עיצוב גרפי מסייע לנו להבין את העולם בו אנחנו חיים. בין אם אתה מעצב גרפי, בעיצומו של לימוד עיצוב, או שאתה עובד עם אחד כזה, חשוב להישאר מעודכנים עם הטרנדים בתחום. בדיוק כמו תחומים אחרים בחיים, שנת 2019 מאופיינת בהרבה סתירות גם בתחום העיצוב. על תשומת הלב שלנו מתמודדות מגמות עיצוב מתקופות מנוגדות וקצוות מנוגדות של הספקטרום החזותי.

לא משנה מהו המדיום שאתם רוצים לעצב עבורו, הבנה איך סגנונות שונים משתנים ומתפתחים שומרים על העבודה שלכם מרעננת ומעודכנת עבור הלקוחות שלכם. לימודי עיצוב גרפי, ובפרט קורס פוטושופ, פותחים לכם את הדלת אל תוך עולם שלם של אפשרויות להשתמש בדמיון שלכם ומשם השמים הם הגבול. בואו גלו את החידושים הכי מעניינים ששנת 2019 הביאה איתה בתחום העיצוב.

1. עיצוב בתלת ממד

עיצוב בתלת ממד, מאפשר לך ליצור מחדש את העולם סביבך. אחרי מספר שנים שעיצוב גרפי היה לגמרי שטוח, הגיע לשכונה מלך חדש – תלת הממד. מאז כניסתם של אלמנטים תלת הממד, הצלחנו להכניס חיים לעיצובים שלנו. פרויקטים של תלת ממד נמצאים בכל מקום היום. הקומפוזיציות נראות כל כך אמיתיות והן בעלות עומק, שקשה שלא לשלוח את היד ולנסות לגעת.

טרנד התלת ממד, מתרחב גם לעולם הטיפוגרפיה. שכמו אלמנטים אחרים, טיפוגרפיה תלת ממדית מרגישה כאילו היא עומדת לקפוץ מהמסך. החלק הטוב ביותר לגבי זה, הוא שאין סוג מסוים של פונט שעובד יותר טוב. בעיצוב תלת ממד, כל פונט עובד.

2. מינימליזם פוגש צבעים נועזים

המנטרה less is more (פחות הוא יותר), שלטה בעיצוב בשנים האחרונות. הציפייה היא שהמגמה הזו תימשך בשנת 2019 כשהתוכן שאנחנו מציגים הוא על גבי מסכים קטנים כמו של סמארטפונים או טאבלטים. לעומת זאת, אנחנו רואים יותר ויותר צבעים בולטים שמתחרים על תשומת הלב שלנו.

מעצבים יקבלו השראה מפלטת הצבעים שהייתה נפוצה בשנות ה-70 – צבעים בוהקים וגרדיאנט. קורס פוטושופ, חושף בפניך כלים נהדרים לשחק עם קומבינציות של צבעים ועוד שיצרו רקעים מדהימים לתמונות שלכם ואף יעצימו אותן.

3. אלמנטים מרחפים וצפים

אולי לא נזכה לראות בחיינו מכוניות עפות, אבל התקופה שבה אלמנטים מתחילים לרחף בעיצוב הגרפי לגמרי כאן. אלמנטים גרפיים שעפים או מרחפים, הם ללא ספק אחד מהטרנדים של 2019. לימודי עיצוב גרפי ממחישים את הרעיון שאלמנטים מרחפים מעבירים את התחושה של החופש. חופש לדמיון לקחת אותך לאן שהוא רוצה.

לעתים קרובות, טכניקת תלת הממד משתלב עם טכניקת האלמנטים המרחפים, זה מגביר את תחושת הריאליזם של העיצוב והקומפוזיציה. בעוד תלת הממד משחרר את הדמיון של המעצב, אז חוסר הכבודה, לגמרי מאפשר לתבל את העיצוב עוד יותר.

2019 מאופיינת בצבעים נועזים

4. זרום עם זה – אפקטים של מים וזרימה

אחד מהטרנדים הנועזים של 2019 ובו שטח הפנים של המים מתרגם לכדי עיצוב גרפי. לימוד עיצוב כל כך רבגוני שלא משנה אם הזרימה באה ממקום של מים, שמן או נוזל אחר, הטרנד הזה מעורר השראה של עיצובים חדשניים ובזה השנה הזו מתמקדת.

כשמדובר באלמנטים טיפוגרפיים, המגמה הזו מעניקה הרבה חופש למעצבים. בהתחשב בעובדה שלנוזלים יש מצבים שונים ועובי משתנה, המעצבים יכולים לשחק עם התוצרים שלהם ולאלתר בקלות יצירות שונות בהשפעתם.

אלמנטים מסוג זה, נפוצים גם לעיצובים לאינטרנט. בשילוב עם עיצובים בעומק רחב וקומפוזיציות פתוחות, הטקסטורה הנוזלית בעיצוב לווב מעניקה מראה מיסטי ויצירתי. כשנוזלים מצויים בתנועה, הם יוצרים נתיבים טבעיים, כך שהמעצבים יכולים להשתמש בדפוסים ייחודיים וטקסטורות. בשילוב עם אלמנטים צפים וצבעים נועזים, העיצוב כולו יכול להיות ממש קסום.

5. ריאליזם ואלמנטים שטוחים

יצא לכם לשמוע פעם שהפכים נמשכים? מעצבים גרפיים תמיד ערבבו ושילבו בין טרנדים במטרה שהעין המתבוננת תהיה מרוצה. אבל כשזה מגיע ביצירת משהו מאוד חדשני ובלתי צפוי, מעצבים מעדיפים להתנסות בשילוב טכניקות לא קונבנציונאלי. אובייקטים חיים משתלבים עם אלמנטים ויזואליים שטוחים.

לימודי עיצוב גרפי נוגעים בעיצוב לאתרי אינטרנט, עיצוב לפרינט ועוד חבילות עיצוב שונות. השילוב בין אובייקטים ריאליסטיים (מציאותיים), עם אלמנטים עיצוביים שטוחים לחלוטין ואיורים, דורש הרבה יצירתיות, שליטה וחשיבה מחוץ לקופסה.

חידוש בונוס – צבע השנה קורל (אלמוג) חי

בכל שנה, העיצובים בהשראת צבע מסוים. הוא צבע השנה. לקראת סיום כל שנה, ישנה הכרזה על הצבע של השנה הבאה. באופן טבעי, הצבע ייכנס לכל התחומים של העיצוב הגרפי. לשנת 2019, הצבע הזה נקרא קורל חי והוא מהווה שילוב אנרגטי של אלמוגים עם נימה של זהב.

הצבע של 2019 – קורל חי

אם תחום העיצוב הגרפי מושך אתכם וראיתם את עצמכם משתלבים ב-לימודי עיצוב גרפי או ב-קורס פוטושופ, כדאי שתכירו את הטרנדים האלו שמאפיינים את שנת 2019 והם מהווים פריצת דרך לכל הקריירה המקצועית שלכם. עיצוב גרפי הוא תחום מאוד רחב, מאז שנולד תחום האינטרנט, הוא רק גדל ונולדו עוד עיצובים רלוונטיים לתחום הן בתחום הפרסום והן בתחום בניית האתרים וחוויית המשתמש. זהו תחום שכל פעם מתחדש ותמיד ניתן ללמוד עליו דברים חדשים.


קורסים מומלצים:

קורס בדיקות תוכנה QA
קורס סייבר Ethical Hacking

קורס שיווק דיגיטלי – קורס קידום אתרים אורגני SEO, קידום ממומן PPC ורשתות חברתיות
קורס בניית אתרים Full Stack Development

קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע

קורס אנימציה – לימודי אנימציה תלת מימדית תוכנת מאיה עם התמחות ב-ZBrush
קורס פיתוח משחקים Gaming & VR*

קורס Data Analyst & BI
קורס ניהול שרתי לינוקס Linux

*ללא התחייבות לעבודה

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה