסוגלים לתת מענה מהיר ולהפיק מוצר מוגמר בזמן קצר הולך וגובר משנה לשנה.

בשורה התחתונה, אם אתה גר בדרום, חולם לעבוד ב-הייטק ויש לך רצון ללמוד ולהתפתח, באר שבע הוא בדיוק המקום המושלם לכך. בשילוב של תעשיית הייטק שצומחת ומתפתחת והאקריו שהגיעה לעיר, תוכל ממש בעוד כמה חודשים למצוא את עצמך כבר במשרד הייטק מפנק.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה