מציאת מכללות וקורסים לעיצוב גרפי

מטרתו של העיצוב הגרפי היא להעביר מסר מסוים על ידי שילוב נכון, מעניין ויצירתי של תמונה/אייקון גרפי וטקסט. תחום העיצוב הגרפי בכללותו כולל עיצוב של ברושורים, ספרים, עלונים, אריזות מוצרים, עיצוב שילוט, כרזות ובעשור האחרון חלה התפתחות ענק של העיצוב הגרפי בתחום התקשורת, עולם המחשבים והאינטרנט או במילים אחרות, בתחום הניו מדיה. מי ששוקל ללכת על לימודי תעודה בתחומי האינטרנט – עיצוב גרפי בהחלט יכול להתאים.

מכללות ובתי ספר למקצועות העיצוב

נכון להיום כל אחד שמתעניין בלימודי עיצוב גרפי צריך ללמוד את היסודות של העיצוב הגרפי, התוכנות בהן משתמשים בתחום זה ורק לאחר מכן להמשיך וללמוד את שאר הנושאים הקשורים אל עולם העיצוב הגרפי. מסלולי הלימוד הקיימים כיום בתחום זה מערבים לימודי תעודה וקורסים שונים.

ישנם קורסים למתחילים בהם לומדים את הבסיס לתחום, קורסים מתקדמים יותר, בהם לומדים ומתמחים בנושאים מתקדמים יותר של העיצוב הגרפי וקורסים משולבים, קורסים שמשלבים את כל מה שצריך לדעת על עולם העיצוב הגרפי, כמו למשל לימודי פוטושופ. ויש קורסים שמכשירים את הסטודנטים שלהם לעולם התעסוקה כאשר המטרה היא שבסיום הקורס הבוגר ישתלב במקום עבודה זה או אחר בתפקיד מעצב גרפי. נכון להיום כל אחד שמעוניין ללמוד עיצוב גרפי צריך להגיע להחלטה האם הוא מעוניין להירשם אל קורס שעיקרו עיצוב גרפי לדפוס (האסכולה הישנה), או עיצוב גרפי בתחום הניו מדיה (האסכולה החדשה והמתפתחת), המשמש גם לבניית אתרים.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה