התקשרו עכשיו: 03-6135565
חייל
משוחרר ? לחץ/י כאן
דף הבית / משרות בלעדיות לסטודנטים

תמתונת אווירה

בוא לצבור איתנו ניסיון!

לעיתים הדרך לעולם ההייטק יכולה להיות ארוכה וקשה. שיתוף הפעולה של מחלקת ההשמה שלנו עם 1400 חברות בסיום הקורס, מקל בצורה משמעותית על חיפוש העבודה אבל מה קורה במהלך הקורס עצמו? המשרות בעמוד זה נועדו לתת ניסיון ראשוני מעבר לעבודה המעשית בקורס ומהווה דריסת רגל ראשונית בתעשייה.

כל אחד יכול?

שיתוף הפעולה שלנו מול חברות ההייטק חשוב לנו. החברות יודעות שהחומר האנושי שהן מקבלות ממחלקת ההשמה הוא איכותי ומצוין ואנחנו יודעים שהסטודנטים והבוגרים שלנו נמצאים בידיים טובות, אצל מעסיק שיעזור להם להתקדם. המשרות הן בלעדיות לסטודנטים והבוגרים של HackerU וניתן להגיש אליהן מועמדות רק דרך מחלקת ההשמה.

עכשיו תורכם

אתם מוזמנים להיכנס ולשוטט בין המשרות, לראות מה מתאים, מה טוב ומה הכי יעזור לכם בתחילת הקריירה בהייטק! בהצלחה!

לשליחת קורות חיים - orly@hackeru.co.il

חברת בינת תקשורת מחשבים​ מגייסת עובדים ולכם הסטודנטים של HackerU יש יתרון על כל השאר!

ב-29.5 בין השעות 15:00-17:00 נקיים מפגש מיוחד עם נציגי בינת בו יוסבר על המשרות ואפשרויות הקידום הרבות בחברה, כמו כן יתקיימו ראיונות עבודה במקום. מספר המקומות מוגבל! הרשמה בטלפון 03-7284983 או במייל - orly@hackeru.co.il בצירוף קו"ח.

תומך/ת טכני למטה חברת HOT ביקום

בעלי זיקה לעולם הטכני-טכנולוגי? יודע לאתר בעיות ולפתור אותן במהירות?
אנחנו מחפשים תומך/ת טכני למטה החברה ביקום :

  • מתן תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות (בעלי קישוריות סיב) אסטרטגיים 
  •  מתן שירותי תקשורת מגוונים כגון: טלפוניה, PRI ,VIDEO, אינטרנט מהיר על גבי תשתיות: IP ,SDH 
  •  תמיכה בציודי תקשורת ותמסורת
  • הזדמנות מעולה לפתח קריירה טכנולוגית, אופק קידומי בעולמות ההנדסה ומערכות מידע 
  • הסעות מכל אזור השרון והסביבה

דרישות:
**ניסיון קודם בתמיכה/תחזוקה ברשתות – חובה

קופ"ח מכבי – משרה 15127
לארגון רפואי בת"א דרוש/ה תומכ/ת HelpDesk.
התפקיד כולל מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשים.
המחלקה פעילה בימים א’-ה’, בין השעות 07:00-20:00 , עבודה במשמרות.
נדרש יום שישי אחד בחודש, בין השעות 07:30-13:30.


דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תמיכה טכני דומה
ידע מוכח במערכות הפעלה Win 7
ידע טוב ביישומי אופיס: Word, Excel, Outlook
הכרה בסיסית לניהול משתמשים ב-Active Directory
תודעת שירות גבוהה

קופ"ח לאומית – משרה 15384
הזדמנות להתפתח ולהשתלב בעולם ה-HelpDesk !
דרוש/ה תומך/ת HelpDesk לארגון מוביל ומוכר בת"א
התפקיד כולל מתן תמיכה למשתמשי הארגון בתוכנות השונות, העברת תקלות לצוותי הפיתוח לאחר תחקור מעמיק של התקלה, התקנת מערכות רפואיות וכו’.
עבודה במשמרות של 9 שעות, ימים א’-ה’ (שעות הפעילות 07:00-19:00)
שישי פעם בחודש
לטובים - אפיקי קידום לעולמות תוכן טכנולוגיים


דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית (אינטרנט, סלולר וכו’) או מנהלי רשת מהצבא
בוגרי/ות קורסים טכנולוגיים
ידע במחשבים, (חומרה) ובמדפסות (יתרון)
ניסיון במערכות הפעלה WIN7
תודעת שרות גבוהה

לארגון טכנולוגי במרכז דרוש/ה טכנאי/ית PC- ניידים לשטח
אזורי התמיכה הם צפון- מרכז- שרון- דרום
מדובר במשרה מלאה, 08:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
התפקיד כולל קבלת קריאות ממוקד תמיכה, יציאה ללקוחות לתמיכה בתקלות של מחשוב וציוד היקפי. מדובר בפתרון של תקלות מורכבות, מאתגרות, עם שימוש בציוד מתקדם


דרישות התפקיד:
ניסיון מוכח בפתרון תקלות של מחשבים ניידים ונייחים, עם דגש בניסיון עם יצרני DELL, LENOVO ו- HP
ניסיון מוכח בפירוק והרכבה של מחשבים ניידים ונייחים
טיפול שוטף בתקלות של תוכנה וחומרה
הסמכות בתחום המחשבים- יתרון משמעותי
יכולת למידה עצמית, עמידה בתנאי הלחץ, דינאמיות ויחסי אנוש מצוינים

לקבלת פרטים נוספים

* יש להזין שם מלא

* יש להזין מספר טלפון

* יש להזין כתובת אי-מייל

מדיניות הגנת הפרטיות

תמונת לינק לסרטון עוד קצת מידע
חייג עכשיו
השאר פרטים