צעירים רבים אשר סיימו תואר ראשון בהנדסה או במדעים מדויקים, בוחרים להצטרף למסלול לימודי תעודה במדעי המחשב, על מנת להרחיב את מגוון האפשרויות שלהם למציאת מקצוע עתידי או על מנת שיוכלו להתקדם בעבודה לתפקידים אחרים, הדורשים ידע או תעודה במדעי המחשב.

בזמן שלימודי תואר ראשון במדעי המחשב נמשכים 3 שנים ודורשים מהסטודנטים לבלות זמן רב באוניברסיטה, ללמוד למבחנים בקורסים השונים ולהציג עבודות, מה שמגביל מאוד את היכולת לעבוד באותו זמן במשרה מלאה, אזי שלימודי תעודה במדעי המחשב, נמשכים פחות משנתיים ומאפשרים לשלב בזמן זה עבודה במשרה מלאה או שלושת רבע משרה. 

לימודי תעודה בתחום המחשבים, חושפים בפני הסטודנטים את מגוון הנושאים בהם מתעסקים בוגרי תואר במדעי המחשב ברמה שונה. במסגרת הלימודים הסטודנטים מקבלים את הכלים הנדרשים על מנת לפתח תוכנות ויישומי מחשב אחרים, לעבוד על פלטפורמות בסביבות עבודה שונות, להכיר אלגוריתמים שונים ועוד. הרעיון הוא לתת לסטודנטים את הבסיס המתאים, בשביל שיוכלו לשלב אותו, עם הידע אתו הם מגיעים מן התואר הראשון, במסגרת עבודתם. כמו כן הידע שהם רוכשים במהלך הלימודים, יאפשר להם, במידה והם מעוניינים, לבצע הסבה מקצועית לתחום התכנות.

מה לומדים במהלך לימודי תעודה במדעי המחשב

במהלך לימודי תעודה, נחשפים ולומדים הסטודנטים על שפות תכנות שונות, אלגוריתמים איתם פועלים בסביבות עבודה בעולם התכנות והאינטרנט וכן מודלים מתמטיים שנדרשים לצורך עבודות תכנות מגוונות.

הלימודים כוללים קורסים רבים במתמטיקה ואלגברה, כמו כן הם כוללים קורסים במבני ובסיסי נתונים וארגון מחשב, קורסים על עולם של מערכות מידע ורשתות תקשורת, כריית מידע ונושאים רבים אחרים הנדרשים במסגרת של מדעי המחשב.

לימודי תעודה במדעי המחשב – למי זה מתאים

לימודי מדעי המחשב מתאימים לבוגרי תואר ראשון במדעים מדויקים (מקצועות כמו כימיה, פיזיקה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, הנדסה) וכן בוגרי תואר ראשון במקצועות ההנדסה.

מה מקבלים אצלנו במהלך לימודי תעודה 

במסגרת לימודי תעודה ב-Hackeru, מקבלים הסטודנטים את מלוא הידע הנדרש והמקיף במקצועות המחשב ברמה הגבוהה ביותר. במסגרת הלימודים ייכנסו הסטודנטים אל עומקו של עולם התכנות על רבדיו השונים, הם ילמדו כל מה שצריך על מערכות מחשבים ויישומים שונים מכל היבט שהוא. במסגרת הלימודים נהנים הסטודנטים ממעבדות מחשב מקצועיות ושיעורים פרונטאליים ברמה גבוהה מאוד.

הדרישות במהלך הקורס

במהלך הקורס יידרשו הסטודנטים לעמוד בתנאים השונים של כל מרצה ומרצה. הסטודנטים יקבלו שיעורי בית אותם הם יצטרכו להכין ולהציג, הם יצטרכו להופיע במכסת השיעורים שנאמרה להם בעת ההרשמה, לעמוד במבחנים השונים אליהם הם ייגשו וכן להציג פרויקט סיום, בהתאם לדרישות המרצים.

מה צריך לדעת בשביל להירשם ללימודי תעודה

יש צורך באנגלית ברמה גבוהה, ידע מקיף במתמטיקה, וידע בסיסי בישומי מחשב.

מי המרצים שלנו

המרצים שלנו במסלול של לימודי תעודה, הינם מרצים בכירים, בעלי ניסיון וידע רב הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מעשית. חלקם הגדול של המרצים הינם דמויות ותיקות ומשפיעות בתעשיית ההייטק הישראלית, אשר יש להם ניסיון רב בהוראה של מדעי המחשב ומקצועות אחרים בתחום המחשוב והתוכנה במסגרות שונות.

סיימתי את הקורס, מה אני יכול לעשות עכשיו?

תעודה מקצועית מאפשרת לבוגרי המסלול, לבצע הסבה מקצועית ולהשתלב בחברות היי טק בישראל ובעולם כמתכנתים או בכל מקצוע אחר בו הם רכשו ידע במהלך הלימודים. כמו כן יכולים הבוגרים להמשיך בעבודתם ולשלב בה אלמנטים שונים אשר למדו במסגרת הלימודים אצלנו. 

מי מבין בוגרי המסלול אשר מעוניין, יכול גם להמשיך אתנו למסלולים ממוקדים יותר במגוון נושאים אשר נלמדו במסגרת לימודי תעודה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה