גרפיקה היא התחום שלכם, אתם בטוחים. הכנסה בטוחה ומגוון עצום של משרות המוצעות בתחום מחד, ומאידך – יכולת להביע את הקריאטיביות שלכם ואפילו להרוויח למחייתכם מיצירה זו. עם זאת, על מנת להיכנס לתחום יש ללמוד אותו, אם באמצעות קורס גרפיקה ממוחשבת מקוצר או באמצעות תואר שלם בתחום במכללה או באוניברסיטה. מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות כאשר אתם מעשירים את הרזומה שלכם על ידי לימודי עיצוב גרפי?

כשרוצים להתחיל לעבוד מיד – עדיף לבחור בקורס עיצוב גרפי מהיר

נודה ונתוודה, את מרבית היכולות בתוכנות העיצוב הגרפי לא תרכשו במהלך הלימודים, אלא במהלך העבודה אחריהם. לימודי גרפיקה מעניקים לכם את המידע הדרוש לכם על מנת להתחיל לעבוד בתחום וליצור אינספור עיצובים לתעשיית הדפוס והדיגיטל. עם זאת, ככל שעובדים בתחום יותר – לומדים בפועל את דרישות השוק ואת האופנות העיצוביות הנוכחיות, מעצבים ללקוח אחר לקוח את החזון שלהם, ועל הדרך בונים את שלכם. באמצעות קורס קצר יחסית תוכלו לרכוש את הידע הבסיסי, לצאת עם תיק עבודות שיסייע לכם בקבלת המשרה הראשונה ועם תעודה נחשקת, ומשם – הדרך לבנות קריירה בעיצוב גרפי פתוחה לפניכם.

למי שמעוניין בתואר מלא

אחרים בוחרים בנתיב ארוך יותר. תואר שלם בעיצוב, הכולל מגוון רחב של מקצועות תיאורטיים, שאולי לא תשתמשו בחלקם לעולם – אבל יתנו לכם רקע מרתק וסביבת לימודים חברתית לאורך זמן. האם אתם חייבים תואר שלם על מנת להתקבל לעבודה? במרבית המקומות לא ידרשו תואר. מרבית העסקים יתעניינו יותר בתיק העבודות ובכישרון שלכם, כמו גם בנכונות שלכם ללמוד ולהתקדם לאחר לימוד עיצוב ראשוני. התואר הוא בונוס למי שיש בידו זמן ומשאבים לחכות מעט עם התחלת העבודה בתחום. לימודי עיצוב גרפי המכוונים לשוק העבודה הם קצרים יותר, ומעניקים לכם את הידע הנדרש על מנת להתחיל ולהתקדם בתחום, ואף להמשיך ללמוד בעצמכם.

קורס עיצוב גרפי – לימדו יותר תוכנות ופחות תיאוריה כללית

לימודי גרפיקה ממוחשבת מתחלקים ללימודים של תוכנות גרפיות המיועדות לדפוס (ויוצרות אימג'ים וקטוריים שניתן להגדיל גם למודעות ענק) ותוכנות המשמשות הן לדפוס והן לאינטרנט (כאשר באינטרנט בדרך כלל לא תידרשו לעבוד ברזולוציה גבוהה יותר). כאשר לומדים עיצוב בלתואר באוניברסיטה, אתם לומדים גם נושאים רבים נוספים הקשורים למבנה האותיות וליצירת פרופורציות שונות. – מדובר בידע תיאורטי שנועד יותר להעשרה, – אך פחות רלוונטי למרבית החברות שתעבדו בהן בפועל. לסיכום, הן תואר שלם בעיצוב והן לימודי עיצוב גרפי יסייעו לכם להתחיל קריירה משגשגת בתחום העיצוב. עם זאת, כאשר אתם לומדים על מנת להתקבל לעבודה מהר ככל האפשר בתחום ולא על מנת להשיג תואר שלם – אתם חוסכים כסף ויכולים לאחר מכן להשלים את התואר בכל תחום שתרצו, אם בתחום העיצוב או בתחום נוסף, כאשר תוכלו לממן את הלימודים באמצעות עבודתכם בתחום העיצוב הגרפי.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה