בין אם סיימתם לימודי הייטק או שאתם מתלבטים איך להשתלב בסטארט אפ איכותי, היכרות עם החברות המובילות בשוק והקורסים הרלוונטיים תוכל לעזור לכם לקבל החלטות

10 חברות סטארט אפ ששווה לכם לעבוד בהן

ישראל נחשבת למדינת סטארט אפ. בעידן של היום רבים רוצים לעבוד באחת מהחברות הרבות שמפתחות מערכות ופורצות בהצלחה לשוק הגלובלי. בדרך כלל מדובר בארגונים צעירים, דינמיים ומתפתחים שמציעים סביבת עבודה אטרקטיבית ותנאי שכר איכותיים.

אם אתם בוגרים של לימודי הייטק או כאלו המתעניינים בקורס מקצועי בתחום ושאלתם את עצמכם, אילו חברות סטארט אפ מציעות תנאים טובים, אז הנה 10 חברות ששווה לעבוד בהן:

  • Fiverr-פייבר הוא סטארט אפ צומח בתחום המסחר אונליין. מדובר בחברה המציעה סביבת עבודה נעימה, משרדים מאובזרים ואווירה של חדוות עשייה ויצירה. מדובר בחברה גדולה וצומחת שגורפת רווחים ומשקיעה חלק ניכר מהם בפיתוח המוצר שלה, מה שתורם לאתגר המקצועי של עובדיה, מגדיל את היצע המשרות בה ואת מגוון התפקידים שהיא מגייסת אליהם.
  • Forter-פורטר היא חברה העוסקת בניתוח התנהגות גולשים ברשת לצורך הגנה מפני רמאות במסחר אונליין. החברה עושה את עיקר רווחיה מעסקאות המתבצעות בארצות הברית ומיקמה את משרדיה בניו יורק, כדי להיות קרובה ללקוחות ולזירת המסחר בה היא פעילה, כך שעובדי החברה נהנים גם מהלוקיישן.
  • ConteXtream –עבודה בחברה פותחת דלת לעיסוק מאתגר, בונה ומפתח בתחומי הנטוורקינג. מדובר בסטארט אפ שמציע אמנם סביבת עבודה, צעירה אך גם עבודה משמעותית בפיתוח ועיצוב פתרונות תוכנה עבור חברות גדולות במשק, כשהחברה נרכשה על ידי ענקית הטכנולוגיה HP ועל כן, מציעה בטחון תעסוקתי תוך שהיא נשענת על בסיס כלכלי איתן.
  • Mobileye-חברת מובילאיי רושמת בשנים האחרונות זינוק מטאורי, כשהשיא הוא במכירתה לענקית הטכנולוגיה אינטל תמורת יותר מ-15 מיליארד דולר. הפיתוח של מובילאיי הוא טכנולוגיה חכמה למניעת תאונות דרכים, בעזרת מערכת מצלמה והתראה המשמשת עבור נהג הרכב כעין נוספת על הכביש. החברה מעסיקה הייטקיסטים ישראלים רבים ובוגרי שירות צבאי, כשהעסקה האחרונה אמורה לספק להם אופק מקצועי וכלכלי לשנים רבות.
  • Outbrain-סטארט אפ מתעצם המתאים לכאלו ש"חיים את הרשת" והעולמות הטכנולוגיים. אאוטבריין מפתחת תוכנה לגילוי תכנים ברשת ובעצם מחברת בין האנשים לתוכן. מדובר בחברה שאטרקטיבי לעבוד בה עבור אנשים משתפים ושיתופיים, ששמה דגש על עבודת צוות, כשזו האווירה שהיא מבקשת להטמיע במסדרונותיה.
  • -N-join
    הפיתוח של החברה מאפשר לה לסייע למפעלי ענק של חברות יצרניות מהגדולות במשק לזהות תקלות אפשריות במערכות שלהן לפני שהן מתפתחות, משביתות כלים וגורמות לנזקים כלכליים. על כן אנ-ג'וין עובדת עם חברות גדולות דוגמת קוקה קולה וכן חברה בשותפות לענקיות טכנולוגיה אינטל וסיסקו. למגעים מרקע הנדסי, מכני וטכני, השתלבות בסטארט אפ שכזה יכולה להיות בהחלט אופציה מעניינת.
  • Playbuzz-מעורבות של קהל ו'באזז' ברשתות החברתיות שווה כסף ואת זה בדיוק הבינו מייסדי הסטרטאפ הישראלי והמצליח "פלייבאזז". הם פתחו פלטפורמה היוצרת משחקים, שאלונים ובחנים סביב תכנים שונים, המזמינים את הגולש פנימה, אוספים בדרך חכמה מידע על מאפייניו ותחומי העניין שלו ובדרך זו מקדמים תכנים וחושפים קהלים למסרים חדשים. למחפשים עבודה דינמית זו בהחלט יכולה להיות אחת האופציות הטובות.
  • Yotpo-הפלטפורמה שפיתחו בחברה, מוטמעת באתרים רבים לקידום שיווקי של חברות ברשת ומאפשרת שיתוף של ביקורת לקוחות שרוכשים מוצרים אונליין. מדובר בסטארט אפ המתרחב ברחבי העולם ומגבש צוות עובדים כדי לעבוד עם לקוחות גדולים יותר. על כן השתלבות שם מאפשרת להצטרף לארגון צומח ובסביבת עבודה נעימה, מאובזרת שמעשירה את העובדים גם מעבר לתחום העיסוק.
  • Kaltura-הפיתוח של הסטארט אפ קלטורה הוא פלטפורמה של 'קוד פתוח' המספקת פתרונות וידאו ברשת לארגונים, בהם ארגונים גדולים ברחבי העולם. מדובר בחברה חזקה, מבוססת וותיקה המגייסת מגוון של עובדים בתחומי הווידאו והפלטפורמות הסלולריות.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה