אם יש לכם כבר אתר שרק מחכה לקבל תנועת גולשים רלוונטית, עליכם ללמוד כיצד לקדם ולפרסם בגוגל, וזאת על מנת שתוכלו להשקיע את הזמן שלכם ותקציב הפרסום באופן יעיל ואפקטיבי.
לפני שתירשמו לקורס קידום אתרים בגוגל אשר יוכל להפוך אתכם למומחים בשיווק באינטרנט, כדאי שתכירו את 10 הכלים המובילים לקידום אתרים בגוגל אשר כל מומחה שיווק באינטרנט יוכל להגדיר כאפקטיביים לעבודת הקידום שלכם.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל?

אלו חלק מהכלים שתלמדו עליהם בקורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט

Screaming Frog

בכל הנוגע לקידום אתרים בגוגל, תוכנת הסקרימינג פרוג היא בין התוכנות המובילות בעולם לסריקת אתרים ותיקון שגיאות באתר. משמעות הדבר היא שתוכלו לבצע אופטימיזציה לאתר באופן אפקטיבי עבור המשתמש ומנועי החיפוש.
באמצעות תוכנה זו, תוכלו לאבחן אלו חוסרים קיימים באתר שלכם והיכן עליכם להתמקד בעבודת הקידום האורגני, על מנת שכבר תוכלו לראות כיצד דירוג האתר בגוגל יופיע בראש תוצאות החיפוש.

מה תוכלו לשפר באתר?

כותרות, תיאורים, מילות מפתח, תמונות, שגיאות 404 ועוד.

דירוג המומחים:
5 כוכבים בסולם מילות המפתח המובילות בגוגל.

Rank Tracker

הבסיס לעבודת הקידום שלכם כולל בחירת מילות מפתח ומונחי חיפוש אשר אותם תוכלו לקדם באופן אורגני בגוגל. גם אם טרם עשיתם קורס קידום אתרים בגוגל, עליכם להתחיל ולבצע מדידה מקצועית של מיקומי מילות המפתח המובילות באתר שלכם, וזאת על מנת שתוכלו להבין טוב יותר היכן להשקיע את זמנכם בעת בחירת מונחי החיפוש שתרצו לקדם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
למעשה, הרנק טרקר יוכל להציג בפניכם היכן בדיוק אתם מופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל ואתם תוכלו לעקוב אחר התוצאות שלכם, מידי חודש. גרסת התוכנה החינמית תוכל לעשות את העבודה עבורכם באופן אפקטיבי ללא כל השקעה כספית ברכישת התוכנה.

דירוג המומחים:
4 כוכבים במעקב אחר מיקומי מילות המפתח ומונחי החיפוש בגוגל.

Google Webmaster Tools

כלי מנהל האתרים של גוגל הוא כלי חובה לכל מקדם אתרים מקצועי בגוגל. מטרת הכלי היא לאבחן אלו שגיאות יש באתר שעליכם לטפל בהן, וכיצד עמודי האתר שלכם מאונדקסים במנוע החיפוש.
באמצעות כלי מנהל האתרים, תוכלו גם אתם ליישר קו עם אלגוריתם החיפוש של גוגל ולתקן שגיאות באתר אשר יסייעו לאתר שלכם לקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

השימוש בכלי הוא חינמי ופתוח למנהלי אתרים בלבד.

דירוג המומחים:
5 כוכבים באבחון וניתוח שגיאות באתר

Google Analytics

הדבר הראשון שעליכם לעשות לאחר שהאתר שלכם עלה לאוויר הוא לחבר אותו למערכת המדידות והנתונים של גוגל אנליטיקס. לאחר שחיברתם את האתר שלכם עם האנליטיקס, תוכלו להתחיל ולמדוד נתונים של משתמשים באתר, לפי פילוחים שונים.
כמו כן, תוכלו להבין האם האתר שלכם באמת רלוונטי עבור המשתמש, באמצעות מדידת זמן השהייה באתר בכל עמוד תוכן שאונדקס ובאמצעות נתונים אלו, גם אתם תוכלו לבצע שינויים באסטרטגיית הקידום שלכם. עיקרי השימוש בכלי זה הם לאפשר לכם להבין מה עובד ומה לא עובד באופן אידיאלי עבור המשתמש, ובכך לשפר אותו.
באמצעות כלים מתקדמים אשר תוכלו ללמוד עליהם בקורס קידום אתרים בגוגל, תוכלו להבין אלו אלמנטים תורמים לחוויית משתמש טובה יותר באתר, ואלו גורעים ממנה.
לאחר מכן, תוכלו לבצע שינויים ושיפורים ולמדוד אותם לאורך זמן. פעולות אלו הן קריטיות בכל הנוגע להבנת המשתמש והגדרת הלקוח הפוטנציאלי שלכם.
נתונים אלו יאפשרו לכם להוציא את המקסימום מהתוכן הקיים באתר ולהבין מה מעניין את המשתמשים באתר שלכם, על מנת שתוכלו להמשיך ולייצר עבורם עוד מאותו עולם התוכן.

דירוג המומחים:
5 כוכבים במדידת נתונים וביצוע אופטימיזציה לתכני האתר.

Google Pagespeed Insights

כלי נוסף מבית היוצר של גוגל, הוא Google Pagespeed Insights. כלי חינמי אשר תפקידו להראות לכם כמה מהר נטען האתר שלכם. כיום, המשתמש רוצה שהאתר שלכם יטען במהירות האפשרית, ולא יהיה מוכן להמתין בסבלנות זמן רב.
כמו כן, גם גוגל ידרגו את האתר שלכם בהתאם למהירות טעינת האתר. כך, במידה והאתר שלכם מכיל תמונות במשקל רב או סקריפטים אשר מעטים את קצב טעינת האתר, תקבלו דירוג נמוך אשר יפגע במיקומי האתר שלכם.
לאחר ביצוע הסריקה, תקבלו מקצה שיפורים שתתבקשו לעשות באתר על מנת לשפר את מהירותו. אם אינכם אנשים טכניים, תתבקשו להעביר את הדוח שקיבלתם אל חברת הקידום שלכם ובונה האתר. לאחר שתעשו כן, תוכלו לראות כיצד מיקומי האתר שלכם בטווח הקצר והארוך יתחילו להשתפר משמעותית.

דירוג המומחים:
4 כוכבים במדידת מהירות האתר ושיפור ביצועי המהירות.

Yoast seo – תוסף קידום אתרים למערכת וורדפרס

כיום, רוב אתרי התוכן המובילים בעולם בנויים על מערכת ניהול תוכן וקוד פתוח הנקראת וורדפרס. אם גם אתם משתמשים במערכת זו, יש לנו פלאגין שמומלץ בחום שתתקינו. יוסט סאו הוא אחד מהתוספים המובילים ביותר בעולם למערכת הוורדפרס, בכל הנוגע אל קידום אתרים בגוגל. לאחר שתעשו קורס סאו, תוכלו להבין כיצד להשתמש בו באופן אפקטיבי ולבצע אופטימיזציה לכל עמוד תוכן באתר.

דירוג המומחים:
5 כוכבים בשיפור ואופטימיזציה עבור עמודי התוכן באתר לקבלת התוצאה המקסימלית, הן בעיני המשתמש, והן בעיני גוגל.

Copyscape

אם גם אתם מזמינים מאמרים מכותבי תוכן חיצוניים, עליכם לוודא כי התוכן שאתם מקבלים הינו ייחודי לכם. Copyscape הינו כלי ייחודי אשר יעזור לכם לבדוק האם התוכן שלכם אכן מקורי או שהועתק ממקורות חיצוניים ברחבי הרשת.
באמצעות סריקה מהירה של עמוד תוכן או על ידי העלאת קובץ טקסט, תוכלו להיות בטוחים שהעבודה שנעשתה עבורכם, אכן ייחודית לכם.

דירוג המומחים:
5 כוכבים בבדיקה ואיתור מקוריות התוכן בעמודי האתר.

Wayback Machine

כמה פעמים איבדתם תוכן באתר שהיה עליכם לשחזר אך לא היה לכם גיבוי? במקרה של פריצה לאתר ואובדן מידע, תוכלו להשתמש ב-Wayback Machine אשר יאפשר לכם לצפות בהיסטוריה של האתר לאורך זמן. באמצעות כלי זה, הזמין כשירות אינטרנטי חינמי, תוכלו לאתר מידע שאבד ולשחזר אותו במהירות.

דירוג המומחים:
4 כוכבים בשחזור תוכן ומידע שאבדו וחיפוש נתונים משחר ההיסטוריה של האתר.

Keywords Shitter

כמה פעמים חיפשתם רעיון טוב לתוכן שתוכלו לכתוב עליו, אך פשוט לא הצלחתם למצוא נושא מעניין? כלי ה- keywords shitter יאפשר לכם להזין מספר מילות מפתח אשר יעזרו לכם לקבל מאות ואלפי תוצאות שונות, הכוללות ביטויים ומונחי חיפוש של משתמשים שהביעו עניין בתחום זה. כך, תוכלו לקבל רשימה של נושאים מעניינים לכתוב עליהם, תוך מספר דקות בלבד.

דירוג המומחים:
5 כוכבים באיתור מונחי חיפוש מרובים ונושאים לכתיבה.

לסיכום:

בכדי להיות מקדם אתרים מקצועי אין צורך ברכישת תוכנות מתקדמות שעולות כסף. אם תדעו כיצד לעשות שימוש נכון בכל התוכנות והכלים החינמיים העומדים ברשותכם, תוכלו לבנות אסטרטגיית קידום אתרים שתוביל את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל.

כמו כן, אם ברצונכם ללמוד כיצד לבנות אסטרטגיה מקצועית לשיווק באינטרנט, הכוללת קידום אתרים בגוגל וברשתות החברתיות, כדאי לשקול להירשם לקורס SEO אשר ייתן לכם את כל הידע והכלים החדשים ביותר לקידום אתרים בגוגל.

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר ובוגר מכללת האקריו – קורס שיווק באינטרנט.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה