כולם אוהבים משחקים. אם בעבר היה מדובר בתחביב השמור לגיקים כיום כולם משחקים. מגוון המשחקים הקיים הוא כמעט אינסופי: משחקי טריפל A (הטופ של עולם המשחקים מבחינת תקציב), הייפר קז'ואל (לוחצים, לוחצים, לוחצים...מצליחים), אינדי (יצירתיים אבל נישתיים) ועוד.

למה ללמוד קורס גיימינג ופיתוח משחקים בהאקריו?

ב- Hackeru בחרנו את טובי המפתחים במטרה ללמד ולאפשר לכם לפתח משחקים באופן המקצועי והאיכותי ביותר. היופי שבתחום הזה, הוא שככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים משחקים גם אם הם ממש לא 'הטיפוסים' שהייתם מדמיינים שישחקו.

אותם אנשים שכבר אוהבים לשחק, מבלים זמן לא מבוטל במשחק – בתור לאוטובוס, בהפסקת צהריים בעבודה או לפני השינה, מה שהופך את קהל היעד של המשחקים למגוון במיוחד. הרי קהל היעד שלכם כבר קיים, הוא נמצא שם כל הזמן ורק מחכה לחידושים שאתם בעצמכם תפתחו ותיצרו עבורו. 

קורס גיימינג ופיתוח משחקים - מה לומדים?

צוות המפתחים של Hackeru ילווה אתכם לאורך כל הקורס. ביחד נלמד את כל היסודות הכלליים והעמוקים של עולם המשחקים. הלימודים יתמקדו בשני הכלים הכי רלוונטיים לעבודה בתחום: Unity ו-Unreal Engine המנועים מתחדשים מדי תקופה וב-HackerU  תלמדו את הגרסאות הכי מתקדמות של המנועים כך שתגיעו לשוק העבודה כשאתם שולטים בהם. במסלול הלימודים ב-HackerU  תלמדו את המנועים לעומק כך שבסופו תוכלו לפתח בעצמכם כל סוג של משחק שאתם יכולים לדמיין (טריפל איי, קונסולות, אינדי ועוד). 

גבר יושב מול מסך מחשב ונהנה משני עולמות של משחק ופיתוח

היתרונות שבפיתוח משחקים

קודם כל, ברגע שאתם עובדים כמפתחי משחק, תוכלו להשתלב בשוק כמפתחי משחק עצמאיים שמציעים את שירותיהם לקהל. אם המשחקים שלכם יהפכו ללהיט ב-APPSTORE, הדרך להצלחה כלכלית היא בהחלט אפשרית. בנוסף, פיתוח המשחקים בישראל נחשב לספינת הדגל של תעשיית ההייטק הישראלית המפוארת. יש חברות ישראליות רבות שהצליחו לפרוץ לזירה העולמית ולכן הדרישה למפתחי משחקים בישראל היא גבוהה מאוד. חברות כמו Playtika, Plarium, CrazyLabs ועוד.

לימודי גיימינג פיתוח משחקים ב- HackerU

במרכז האקריו המועמדים עוברים שלב מיון קצר שבסופו נקבע האם הם מתאימים לקורס. מי שאינו מתאים מקבל החזר כספי. מדובר בקורס המקיף והמקצועי ביותר בישראל עבור פיתוח אפליקציות. למידע נוסף על המסלול המלא לגיימינג ופיתוח משחקים.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה