האינטרנט פורש בפנינו עולם שלם של אפשרויות, ידע ועזרים. אחת האפשרויות המלהיבות שהמדיה האינטרנטית מציעה היא כלים חינמיים לשימושים שונים.

מהם עשרת הכלים החינמיים הנפוצים ביותר לעיצוב גרפי? או במילים אחרות, כיצד תוכל לעצב לעצמך אתר מבלי ללמוד עיצוב גרפי וכיצד תוכל להשתמש בידע שצברת בקורס עיצוב גרפי במקצועיות, מבלי להוציא סכומי כסף גדולים?

  • מאגרי תמונות

    עיצוב גרפי טוב דורש צילומים איכותיים. לרשות הגולש שעבר קורס בעיצוב גרפי עומדים מאגרי תמונות חינמיים. במאגרים אלה תמצא תמונות מרהיבות, אך יש לשים לב לזכויות היוצרים ולאפשרויות העיבוד של התמונות.

  • www.pickmonkey.com

    אתר פיקמונקי מאפשר יצירת עיצובים על בסיס תבניות קיימות. זה חוסך הרבה זמן ומאמץ, ומי שיש לו חוש אסתטי מפותח יכול להוציא עיצובים מוצלחים מאתר זה. שיטת העבודה דומה לפוטושופ, כך שמי שעבר קורס פוטושופ יסתדר עם האתר.

  • אינסטגרם

    פרופיל חינמי באינסטגרם יאפשר לך לפרסם תמונות שערכת, ובנוסף קיימות אפשרויות עריכה בסיסיות וידידותיות למשתמש המתחיל.

  • אתר Canva

    אתר קנווה מאפשר לך לעצב תמונות, ומודעות וליצור קולאז'ים מבלי שתעבור קורס עיצוב גרפי. באתר אפשרויות עיצוב ועריכה ידידותיות, מאגרי תמונות, פונטים ועוד.

  • הקמת אתר בפלטפורמה של WIX

    וויקס מציעה אפשרות קלה וידידותית ליצירת אתר אינטרנט איכותי חינם, ללא צורך בלימודי קורס עיצוב או קורס עיצוב גרפי.

  • http://html-color-codes.info/colors-from-image

    בכתובת זו תוכל להציג את הלוגו או פריט גרפי אחר שעוצב עבורך, ולקבל את הקוד של הצבעים שבהם נעשה שימוש. כך תוכל לשמור על שימוש באותם צבעים בשפה גרפית אחידה.

  • PIXLR

    תוכנה חינמית זו מאפשרת למשתמש לשדרג תמונות בעזרת פילטרים, תוספות, שילוב טקסטים ועוד. גם כאן אין צורך בידע גרפי מתקדם, בקורס עיצוב או בלימודי פוטושופ על מנת להשתמש בתוכנה.

  • פריקאד

    תוכנה חינמית לשרטוטי תלת מימד. דומה לאוטוקאד המוכרת, רק בחינם.

  • תוכנת סקריבוס

    תוכנה חינמית למספור ולעימוד ספרים, מקבילה לתוכנת אינדזיין.

  • תוכנת גימפ

    תוכנת עיבוד גרפי חינמית, מקבילה לפוטושופ.

שאלה של טעם

קיימות תוכנות חינמיות רבות לשימושים גרפיים שונים. ככל שהידע שלך בעיצוב גרפי גדול יותר, כך תוכל לסנן מבין כל האפשרויות את אלו המתאימות לך ביותר. קורס עיצוב גרפי בכלל וקורס פוטושופ בפרט ייתנו לך מספיק מידע שעל פיו תוכל לשפוט ולהעריך את הכלים החינמיים השונים המוצעים ברשת, ולבחור את הטובים שבהם.

תחביב או מקצוע

עולם ההעיצוב הגרפי הוא מורכב ורב אפשרויות. ככל שתלמד יותר נושאים כמו עיצוב או עיצוב גרפי , וכן וככל שתעמיק בתוכנות המובילות בתחום בעזרת קורסים כגון קורס פוטושופ, תיהפך למקצועי יותר ותוכל לייצר עיצובים איכותיים יותר. לעומת זאת, אם תחום העיצוב הוא בגדר תחביב עבורך, תוכל להמשיך להשתעשע בשפע האפשרויות החינמיות שהרשת מציעה ולהגיע לתוצאות נאות.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה