ענף ההייטק הוא אחד הענפים המרכזיים בו דרושים עובדים כיום במגוון גדול של מקצועות : מהנדסים, מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי בדיקות תוכנה, אנשי מערכות מידע (IT), אנשי אינטרנט (עיצוב גרפיקידום אתרים), משווקים, מוכרים ועוד.

ענף ההייטק הוא גם אחד הענפים הרווחיים ביותר במשק והשכר בו נחשב לגבוה במיוחד, כך שאין פלא שכולם היום רוצים להיכנס לתחום ובעצם להגשים את חלום ההייטק הישראלי.

יחד עם זאת, נשאלת השאלה איך בדיוק עוברים את ההכשרה המתאימה אותן דורשות חברות השמה בהייטק? קורס מקצועי באחד ממקצועות ההייטק עולה בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים ולא כולם יודעים אם הם מתאימים לתחום או לא. לכן, נוצר מצב שבמסלול הרגיל של לימודי הייטק (ובטח ובטח במקרה של לימודי תואר ראשון), התלמיד לא יודע האם ההשקעה הכספית הגבוהה תשתלם לו.

לחברת HackerUישנו מסלול לימודים ייחודי המבטיח את כל היתרונות של קורס הייטק ביחד עם היתרונות של חברה מקצועית להשמה בהייטק.

על הלימודים ב- HackerU

  • התחייבות להשמה בהייטק לבוגרי הקורסים הבאים : קורס תכנות, בדיקות תוכנה (QA) וניהול רשתות ואבטחת מידע.
  • הכנת פרוייקט מעשי המתבצע מול לקוחות אמיתיים בשוק לבוגרי הקורסים הבאים: אנימציה ותלת מימד, עיצוב גרפי, בניית וקידום אתרים.
  • כל מועמד משלם סכום סמלי לפני תחילת הקורס ויכול לבדוק האם הקורס מתאים לו או לא באמצעות תהליך מיון והתאמה ייחודי שפותח ב – HackerU אשר בודק את ההתאמה של כל מועמד למקצועות הייטק שונים. אם מסיבה כלשהי התלמיד לא מעוניין להמשיך או לא עובר את שלב זה, הוא יקבל את הכסף בחזרה. במילים אחרות, הסיכון הוא אפסי.
  • המרצים בקורסים השונים הם לא רק מומחים בתחומם, אלא גם מדריכים מעולים מהשורה הראשונה בארץ ובעלי כל ההסמכות הנדרשות.
  • תכני הקורסים הם עדכניים ונמצאים צעד אחד לפני שאר הקורסים בשוק. הסטודנט עובר את כל ההכשרות המעשיות הנדרשות בשוק בנוסף להסמכות הבינלאומיות הרלוונטיות.

שכר ועבודה בחברות אחרות

  • השכר בכל אחת מהחברות נקבע במהלך הריאיון בחברה והוא אינדיבידואלי
  • למרות אפשרות ההשמה של HackerUכל בוגר קורס זה או אחר יכול לבחור באיזו חברה יעבוד, בהתאם לראות עיניו.

מעל לכל, יש לציין שמחלקת השמה להייטק של HackerUמקיימת קשר רציף עם עשרות חברות הייטק וחברות מיקור חוץ בארץ הן עבור התאמת התכנים בקורסים השונים לצרכי השוק והן על מנת למצוא עבור הסטודנטים את המשרות הטובות, המשתלמות והמתגמלות ביותר.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה