שליטה מוגברת על הרשאות, בניית צ'אטבוט חכם, שיפור מערך קליטה והחזרה, כל אלו ומשימות רבות נוספות הוטלו על משתתפי האקתון מכללת לב (Great Minds #2) אשר התקיים בחודש שעבר בירושלים והיווה פריצת דרך שמסמנת את ההתקדמות של המגזר הדתי בעולם ההייטק.

עשרות תלמידי מכון האקדמי לב כגון מפתחי אפליקציות, מנהלי רשתות, מנהלי אבטחת מידע ועוד לקחו חלק בפרויקט שאפתני ביוזמת אגודת הסטודנטים ובשותפות עם חברות כגון: HackerU, IBM, CISCO, Gradtrain, Gowith ורבות אחרות למשך 48 שעות של סיעור מוחות אינטנסיבי על מנת ליזום ולמצוא קידומים טכנולוגים חדשניים בתחומי הנדסת תוכנה, אלקטרוניקה, אלקטרואופטיקה, תקשורת, תעשייה וניהול, מנהל עסקים, סיעוד, חשבונאות ומדעי המחשב.

נציג חברת CISCO שיתף:

"גוגל, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, טלגרם וכו' מאפשרות לאלפליקציות ושירותים לבצע חיבור והרשמה דרכם. העניין הוא שמהרגע שמאשרים גישה השליטה על הפרטים האישיים ומה נעשה איתם נעשית בלתי אפשרית למעקב ואנשים נוטים פשוט לוותר הפרטיות שלהם. המטרה היא להחזיר שליטה למשתמש הפרטי והעסקי על הפרטים האישיים שלו"

המושג האקתון (Hackathon)הוא שילוב של המילה האקינג שפירושה פריצה, ושל המילה מרתון. וזה בדיוק מה שנדרש מהתלמידים שלקחו חלק באירוע. לאחר הסבר מצד נציגי החברות המשתתפות (אשר שימשו גם כמנטורים במהלך החלק הפרקטי של ההאקתון) על החזון והמטרות שלהם, בהמשך התחלקו התלמידים לקבוצות ובחרו את האתגרים בהם יתמקדו ביומיים הבאים כאשר לבסוף מתבצעת הצבעה ומתוך כל הקבוצות המשתתפות, הקבוצה אשר סיימה במקום השלישי קיבלה 1000 ₪, מקום שני 2000 ₪ ומקום ראשון 3000 ₪.

תלמידי מכון האקדמי לב

פיתוחים טכנולוגים מבית המגזר החרדי

עם נציגות מרשימה של כמה מהחברות הגדולות בארץ, המטרות של האקתון זה היו קידום פרויקטים בסגנון פיתוח אפליקציות, תכנות, בדיקות תוכנה, קודים ועוד ע"י הציבור המסורתי חרדי אשר מגיע מקהילות סגורות, אתר Gool לדוגמה פתח את תכניו בפני כל משתתפי ההאקתון עם גישה לכל הנתונים והמידע באתר. "אנו חושבים לטובת הצלחת התלמידים ורוצים לעזור לתלמידים להוציא ציונים טובים יותר". החברות המשתתפות שלקחו חלק בהאקתון הציבו אתגרים בצורת בעיות ופתרונות עם רמזים ויעדים לכל קטגוריה.

דוגמה א:

מלב"ב - אלצהיימר - קשי בתקשורות

דוגמה ב:

בניית צ'אטבוט חכם - IBM

זוהי השנה השניה שהמרכז האקדמי לב מפיק את האקתון Great Minds בשיתוף עם אגודת הסטודנטים ובדיוק כמו בשנה שעברה, מדובר בהצלחה גדולה. ישנו פוטנציאל עצום בפתרונות שמגיעים מהמגזר החרדי, מדובר בצעירים רעננים ורעבים להצלחה בתחומם שמספקים נקודת מבט שונה שהרבה חברות מחפשות בימינו. HackerU שמחים לקחת חלק באירועים מסוג זה ומאחלים לכל המשתתפים בהצלחה בהמשך דרכם.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה