אם אתה מעוניין להתחיל לעבוד בתחום ההייטק ואין לך ניסיון מקדים, קורסים של מיקרוסופט המכשירים לבחינות של החברה יכולים להיות רלוונטיים עבורך. זאת משום שהצלחה במבחני ההסמכה יכולה לפתוח לך דלתות לקראת פיתוח הקריירה. במאמר זה נסקור את הקורסים המוצעים לשם כך.מהי חשיבות ההסמכה? על תרומתה של חברת מיקרוסופט לעולם המחשבים אין צורך להרחיב – היא ידועה ומוכרת אפילו למי שאינו עוסק בתחום באופן מקצועי. משום כך, ברור מדוע הסמכות אלו הן חלק מרכזי מעולם ה-IT. החברה הוותיקה והמובילה הוציאה לאורך השנים שלל בחינות שמטרתן ליצור אמות מידה אחידות ליכולתו של מועמד לעבודה בתחום והצלחתו בבחינה תעיד על יכולתו להשתלב בו. מבחינת המעסיקים הפוטנציאליים, ההסמכה יכולה להיות מה שנדרש להם כדי שיקבלו אותך לעבודה.

להשקיע בהסמכה בעזרת קורס מתאים

על מנת לעבור את הבחינות ולקבל את ההסמכה, עומדים לרשותך קורסים של מיקרוסופט שיעניקו לך את הידע הדרוש כדי לעבוד בתחום שמעניין אותך. עליך לזכור כי עולם ההיי טק וה-IT הוא עולם עשיר שממשיך להתפתח והמטרה שלך צריכה להיות להשתלב בעבודה הלכה למעשה ולהמשיך ללמוד לאורך העבודה בהתאם להתפתחות התפקיד שלך ולצורכי החברה שמעסיקה אותך.

אילו קורסי הכשרה עומדים לרשותך?

  • MCSA - Microsoft Certified Solution Associate

    לימודים המתאימים למעוניינים להשתלב בתחום הרשתות ואבטחת המידע. הם מציעים לבוגריהם שליטה מלאה בפלטפורמות השונות של מיקרוסופט ומהווים בסיס למספר קורסים מתקדמים יותר, ביניהם MCSE.
  • MCSE - Microsoft Certified Solution Expert

    לימודים המכשירים מהנדסי מערכות רשת. מסלול ההכשרה הזה, כמו קודמו, הותאם לפיתוחים החדשים ביותר בתחום וכעת הוא מותאם גם לסביבת ענן. ההכשרה מציבה את בוגריה בחזית הפיתוחים החדשים בעולם והם מהווים נכס לכל מעסיק פוטנציאלי.
  • הכשרות נוספות

    בהתאם לסוג התפקיד שבו אתה חושק יהיה עליך לאתר את הבחינה ולבחור את הלימודים הרלוונטיים.

קורסים של מיקרוסופט

קורסים אלו ממוקדים בתחום שאתה מעוניין להשתלב בו, מציגים בפניך מקרים מהשטח ויתאימו לך בין שאתה בתחילת דרכך ובין שכבר השתלבת במקצועות שונים בעבודה, אך יש לך רצון להרחיב את הידע שלך ולהתפתח למקצועות נוספים כמו פיתוח, ניהול ותמיכה לתחנות עבודה, ניהול מתקדם של שרתים ועוד.

כיצד מתבצעים מבחני ההסמכה?

מבחני ההסמכה של מיקרוסופט מתקיימים מול המרכז באנגליה או במסגרת המאושרת על ידי החברה. המבחנים יכולים להיות אונליין מול המחשב בשעות מתואמות עם שעון אנגליה והם יכולים להתקיים במרכזים שונים. באפשרותך לבדוק מראש כיצד מתבצעת הבחינה ולברר אם הגוף שאתה ניגש אליו אכן מכין אותך בצורה הטובה ביותר למבחנים.

קיבלת את ההסמכה – מה עכשיו?

לאחר שעברת קורסים אלו ויש בידיך תעודת הסמכה, זה הזמן להוסיף זאת לקורות החיים שלך ולהתחיל להתראיין למקומות עבודה. עבור רבים, הסמכה זו פתחה דלתות – והיא יכולה לפתוח גם עבורך.
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה