בעולם דיגיטלי שבו כל 39 שניות מתרחשת פריצת סייבר, לא פלא שהביקוש לאנשי סייבר ואבטחת מידע רק הולך וגובר. רוצים לגלות עוד על המקצוע המתגמל והמבוקש הזה? הגעתם למקום הנכון!

תחום הסייבר ואבטחת מידע הוא אחד התחומים הכי מבוקשים ונחשקים בעולם ההייטק. אפילו בתקופות מיתון ובזמן מגפת הקורונה, בזמן שתחומים אחרים ירדו, הביקוש לאנשי סייבר רק ממשיך לעלות.

מה הופך את התחום הזה לכל כך מבוקש? ככל שהחיים שלנו הופכים ליותר ויותר דיגיטליים, כמות עצומה של נתונים אישיים וארגוניים מאוחסנים בענן או במערכות מחשב. הבעיה היא שיש אנשים שמבקשים לפגוע ולפרוץ למאגרי המידע האלה.

התוצאה היא שבעולם המודרני, אבטחת סייבר הפכה לצורך חיוני של כל עסק וארגון מקטן ועד גדול שמחזיקים מאגרי דאטה אונליין. אפילו החברות הגדולות והמכובדות ביותר,כמו סוני, יאהו, גוגל ועוד רבות אחרות, נפלו קורבן לאיומים שניצלו פרצות אבטחה – כך שאנשי אבטחת מידע הם מצרך מבוקש בקרב חברות, עסקים וארגונים ממשלתיים בכל העולם.

הביקוש הלא פוסק והצורך ההולך וגובר גורמים לכך שתפקידי סייבר ואבטחת מידע ניצבים בראש טבלאות השכר בענף ההייטק. השכר הממוצע משתנה כמובן בהתאם לתפקיד ולחברה, אבל כבר בתחילת דרככם אתם יכולים לצפות לשכר חודשי של בין 8,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח. לאחר שנתיים, הסכום יכול לגדול אף לאזורים שבין 20,000 - 15,000 ש"ח ויותר. ומשם – רק השמיים הם הגבול.

החדשות הטובות הן שבניגוד למה שרבים חושבים, כניסה לתחום הסייבר ואבטחת המידע לא מחייבת רקע צבאי או תואר במדעי המחשב. למעשה, אנשים מרקעים שונים יכולים לפתח קריירה מצליחה בענף זה – אם רק יש להם את המוטיבציה והנכונות להשקיע כבר עכשיו בעתיד המקצועי שלהם – והם בוחרים בקורס איכותי, מושקע ופרקטי שמכין אותם לדרישות התעשייה.

ניר סאיאס בוגר האקריו
"הידע המקצועי שקיבלתי ליווה אותי ונתן לי בסיס טוב כהכנה לשוק העבודה.HackerU בשבילי זה המקום שבאמת הזניק לי את הקריירה גם מבחינת הידע הטכני שקיבלתי אבל גם מבחינת האנשים שפגשתי וההכנה לשוק העבודה"
ניר סאיאס

רוצים לשמוע עוד על לימודי סייבר ואבטחת מידע? אין בעיה! מלאו את הטופס ויועץ לימודים ייצור איתכם קשר

מה צריך שיהיה לכם כדי להשתלב בהצלחה בתחום הסייבר?

1. חוש טכנולוגי בסיסי: הבנה בסיסית של טכנולוגיה ונכונות לעבודה עם מחשבים היא חיונית. היכרות עם מערכות הפעלה, רשתות ויישומי תוכנה נפוצים היא בהחלט יתרון.

2. תשוקה לעולמות המחשב: עניין אמיתי במחשבים, בטכנולוגיה ובתחום הדיגיטלי חשוב. ההתלהבות לחקור ולהבין איך פועלות מערכות מחשב היא בעלת ערך.

3. סקרנות: הרצון ללמוד ללא הרף, לחקור ולהישאר מעודכנים במגמות האבטחה העדכניות ובאיומים המתעוררים הוא חיוני לצמיחה מקצועית.

4. הבנה של איך דברים עובדים מאחורי הקלעים: הרצון להבין את הפעולה הפנימית של מערכות מחשב, רשתות ופרוטוקולים יכול להועיל. ידע זה מסייע בזיהוי נקודות תורפה ויישום אמצעי אבטחה יעילים.

5. משיכה לאבטחת מידע ולהאקינג: עניין אמיתי בתחומים הוא כמובן יתרון משמעותי. התשוקה להגנה על מערכות, רשתות ונתונים מפני גישה בלתי מורשית והפרות היא המפתח.

דניאל בריליאנט קורס אבטחת מידע וסייבר
HackerU מתחייבת לעזור לסטודנטים שלה למצוא עבודה וזה בדיוק מה שקרה אצלי, אחרי חודשיים מצאתי עבודה בתחום הסייבר ואבטחת מידע והשתלבתי בעולם ההייטק! בזכותם, כל אחד ואחת עם ידע מינימלי יכולים להיכנס לעולם ההייטק"
דניאל בריליאנט

המפתח לקריירת סייבר: הכשרה איכותית

יש לכם את מה שצריך? מעולה! עכשיו, לתכונות הבסיס האלה חייבים להוסיף הכשרה איכותית לתפקידי הסייבר ואבטחת המידע.

המשוואה פשוטה: בלי הכשרה רלוונטית, מקיפה ומעשית – לא תוכלו למצוא את המשרה הראשונה שלכם בתחום ולהתחיל לפתח קריירה מצליחה כאנשי סייבר. לא, זה ממש לא אומר שאתם צריכים לפנות עכשיו כמה שנים ללימודי תואר במדעי המחשב.

קורס סייבר ואבטחת מידע ב-HackerU יספק לכם בתוך 14 חודשים (או שישה בלבד במסלול הבוקר) את כל הידע והכלים הדרושים הרלוונטיים ביותר לצרכי התעשייה, כולל היכרות מלאה עם כלי ה-AI שמשמשים בתחום.

נקודת ההתחלה: טעימה מהתחום

אבל רגע, איך אפשר לדעת אם לימודי סייבר ואבטחת מידע בכלל מתאימים לכם?

אנחנו ב-HackerU מבינים שלא כל אחד ואחת יודעים מראש מה בדיוק מתאים להם ללמוד כמקצוע לחיים. זאת הסיבה שאנחנו משקיעים משאבים רבים במערך שלם של ייעוץ, אבחון, הכוונה ומיון – שכל מטרתו לעזור לכם לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה בשבילכם.

כדי לבדוק אם תחום אבטחת המידע והסייבר מתאים לכם, אנחנו מזמינים אתכם להירשם לקורס מיון קצר (מכינה) שבו תוכלו לקבל טעימה קטנה מהתחום, ללא התחייבות וללא סיכון כספי (למעט דמי רישום).

במהלך קורס המיון, שכולל 5-4 מפגשים בזום, תקבלו הצצה גם ללימודים המלאים וגם לאיך תיראה העבודה העתידית שלכם בתחום הסייבר.

בקורס המיון תכירו את הבסיס של רשתות תקשורת ואבטחת מידע, כמו: הכרת המחשב, חומרה, מבוא למערכות הפעלה, ציוד תקשורת, פרוטוקול TCP/IP ועוד. בנוסף, תוכלו כבר להתנסות לראשונה בתקיפת שירותים פופולריים.

רוצים לשמוע עוד על לימודי סייבר ואבטחת מידע? אין בעיה! מלאו את הטופס ויועץ לימודים ייצור איתכם קשר

למה ללמוד סייבר ואבטחת מידע דווקא ב-HackerU?

HackerU היא One Stop Shop לאנשים שרוצים לעשות שינוי אמיתי בחיים ולפתח קריירה בתחומי ההייטק. שם תוכלו לקבל את כל החבילה במקום אחד: גם ייעוץ והכוונה, גם מיון וליווי, גם הכשרה וגם השמה. כל זה, פלוס!

מאפס ידע למקצוענים בתחום | המסלול מתאים גם לחסרי רקע המעוניינים להשתלב בתחום ויש להם מוטיבציה גבוהה ומוכנות להשקעה.

בלעדי: התנסות מעשית בחברת סייבר בינלאומית- CYREBRO | במהלך התוכנית תתנסו באופן פרקטי בתחום ה-SOC ותצברו ניסיון שיכין אתכם בצורה הטובה ביותר לתעשייה, וכל זה בשתיים מחברות אבטחת המידע הידועות והמוכרות בעולם.

לומדים גם וגם | מסלול ייחודי המשלב גם את תחום ההגנה וגם את תחום התקיפה, ומגדיל את מגוון המשרות שיתאימו לכם.

הכנה לעבודה בשטח | במהלך המסלול תתרגלו סימולציות המדמות 'מצבי אמת' על פלטפורמה שפותחה במיוחד עבור HackerU: TDX-Arena.

תמיד עם האצבע על הדופק | המסלול נלמד במדינות שונות ברחבי העולם ומתעדכן בתדירות גבוהה בהתאם לדרישות השוק ולתוכן הרלוונטי ביותר בתחום הסייבר בישראל, כולל שימוש בכלי AI מתקדמים.

מתאים גם לאנשים שעובדים | המסלול נלמד בשעות הערב כך שאפשר לשלב עבודה ולימודים.

דניאל פיטוסי - בוגר מכללת האקריו
"עשיתי סקר בין כל המקומות וקיבלתי לא מעט המלצות על HackerU. שם התחילה הקריירה שלי. את הקורס העביר מרצה על!"
דניאל פיטוסי

***עכשיו לעשרים הנרשמים הראשונים***

Hack Pack - חבילת שירותים בשווי 7,000 ₪ | שיעורים פרטיים 1:1, תרגולים קבוצתיים שבועיים מעבר לשעות הלימוד, גישה למערכת הלימוד המקוונת במשך חצי שנה מסיום הקורס ומגוון סדנאות והרצאות העשרה.

זה הזמן לעשות את הצעד הראשון לקראת קריירה יציבה ומעניינת בהייטק – ולבחור במקצוע מתגמל עם ביקוש עולה. אנחנו ב-HackerU נלווה אתכם יד ביד עד למשרה הראשונה. החיים החדשים שלכם מתחילים עכשיו!

רוצים לשמוע עוד על לימודי סייבר ואבטחת מידע? אין בעיה! מלאו את הטופס ויועץ לימודים ייצור איתכם קשר

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה