Advertisement

"מתי כבר תתחתן?", "מתי אתה עוזב את הבית?", "אתה כבר לא ילד", אתה נאלץ להתמודד עם השאלות האלו כל חייך, נכון? האמת, כשחושבים על זה אתה בטח תעדיף שישאלו אותך על זוגיות מאשר על קריירה, כי בזוגיות לפחות יש לך כיוון.

תפסיק כבר להתלבט ותבחר משהו!

יש כמובן את המסלול הישן, ללמוד 3-4 שנים באקדמיה איזה תואר כדי שתוכל לרשום בקורות החיים שלך: "יש לי תואר" ואז כאשר תראה "דרישות: תואר ראשון", הכל יסתדר למרות ש... כולנו יודעים שזה לא באמת עובד כך והיום מיקוד וניסיון חשובים לא פחות מתואר. גם אם סיימת באוניברסיטה הכי מוכרת (לא של החיים), זה עדיין רק יקל עליך לפתוח את הדלת לקריירה הראשונה שלך.

יש גם קורסים און ליין, למי שיש כח לזה, לך בטח אין. אתה בקושי יכול לשבת 5 דקות על פוסט בפייסבוק, אז לשבת 3 שעות מול המסך שאיזה מישהו חופר לך על נושא שאתה לא ממש מבין בו, מבלי האפשרות לשאול שאלות עד סוף השיעור, זה לא מתאים לך. אז נכון שזה נוח, כיפי ולפעמים גם זול אבל זאת לא הדרך.

יש גם את הקורסים שמוכוונים אישית. תבחר קורס שנמשך כשנה, תקבל ביד תעודה וגם יעזרו לך למצוא עבודה... בתקווה. הקורסים מאוד ממוקדים וברוב הפעמים הם מועברים בידי אנשים מהתעשייה עצמה כך שיש גם נטוורקינג. נשמע כמו אחלה אופציה, עכשיו רק תחליט מה ללמוד.

כלי התאמה למתאימים בלבד

כשהיית קטן אהבת מחשבים והיום אתה יותר אוהב יצירה ולבקר במוזיאונים, אז איך אתה יכול לדעת מה עליך ללמוד? אתה יותר הומני או יותר ריאלי ואולי בכלל יש לך חוש טכני לא רגיל? ברור לך שלא תמצא קריירה באופן מדויק באינטרנט. לכן צעד חשוב שיכול לעזור לך להתפקס על תחום מסוים בתוך עולם האפשרויות, הוא יעוץ מקצועי עם יועץ לימודים מוסמך.

כשתגיע לפגישת יעוץ, היועץ יברר אודות ההעדפות שלך בקריירה שאחרי הלימודים, לאילו תחומים אתה יותר מתחבר, מה מעניין אותך לעסוק ויבנה עבורך את הפרופיל המתאים. כשתתחיל ללמוד בשלב המיון הייחודי של הקורס, תבין אם מתאים לך. אם אתה אדם הומני או ריאלי, מגוון הקורסים מאפשר לך להתמקד במה שמתאים לך. אתה יודע שתשמח לעסוק בתחום הזה ביום יום, וכשמסדרים לך עבודה בתחום בתום הקורס, החיים הופכים להיות קלים הרבה יותר.

להיות גדולים וממוקדים

מתלבט? שווה לך להגיע לפגישת ייעוץ חינם. נכון, אין ביכולתה של פגישת ייעוץ להתנבא ב 100% בכל הקשור למה תרצה לעשות כשתהיה גדול, אבל היא בהחלט יכולה לפקס אותך לכיוון הרלוונטי תוך כדי צמצום האופציות ואיתן גם ההתלבטויות. שווה לך לנסות, אין לך מה להפסיד וזה אפילו ללא עלות!

צור קשר

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה