אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, הכל מסביבנו עובד בסביבה ממוחשבת ועל פי כל ההערכות, בעתיד את חלק גדול מהמקצועות יחליפו בכלל מחשבים.

לכן לימודי מחשבים הפכו בשנים האחרונות לאחד מתחומי הלימוד הפופולאריים כשהם מושכים אליהם אנשים רבים, שעד לפני מספר שנים לא היו חושבים על כניסה לעולם ההייטק.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים נמשכים יותר אל תחומי הייטק, כשעל חלק מהסיבות כתבנו במאמרים קודמים. אם עדיין לא השתכנעת, היום נדבר דווקא על הסיבות מדוע זה חשוב להתקדם אל לימודי המחשבים.

מה זה לימודי מחשבים ומה התחומים?

ישנם מספר קורסים מקצועיים שמוצעים בשוק כיום, לא כולם יתאימו לכל אחד, חלקם אף ידרשו ניסיון וידע קודם בתחום. תחומי הלימודים בתחום המחשבים רחבים ונעים מתחום התכנות, הרשתות, בדיקות התוכנה שיווק דיגיטלי ועוד. אבל שני תחומים נחשבים לתחומי העילית - תכנות ורשתות:• עולם התכנות מכיל בתוכו "מיני עולמות" קטנים שמתרכזים לתחום אחד גדול ורחב, המתכנת בעצם אחראי על כתיבת התוכנה על כל רבדיה, הכתיבה נעשית בעזרת "קוד", לו יש מספר גדול של שפות כתיבה. • תחום הרשתות הוא עולם של יחסי אנוש, אנשים שעובדים כמנהלי רשת צריכים לעבוד באופן יום יומי עם אנשים ולהתעסק בענייני היום יום של המחשוב במקום העבודה.

שדרוג בשכר

ההשתלבות בעולם ההייטק והמחשבים ברוב גדול של המקרים, משמעותה שדרוג משמעותי בתלוש המשכורת. זה לא סוד שתעשיית המחשבים היא תעשייה המגלגלת סכומי כסף לא מבוטלים ולכן הרבה אנשים שרוצים לשפר את התנאים שלהם בעבודה הולכים ללמוד קורס הייטק בכל אחד מהתחומים. בכך בעצם מבטיחים לעצמם משכורת גבוהה יותר וברוב המקרים גם שיפור ניכר בתנאי העבודה.

אין ספק שזה אחד הגורמים העיקריים לכך שאנשים רבים חסרי רקע מחפשים לימודי מחשבים למתחילים ובכך מבצעים הסבת מקצוע חשובה היישר לעולם ההייטק.

עליה במעמד

רוב גדול מהמגיעים לקורסי הייטק עושים זאת כשהם כבר עובדים אך בעבודות כמו שירות לקוחות, מכירות או מלצרות ומחפשים שדרוג במעמדם בנוסף לשדרוג בתלוש המשכורת. עבודה בתחום המחשבים והייטק נחשבת ליוקרתית ולא קלה ללמידה, לכן מסווגת כמשהו אקסקלוסיבי ונחשק.

רבים רוצים להגיע לעולם ההייטק על מנת ליהנות מיתרונות המקצוע, כשהרבה חברות הייטק וסטרטאפים מציעים מלבד המשכורות סבסוד לארוחות, חדרי משחקים במקום העבודה ופינוקים נוספים.

העולם מתקדם

כפי שכתבנו כאן בהתחלה - העולם שלנו הפך לדיגיטלי ומתקדם כשבמרכז חיינו נמצאים המחשבים והסמארטפונים, העתיד אותו חלמנו לפני עשור מתעורר לחיים, בתים חדשים נבנים עם מערכות חכמות מובנות אשר מתוכננות עוד בשרטוטים הראשונים.

העולם שלנו מתקדם ולך יש את הבחירה להישאר מאחור ולהיתקע במקום או להתקדם אל עבר העתיד.

לסיכום, לימודי מחשבים הם דבר חשוב מאד לקידום האישי והמקצועי שלך והם מומלצים ולא רק בשביל השכר הגבוה והתנאים. עכשיו מה שנשאר לך זה רק לבחור...

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה