קורס עיצוב גרפי מה הוא באמת?

תמיד חלמתם לעצב תמונה שתהיה ויזואלית עכשיו אתם יכולים לעשות זאת אם תלמדו שלב אחרי שלב תעברו מיון תתמקצעו בנושא ,בשילוב טקסט מדהים בכדי להעביר תוכן כלשהו תחום זה תופס תאוצה מאוד גבוהה בקרב צעירים ומעודד את הצמיחה בשוק העבודה בתחום זה של עיצוב.

כיום כמעט לכל טקסט ותמונה דרוש נגיעה של מעצב גרפי לדוגמא על שלטי חוצות , פרסומות , באנרים , אתרי אינטרנט , עיתונים , מגזינים , וכל הקשור בנושא.

בקורס עיצוב גרפי תלמדו להתנסות בכל התכנות החמות הקיימות היום של ADOBE עליהן נרחיב בהמשך. לימודי עיצוב גרפי מתקדמים כוללים עיצוב ממשקים לטלוויזיה , עיצוב אריזות, עיצוב ואפיון ממשק משתמש למערכות וידאו ואנימציה. ישנם כלים ייחודיים שמשתמשים בהם בעולם הגרפיקה כגון תוכנות גרפיות illustrator, Photoshop , ותכנות אחרות כמו FLASH. ישנן גם המון טכניקות לביצוע הגרפיקה עצמה כמו כתב , שרטוט , רישום , ציור , צילומים , אילוסטרציות , ועוד.

על מנת לעסוק בעיצוב גרפי קיים הצורך ברכישת מיומנות ומחשבה טובה, אם אתם יצירתיים ובעלי "עין טובה" וחוש אסתטי מפותח, אם אתם אוהבים סביבת עבודה ממוחשבת ואוהבי חשיבה בצוות אם אתם "פריקים" של מחשבים ורוצים להפוך את זה מתחביב למקצוע, אם אתם רוצים לממש את הכישורים שלכם ולהשתלב בתחום המרתק מכולם, קורס עיצוב גרפי הוא המסלול הנכון עבורכם ואתם כבר בפתח להצלחה כל מה שנותר לעשות הוא להירשם למוסד לימודים או מכללה אשר מלמדת קורס עיצוב גרפי, מכללת האקריו HackerU - מלמדת קורס עיצוב גרפי עם התמחות בחוויית משתמש ומציעה תנאים טובים לעוברים את שלב המיון, מלגה של עד  7000 ₪, ודואגת לך להגשת פרוייקט מעשי של 100 שעות עבודה כמעצב גרפי המהווה הכנה לשוק העבודה האמיתי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ישירות ל Hackeru.co.il

נכתב ע"י אוראל רבני

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה