בין אם אתם בעלי עסק, יזמים, מחפשי עבודה, או סתם מעוניינים להרחיב את הרשת המקצועית שלכם, לינקדאין היא רשת חברתית חיונית להשגת יעדי הקריירה שלכם. 

עם מגייסים ומעסיקים שמחפשים באופן פעיל אחר שותפים פוטנציאליים ומועמדים לעבודה בפלטפורמה, חשוב שיהיה לכם פרופיל לינקדאין חזק ומקצועי המציג את הכישורים, הניסיון וההישגים שלכם. במאמר זה נשתף כמה טיפים ושיטות עבודה מומלצות לבניית פרופיל לינקדאין מנצח שיעזור לכם להתבלט ולהגשים את שאיפות הקריירה שלכם. 

בעוד שפייסבוק ואינסטגרם ידועות בתכונות הראוותניות שלהן, לינקדאין היא פלטפורמה יעילה לא פחות ולפעמים אפילו יותר יעילה לנטוורקינג מקצועי. 

לינקדאין, שהושקה בשנת 2003, היא רשת חברתית עסקית ומקצועית. זו לא הפלטפורמה האידיאלית לשיתוף תמונות מבילויים או ממים מצחיקים. עם זאת, אם אתם בעלי עסקים, חברות או עצמאיים שמחפשים לייצר תוכן איכותי המגיע בצורה מדויקת לקהל יעד המתעניין בשירותים שלכם, אז לינקדאין היא הפלטפורמה האידיאלית עבורכם. יצירת פרופיל עסקי בלינקדאין מקצועי יעזור לכם להשיג את המטרות המקצועיות שלכם על ידי חיבור עם שותפים ולקוחות פוטנציאליים. 

החברות הבולטות בעולם נמצאות בלינקדאין, והיא מתגאה בלמעלה מ-772 מיליון משתמשים רשומים, כאשר 63 מיליון מהם ממלאים תפקידים בכירים בחברות שלהם. מה שיותר מרשים הוא שלינקדאין מייצרת 277% יותר לידים בהשוואה לפייסבוק. 

זה לא פלא שלינקדאין לעסקים הפכה לפלטפורמה מכרעת עבור בעלי עסקים שרוצים להשקיע ביצירת תוכן שמגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. על ידי מינוף הכוח של לינקדאין, עסקים יכולים להגביר משמעותית את הנוכחות המקוונת שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר. 

כדי ליצור תוכן מושך בלינקדאין, חשוב לדבר ישירות אל קהל היעד שלכם על מנת שיוכל להזדהות עם המסר. פרופיל מקיף ומפורט הוא כלי רב עוצמה ביצירת תדמית מקצועית. כמו קורות חיים, חשוב לכלול מידע על הרקע ההשכלתי שלכם, ניסיון העבודה, הכישורים ותפקיד העבודה הנוכחי שלכם. זה יעזור למעסיקים או שותפים עסקיים פוטנציאליים להבין טוב יותר את הרקע המקצועי והמומחיות שלכם. הקפידו לכלול תמונת פרופיל מקצועית וברורה המציגה אתכם בצורה הטובה ביותר שאפשר. 

כדי להקל על אחרים לאתר אתכם, חשוב לכלול רק את שמכם בקטע השם של פרופיל הלינקדאין. 

מכיוון שגם גוגל סורקת פרופילים בלינקדאין, חשוב לבחור בקפידה את מילות המפתח של הפרופיל שלכם. בחרו בכותרות קליטות, מילות מפתח וביטויים שתרצו שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל. 

התאימו אישית את כתובת ה- URL לפרופיל שלכם. ברירת המחדל לכתובת האינטרנט של הפרופיל שלכם מורכבת ממספרים. ניתן לשנות את המספרים בסיום ה- URL לשם הפרטי שלכם באופן הבא: Settings > Edit Public Profile > Customize Your Public Profile URL. 

צרו קשרים חברתיים רבים ככל האפשר, זה מציג סמכות, מקצועיות, ואפילו יכול לעזור לכם להשיג את העבודה הבאה או את הלקוחות הבאים עבור העסק שלכם. 

דאגו שכל הפרטים האישיים שלכם ובמיוחד פרטי ההתקשרות אתכם יהיו מעודכנים כל הזמן. 

כנות חיונית בעת בניית הפרופיל שלך. ניתן לאתר בקלות מידע כוזב וזה עלול לפגוע במוניטין המקצועי שלכם. 

פרסום עדכונים יומיים יכול להוסיף ערך לפרופיל שלכם. שתפו פוסטים מבלוגים, הציגו פרויקטים או תוכן שכתבתם כדי להציג את הכישורים שלכם. 

זכור, הפרופיל שלכם מייצג אתכם כאינדיבידואלים, לכן כתבו בגוף ראשון כדי להפוך אותו לנגיש יותר. 

כתבו תמיד תוכן שקהל היעד שלכם יכול להזדהות איתו כדי להבטיח מעורבות מקסימלית. 

שלבו סרטונים בתוכן שלכם, לעיתים קרובות אנשים מעדיפים לצפות בסרטון מאשר לקרוא תוכן. 

נסחו את סעיף "הכישורים ומומחיות" באופן קריא ומזמין כדי לתת לקהל שלכם הבנה מעמיקה של היכולות שלכם. 

בסעיף הפרויקטים, הציגו את המוצרים והשירותים שלכם כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. 

פרסמו לפחות 10 המלצות מאנשי מקצוע ועסקים שאיתם עבדתם כדי להוסיף אמינות לפרופיל שלכם. 

אם לקחתם חלק בעבודות התנדבות, ציינו זאת כדי להראות את מעורבותכם בקהילה. 

הדגישו את ההישגים והפרסים שקיבלתם בעבר כדי להציג את המומחיות וההצלחה שלכם. 

הצטרפו לקבוצות רלוונטיות לעיסוק שלכם, מעבר לכך שיש שם מידע רב שיכול לעזור לכם להתמקצע ולהיות טובים יותר בתחום שלכם, בקבוצות אלו אתם יכולים ליצור גם עוד קשרים אישיים, לפרסם מאמרים ולתת או לקבל טיפים.  

מחלקת ההשמה ב'חממה' הטכנולוגית של HackerU מעבירה הדרכות לינקדאין מקצועיות, על מנת להגביר את הסיכויים של בוגרי הקורסים להשתלב בהצלחה בתחום שלמדו. 

עמוד הלינקדין של האקריו : https://www.linkedin.com/in/hackeru

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה