רשימת הקורסים שכדאי להתחיל מהם על מנת להתברג בהייטק

הייטק, מה לא נאמר כבר על העולם הזה? היוקרה, המשכורות, הדרך שלך להותיר חותם בעולם הטכנולוגי.

אבל איך נכנסים לעולם ההייטק? מהן דרכי הגישה לתעשייה המובילה כיום במשק הישראלי?

כיום ישנם מספר רב של קורסי הייטק מכל הסוגים והתחומים, ניתן גם למצוא קורסים מקצועיים המתכתבים עם עולם ההייטק ונמצאים תחת אותה מטרייה.

  1. 1. בדיקות תוכנהקורס בדיקות תוכנה או בשמו השני - קורס QA, נחשב לאחד משערי הכניסה המוכרים והפחות קשים בעולם ההייטק. רבים מגיעים לעולם בדיקות התוכנה כדי לעשות הסבת מקצוע כלשהי ודרך קורס קצר של פחות מחצי שנה מחזיקים ביד תעודת הסמכה ומתחילים לעבוד בתחום.למי זה מתאים? למי שמאמין ב"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" ויודע לחפש, לסרוק ולאתר כל באג בכל מקום שיידרש.
  2. 2. ניהול רשתות ואבטחת מידעכמעט בכל מקום עבודה כיום, האנשים החשובים ביותר הם אנשי המחשוב, הם השולטים בהרשאות שאנחנו מקבלים, בציוד איתו אנחנו עובדים ובכל הקשור לפעילות האלקטרונית - מחשבית ביום יום שלנו. הם התמיכה הטכנית אליה אנחנו כל כך מזדקקים כאשר אנחנו מגיעים למבוי סתום מול המערכת.למי זה מתאים? לכל מי שמחפש עבודה בהייטק המערבת קשר אנושי ישיר ולכל מי שמחפש עבודה לטווח ארוך בתחום.
  3. 3. פיתוח ותכנותעולם התכנות מתחלק ל - 3 חלקים עיקריים:
    • תכנות WEB - תכנות הנפוץ ביותר כיום בעולם - עולם המחשב ובעיקר בפלטפורמת NET. של מיקרוסופט.
    • בניית אתרים - תכנות בשפת PHP, HTML5 וכו'. כל מה שקשור בבניית אתרי אינטרנט מהפרט הקטן ביותר עד לרכיב המרכזי.
    • פיתוח בעולם המובייל - התחום הפופולארי כיום בעולם הפיתוח - תכנות למובייל, בין אם זה תכנות לאנדרואיד או IOS, תחום המובייל הוא אחד המובילים כיום בעולם ההייטק ונחשב ל"כוכב עולה" בשמי עולם הפיתוח.
    למי זה מתאים? למי שכתיבת קוד במשך שעות לא מפחיד אותו, לכאלה שמחפשים מקצוע מתגמל במיוחד ולאלו שרוצים לא רק לקחת חלק בפיתוח המוצר אלא באמת להיות זה שמפתח אותו.
  4. 4. שיווק באינטרנטכפי שציינו, בעולם ההייטק ישנם מספר תחומים שלא נוגעים באופן ישיר לעולם ההייטק אלא נמצאים בטווח שלו, שיווק באינטרנט נמצא בדיוק שם! בניגוד לעולם שבו לימודי הייטק עוסקים ברובם במתמטיקה ואנגלית, עולם השיווק יותר "פשוט".בעולם זה נוכל למצוא את הקידום האורגני בגוגל - איך לדאוג שהמילה שאתה רוצה תהיה ראשונה בחיפוש בגוגל, רשתות חברתיות וניהולן באופן ממומן ולא ממומן וניתוח של נתונים מכל תחומי הרשת.למי זה מתאים? למי שהרשתות החברתיות זורמות בעורקיו, למי שרוצה להיכנס לתחום מתפתח וחולם להיכנס לעולם השיווק והפרסום.
  5. 5. סייבר ואבטחת מידעסייבר נחשב כיום לתחום הנוצץ ביותר בעולם ההייטק, הצורך שלנו להגן על התכנים ומערכות המחשוב שלנו גדל מרגע לרגע בדיוק כמו האיומים המחכים לנו ברשת האינטרנט. לא פעם אחת נטען כי "מלחמת סייבר" היא המלחמה הבאה ועליה יוכרעו גורלות של מדינות שלמות.למי זה מתאים? להאקרים שרוצים לעשות את המעבר מ"תוקף" ל"מגן", כאלה שרוצים להתקדם לתחום החם ביותר כיום.קורס סייבר ואבטחת מידע ברוב המקרים דורש לימודי מחשבים קודמים, לרוב בתחום ניהול הרשתות.

אז מה מתאים יותר לך? לאיזה תחום התחברת יותר?

עם כל כך הרבה אפשרויות הדרך לעולם ההייטק פתוחה מתמיד וכל אחד יכול להיות הבא בתור לפרוץ לכל תחום אליו ירצה.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה