וואו, איזה כיף היה! שמחנו לארח את הסטודנטים, הבוגרים, המגייסים, המרצים וכל מי שלקח חלק ביריד התעסוקה 2018 OPEN JOB DAY ב- HackerU בחסות IBM. היריד כפי שכל הנוכחים כבר יודעים היה הצלחה גדולה, למרות הגשם הכבד.

סטודנטים ובוגרים הגיעו בהמוניהם ולקחו חלק ביריד בדוכני ההשמה של החברות הגדולות בארץ, בהרצאות המעשירות והמרתקות של בכירי התעשייה: נטלי חזאי (מנכ"לית Talenteam), יואב מלמד (מייסד קבוצת הפייסבוק "משרות הייטק ושיווק ללא ניסיון"), ענבל לביא (מנכ"לית Webpals) ולירן ניסמן (Talent acquisition specialist, IBM) ,בפאנל הבוגרים שלנו ובהופעה החיה שחתמה את האירוע.

הנה כמה ציטוטים מנציגי החברות שלקחו חלק ביריד (לא נגענו)

בר צימרינג, ראש תחום פרסום וסורסינג, מחלקת גיוס והדרכה, חברת פלאפון.

"היה יריד פורה, נעים ומזמין כל הכבוד! אין לי ספק שנתראה ביריד הבא!!!"

ורד אסייג שפר, סמנכ"ל משאבי אנוש, CALANIT

"המון תודה על הזכות שניתנה לנו להשתתף אצלכם אתמול ביריד. אנחנו כבר תקופה עובדים אתכם ותמיד נהנינו מהעבודה המשותפת ואתמול הוכחתם כמה עוד דברים אפשר לעשות ביחד היריד היה מאורגן להפליא, היה בו פוטנציאל אדיר שמחנו ונשמח להמשיך לשתף אתכם פעולה"

מורן שחר, מנהלת צוות גיוס, בזק בינלאומי

"חיכיתי לרגע לפרגן ולשבח את הארגון והליווי המקצועי שלך, וכמובן התוצאה המוצלחת!!! הייתה היענות מדהימה מצד הבוגרים והתלמידים המקסימים שלכם! זכינו לפגוש חבר'ה איכותיים, בעלי מוטיבציה גבוהה, מכוונים מאוד. צוות ההפקה סייע בכל עניין, בחן בחיוך ובאנרגיות כל כך טובות הייתה אווירה כיפית! מאחלת המשך שיתוף פעולה פורה ועוד אירועים מוצלחים שכאלה, שאפו!"

קרן בזיני גנון, מנהלת גיוס, Taldor

"תודה רבה על ארגון למופת של כנס מושקע. העובדות שלי חזרו עם ים של שבחים נשמח להשתתף בעתיד"

אז אם פספסת את מה שהיה פה, הנה תקציר שיסכם לך את הדברים המעניינים שהיו ביריד.

מעל 1000 סטודנטים ובוגרים שלנו מקורסי שיווק באינטרנט, QA, עיצוב גרפי, לימודי סייבר, full stack, קורס אבטחת מידע ועוד נכחו כבר בפתיחת היריד במטרה אחת: השמה בעולם ההייטק. טוב אולי שתי סיבות, כי גם היו נשנושים, נקניקיות, פופקורן, בר ובירות קרות. צלמים מקצועיים צילמו תמונות פרופיל לרשתות החברתיות, חילקו מגנטים מגניבים ותיעדו את כל הרגעים הקטנים. דוכני ההשמה סייעו בכל הכח לכל סטודנט או בוגר שרצה למצוא עבודה. ראיינו, שיפצרו קורות חיים וענו על כל שאלה ובקשה מצד המתעניינים.

ארבע הרצאות מרתקות מבכירים בתעשייה ששודרו גם בשידור חי דרך עמוד הפייסבוק שלנו מילאו את הכיתות עד שלא נשאר מקום פנוי אחד. פאנל הבוגרים המדהימים של HackerU שיתף חוויות, אתגרים וריגושים מתקופת הלימודים ועד הכניסה לעולם ההייטק והופעה חיה של HackerU Live Music שסגרה את היריד בסטייל.

אספנו מספר ציטוטים מרחבי הרשת החברתית

כתבו עלינו בפייסבוק
כתבו עלינו - קבוצת כלנית
taldor


קריירה באידאה

לסיום, אנו בצוות השיווק והפקה של HackerU רוצים להודות אישית לכל אחד ואחת מכם שלקח חלק ביריד. הקהל היה נהדר, האווירה מחשמלת ואנחנו לא יכולים לחכות עד ליריד התעסוקה הבא!

סטודנטים ביריד התעסוקה
לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה