חשיבות סיוע באנשי מקצוע מובילים בעת בניית מיתוג

בניית מיתוג היא אחד החלקים החשובים בתהליך הקמת חברה והיא מאפשרת לחברות לקבל זהות מסוימת מבחינת המוצר או השירות שהן מספקות לצרכן. הצורך במיתוג הוא כבר בשלב בניית התוכנית העסקית של החברה, או כאשר חברה מעוניינת לשפר את התדמית שלה ולעבור תהליך של מיתוג מחדש של החברה.
מיתוג דורש חשיבה אסטרטגית ויצירתית לאורך כל הדרך, החל מבחירה נכונה של שם המותג ומשפט מפתח שילווה את המותג ובהחלט בחירת הלוגו ובאיכות עיצוב גראפי שלו, גוונים, מסרים, דמויות, תמונות וכן הלאה. בעת מיתוג חברה ישנה חשיבות רבה לבחירת בעלי מקצוע נכונים שילוו את החברה להצלחה, שהם יועצים אסטרטגיים, אנשי שיווק, מעצבים גראפיים, בוני אתרים ומתכנתי אפליקציות ועוד מגוון בעלי מקצוע שונים על פי הצורך.

ההתפתחות בזירת העיצוב עם כניסת עולם הדיגיטל

בעידן כה תחרותי, מתקדם ואינטרנטי, כל עסק מעוניין לבלוט מעל כולם, הוא רוצה לצרוב בתודעתו של הלקוח את שירותי או מוצרי החברה, כאשר הדרך הטובה ביותר לבצע זאת היא באמצעות עיצוביים גראפיים ושילוב נכון של צבעים.
לכן, נראה כי הצורך במעצבים גראפיים לצורך מיתוג חברות הוליד את ההתפתחות של לימודי גרפיקה שהפכו לשם דבר בעולם הדיגיטל, הרי בעבר מעצבים גרפיים היו מייצרים עיצובי פרינט כגון: פליירים, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, לוגואים ומספר מצומצם של פריטים.
בעידן האינטרנטי נוספו למעצבים גראפיים תפקידים חדשים והם– עיצובי ווב ובניהם עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב ממשקי חווית משתמש, עיצוב אפליקציות, עיצוב באנרים, עיצוב עמודי פייסבוק, עיצוב מודעות לקמפיינים, עיצוב דפי נחיתה, והרשימה עוד ארוכה.

אם כך, נראה כי חברות רבות זקוקות למעצבים גראפיים שיעבדו במשרה מלאה, מתוך הצורך יום יומי להעלות לאתר האינטרנט ולרשתות חברתיות מגוון עיצובים שונים, שמצד אחד ימתגו את החברה בצורה מסוימת ומצד שני ישמרו על שפה מיתוגית אחידה שתשקף את ערכי המותג ואת המסרים שהחברה מעוניינת להעביר ללקוח.

ללמוד עיצוב גראפי בדרך מקצועית

קורס עיצוב גראפי מכיל מגוון נושאים מרתקים לאוהבי עולם העיצוב, והוא מתאים למעצבים מתחילים ולבעלי תשוקה עזה לתחום העיצוב ולמעצבי פריט שרוצים לעשות שדרוג לעיצוב וובי. במהלך הקורס התלמידים ילמדו את מגוון תחומי העיצוב ושימוש במערכות ותוכנות חדשניות.
המטרה בסופו של דבר היא לחבר בין לקוח הקצה למעצב, תוך ניתוח אסטרטגי של החברה לקבלת עיצוב המתאים באופן אישי לאופי וסגנון העסק, ולצרוב בתודעתו של הגולש את המותג.

אפשרויות התעסוקה בתום לימוד עיצוב

בתום קורס עיצוב גראפי נפתחות עבור התלמידים אפשרויות רבות, תחום העיצוב הוא מקצוע מבוקש בשוק העבודה, בעיקר עם כניסת העולם הדיגיטלי בעשור האחרון.
המעצבים יוכלו להשתלב בעבודה בחברות שונות כגון - חברות פרסום, חברות לבניית אתרים, בניית אפליקציות, פלטפורמות, בתי דפוס, חברות לניו מדיה וקידום ברשתות חברתיות או בחברות פרטיות גדולות ובינוניות המעסיקות מעצביים גראפיים. כמו כן, ישנה אפשרות נוספת של עבודה כפרילנסרים בסטודיו פרטי או בחללי עבודה משותפים המציעים בית חם למעצבים ופרילנסרים.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה