תושבי רמת הגולן, הגליל וצפון הארץ מתלוננים, ולעיתים קרובות בצדק, על רמת השירותים הירודה לה הם זוכים לעומת חבריהם באזור המרכז. אבל יש תחום אחד שנהנה מפריחה בעשור האחרון – תעסוקת האינטרנט וההייטק. אם עד ראשית שנות האלפיים, נאלצו בוגרי מקצועות המחשב לעזוב את הקן שבצפון כדי לעסוק בתחום, או לחילופין לבלות מדי יום שלוש שעות בדרכים לגוש דן, הרי שכיום יותר ויותר חברות מחשבים והייטק, פותחות סניפים מרכזיים דווקא באוויר הצח של החלק הכי ירוק בישראל. אם אתם מתגוררים בצפון ומחפשים רעיון לקריירה ענפה, עם שלל אפשרויות והכנסה נאה בצידה, הגעתם למקום הנכון. המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההיטק, האקריו, מציע גם לכם לימודי הייטק בצפון.

לימודי הייטק בצפון – מידע חשוב למועמד הפוטנציאלי

כדי להיכנס לתחום הלימודים האינטרנטי, חשוב שיהיו לכם מוטיבציה ורצון כנים לעולם המרתק הזה (ולא רק לתנאים הנלווים לו). בסופו של דבר, אם לא תהנו ממה שאתם לומדים/עוסקים בו, לא תצליחו לשרוד לאורך זמן רק בזכות תלוש המשכורת. מבחינת ידע מקדים, אין הכרח לכך, אך אוריינטציה ממוחשבת כלשהי בהחלט מסייעת.

בחלק מהקורסים המוצעים, ישנו שלב לימוד ראשוני מסנן של כ-20 שעות, בסיומו ניתן להדיח חניכים בהם לא זוהה פוטנציאל ממשי להצלחה בתחום. עוד עובדה שחשוב לדעת לפני צלילה לתחום: יש מוסדות לימוד, כמו גם האקריו, המציעים מסלולי לימוד גמישים: אינטנסיבי ועמוס (3 פעמים בשבוע, עד 9 שעות לימוד ביום, בשעות הבוקר) או רגוע ונוח (פעמיים בשבוע, 4-5 שעות, בשעות הערב). באופן טבעי, המסלול הרגוע יתפרש על פני זמן ממושך יותר (משך הלימוד נע ולרוב, בין 4 ל- 18 חודשים). בסיום הלימודים תוענק לכם תעודה אשר תאפשר לכם לעסוק בתחום באופן מיידי.

קורסי ההייטק הפופלאריים של האקריו

קורסי הייטק רבים מתקיימים באזור הצפון, אבל ישנם כמה קורסים פופולאריים יותר מכל השאר: קורס בניית אתרים של האקריו, בסיומו תוכלו לסייע לכל אדם, חברה או עסק בהקמת האתר שלהם ותחזוקתו לאורך שנות קיומו; קורס שיווק באינטרנט, במהלכו תהפכו ל"מפלצות מכירה" תוך ייעול הכלי הנפלא הזה – האינטרנט – לטובת רווחים גדולים – לחברות השוכרות את שירותיכם ולכם באופן אישי; קורס עיצוב גרפי וארט, המקנה ללומדים כלים נפלאים ליצירת אלמנטים גרפיים – תמונות, סרטונים, אנימציות וכדומה, למטרות שונות כגון שיווק, הפצה, קידום, לימוד ועוד; קורס פיתוח אפליקציות, הפותח עבורכם שער לתחום שעד לפני עשור כלל לא היה קיים, וכיום אין חברה או עסק שפועלים בלעדיו; קורס אבטחת מידע וסייבר, שיהפכו אתכם למגינים האנושיים הטכנולוגיים של חברות פרטיות וממשלתיות בהגנתן אחר המידע הרב אשר ברשותן; ועוד שפע קורסים מגוונים ומרתקים.

נסיים, ברשותכם, בחידוד חשיבות הבחירה במוסד לימודים ששמו הולך לפניו בתחום ההייטק. זה שאתם גרים בצפון, ממש לא אומר שאתם צריכים להתפשר! כאן מרכז ההכשרה וההשמה של האקריו נכנס לתמונה, אנו עוסקים בתחום קרוב לשני עשורים ומציעים לסטודנטים שלנו ליהנות מלימודים בכיתות באיזור הצ'ק פוסט עם טובי המרצים בתחומי ההייטק. בנוסף, אנו מתחייבים למצוא לבוגרים שלנו עבודה. כעת, כל שנותר הוא להגיע להחלטה מהו אותו קורס הייטק המתאים לכם. בהצלחה!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה