תחום העיצוב הגרפי מושך אליו רבים שמבקשים לנצל את הנטיות היצירתיות שלהם לעבודה במקצוע שנחשב מבוקש, מעניין ומאתגר מבחינת הכישרון והכישורים שהוא דורש.

איך בוחרים את מקום הלימודים ? למי כדאי ללמוד עיצוב גרפי, מה הקשר ל-UI/UX, ומה המשכורות שמחכות לכם אחרי הקורס?
גם אתם מתעניינים בתחום? רגע לפני שאתם שמקבלים את ההחלטה איפה כדאי ללמוד עיצוב גרפי, ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות הנפוצות ביותר למבקשים ללמוד את התחום.

למה כדאי ללמוד קורס עיצוב גרפי?

בזכות הביקוש: שוק התעסוקה קולט מדי שנה בוגרים רבים שסיימו קורס עיצוב גרפי ומשתלבים בתחום גם בלי ניסיון. הסיבה שמעצבים גרפיים טובים הם בעלי מקצוע מחוזרים בכל שוק, ובפרט בתעשיית ההייטק, היא שאין עסק או ארגון שיכולים להסתדר היום בלי מעצבים גרפיים שיהיו אחראיים על המסרים הוויזואליים. דבר זה נכון במיוחד כשמדובר בעיצוב דיגיטלי ולא רק בעיצוב גרפי מסורתי.

בזכות המשכורות: בוגרי קורס ללא ניסיון יכולים לצפות להרוויח החל מ-8,000 ₪ לחודש כבר בתחילת דרכם המקצועית – ואפילו יותר אם יתמחו בתחומי האפיון ועיצוב UX/UI. עם שלוש שנות ניסיון, הסכומים עולים על 10,000 ₪ ומשם ממשיכים צפונה ככל שתיק העבודות והרזומה גדלים.

בזכות המקצועיות: גם אם יש לכם היכרות מוקדמת עם התחום של עיצוב גרפי ועם התוכנות שמקובלות בו, בלי קורס בעיצוב גרפי קשה למצוא משרה טובה באמת בתעשיית ההייטק. חוץ מזה, עיצוב הוא הרבה יותר מכמה תוכנות שאפשר ללמוד לבד: חשיבה עיצובית היא כלי חיוני. קורס עיצוב גרפי מוצלח הוא כזה שילמד אתכם לפתח ראש עיצובי. כלומר, להיכנס לראש של מי שמתבונן באלמנטים העיצוביים, להבין קומפוזיציה, להתמקצע בתורת הצבעים ובסטוריטלינג ועוד נושאים רבים.

למי מתאים ללמוד עיצוב בדיגיטל?

 יש כמה תכונות שבדרך כלל מאפיינות מעצבים גרפיים:

  • יכולת ויזואלית גבוהה
  • חוש אסתטי מפותח
  • יצירתיות
  • סקרנות

אם יש לכם אותן, ככל הנראה שתחום העיצוב הגרפי יושב עליכם בול. אם בנוסף לכך מוצרים דיגיטליים מרתקים אתכם – ללמוד עיצוב גרפי בדיגיטל עם התמחות ב-UX/UI יהיה הבחירה המושלמת בשבילכם.

עדיין לא בטוחים אם קורס עיצוב גרפי זה התחום בשבילכם? מוזמנים לקרוא עוד בלינק הבא בהרחבה למי מתאים ללמוד עיצוב גרפי.

איפה כדאי ללמוד קורס עיצוב גרפי?

הדבר הראשון שכדאי להביא בחשבון הוא אם אתם בטוחים בבחירה בתחום העיצוב הגרפי. אם לא, כדאי לכם לבחור במקום שמאפשר ללמוד לתקופת ניסיון ללא התחייבות כספית. אחרי הכל, חבל שתוציאו סכום כסף משמעותי ותגלו אחרי כמה שיעורים שעולם העיצוב לא 'מדבר' אליכם.

חשוב בנוסף לחפש קורס פרקטי שייתן לכם את הידע שנדרש בשוק העבודה ושיעזור לכם לפתח קריירה בתחום (כשכירים או כעצמאיים). יתרון בהקשר הזה הוא מרצים המגיעים מ'השטח' ומכירים את דרישות התעשייה.

כמו בכל תחום, הקושי המרכזי בהשתלבות בשוק העבודה היא מציאת המשרה הראשונה בתחום. הניסיון שנצבר בקורס הוא חשוב ומשמעותי, אם יש במוסד הלימודים תוכניות הכשרה שמבטיחות השמה בתחום – זה יתרון אדיר.

נקודה אחרונה וחשובה במיוחד היא ההתמחות. לא בכל מקום הקורסים לעיצוב גרפי מתמקדים גם בחוויית משתמש וב-UX\UI. עקרונות העיצוב לדיגיטל הם משהו שלא כדאי לוותר עליו בתקופה כמו שלנו, כשהדגש על הווירטואלי והדיגיטלי רק הולך וגדל עם ההתקדמות הטכנולוגית.

בדקו גם אם הקורס שמעניין אתכם מציע הכשרה בכלי AI שאין היום מעצב או מעצבת שיכולים להתעלם מהם.

התשובה להכול: HackerU

ב-HackerU – החממה להכשרת דור העתיד של תעשיית ההייטק - תוכלו ליהנות מכל היתרונות אלה. דגש על חוויית משתמש (UX ו-UI), תקופת ניסיון ללא התחייבות כספית, מרצים המחוברים לתעשייה והשמה מובטחת למסיימי הקורס.

אנחנו גאים להזמין אתכם להכיר מקרוב את המסלול היישומי, העדכני והמקיף ביותר בישראל לעיצוב בדיגיטל. אצלנו תלמדו בקורס תלמדו את כל מה שמעצבים גרפיים בעידן הדיגיטלי צריכים לדעת - החל מהבסיס התיאורטי והטכני של יסודות העיצוב, דרך התמחות במוצרים דיגיטליים ועיצוב חוויית משתמש ועד שליטה מלאה בכלי AI. בסוף ההכשרה תוכלו להשתלב בתעשייה כמעצבים גרפיים, מעצבי דיגיטל או מעצבי חוויית משתמש.

רוצים לשמוע ממי שכבר עשו את זה?

ניקול חורי: "הגעתי ל-HackerU לאחר סקר שוק מעמיק שהשוויתי בין מקומות בשוק, והכי התרשמתי מהם מבחינת הסילבוס ותוכן הלימוד המשולב עם UX/UI. בשבילי זאת הבחירה הכי נכונה ללימודים, לא יכולתי לבחור מקום לימודים יותר טוב מזה!"

ניקול חורי - בוגרת קורס עיצוב גרפי בהאקריו החממה למקצועות ההייטק

ויטלי ריסקין: "הקורס הכין והכניס אותי לתחום ועזר לי לשפר את כישורי החשיבה העיצובית והיצירתית שלי. בזכות ההכנה המדויקת שקיבלנו בקורס הצלחתי להתקבל לחברה מעולה ישר אחרי הקורס".

ויטלי ריסקין בוגר קורס עיצוב גרפי בהאקריו - החממה למקצועות ההייטק

לסילבוס המלא של קורס עיצוב גרפי, לחצו כאן

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה