תחום שירותי הגרפיקה הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, וסביבת החיים שלנו עמוסה דוגמאות, עיצובים וביטויים גרפיים. עיצוב גרפי טוב מעביר מסרים מדויקים וישירים, ללא צורך בהסברים ארוכים או בהרצאות. כפי שנאמר, תמונה אחת שווה אלף מילים, אם לקחת את זה לעולם הגרפיקה, עיצוב גרפי מוצלח שווה אלפי כתבות פרסום ומאמרים. לימודי גרפיקה כוללים הן את הידע הטכני הקשור בתוכנות הגרפיות השונות, הן את הפרקטיקה של הפיכת רעיון מילולי למסר גרפי קולע.

לימודי גרפיקה

מי שמעוניין להשתלב בתחום העיצוב הגרפי חייב להשלים מסלול לימודי גרפיקה ממוחשבת ועיצוב גרפי על מנת שיוכל להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר. גרפיקאי טוב חי ונושם עיצוב, עולמו אינו מצטמצם לכדי קורס עיצוב גרפי או לימודי עיצוב בלבד. זאת מכיוון שעיצוב גרפי טוב חייב להיות יצירתי ומקורי, על מנת שיוכל לדלות רעיונות מבריקים ממוחו הקודח, חייב הגרפיקאי להיות רחב אופקים.

מיתוג

מיתוג מוצרים מחייב יצירתיות ואמירה מדויקת. את השלב הרעיוני של תהליך המיתוג תוכל לבצע ביחד עם צוות הפרסום והשיווק שלך, אך בבואך ליישם את מסקנות השלב הרעיוני, זה הרגע לפנות לגרפיקאי שלך. כאן מתחילה אמנותו של המעצב הגרפי: על מנת שהמיתוג יעבוד טוב, המסר הוויזואלי צריך להיות אחיד, ברור וממוקד. הקו המרכזי של העיצוב הגרפי צריך לחלוש על כל מוצרי המותג ולהתאים היטב לכולם.

משפחה שלמה

מעצב גרפי מקצועי שסיים בהצלחה קורס עיצוב גרפי ולימודי גרפיקה ממוחשבת ועוסק בעיצוב ובמיתוג בהצלחה, ידע כיצד לשלב בין אמירה גרפית ברורה ומובחנת מחד ובין התאמה לכל משפחת המוצרים של המותג מאידך. היכולת ללהטט בין ריבוי המוצרים לבין המסר הגרפי האחיד שצריך לקרוא ללקוח היא עניין של יכולת ונטייה טבעית, כן ניסיון ואימון של שנות עבודה רבות במקצוע.

איך זה עובד?

גרפיקאי מקצועי מכיר בעצמתו של מסר מדויק ומצומצם לכדי צבע וצורה. הסיבה לכך שלסמלים, לצבעים ולצורות יש השפעה כל כך חזקה על בני האדם היא שתמונה נקלטת ישירות בתת המודע ומפעילה אותנו גם בלי שנשים לב לכך. משום כך, מסרים ויזואליים עובדים גם כאשר אדם אינו יודע בכלל שנחשף אליהם.

מה כולל עיצוב גרפי מקצועי?

עיצוב גרפי מקצועי הוא שדה רחב. בתוכו ניתן למצוא:

  • עיצוב לוגו המעביר את משמעות וייחודיות המותג בתמציתיות מרובה. ככל שהלוגו יהיה פשוט יותר – כך יהיה אפקטיבי יותר.
  • שפה גרפית – לאחר עיצוב הלוגו, יש ליישם בכל מותרי המותג את אותה שפה גרפית הכוללת מאפיינים חוזרים של עיצוב, צורה וצבע. בכלל זה נכללים אריזות המוצרים, כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים וכן הלאה.
  • עיצוב דיגיטלי – מותגים מתקיימים גם (לעתים – רק) בעולם הווירטואלי. מכאן שגם עיצוב אתרי אינטרנט, חנויות ברשת, דפי נחיתה וכדומה רלוונטיים לעולמו של המעצב הגרפי, לא רק מה שיצא לדפוס באופן פיזי.

גרפיקה – מקצוע לחיים

אם את או אתה מתעניינים בעיצוב, במיתוג, בגרפיקה ובפרסום, לימודי גרפיקה נוצרו עבורכם. מסלול להכשרת גרפיקאים מקצועיים ייקח אתכם דרך לימוד גרפיקה ממוחשבת, קורס בעיצוב גרפי ,לימודי עיצוב, אל מסלול קריירה מבטיחה של גרפיקאי מקצועי.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה