בעידן שבו כל המידע הארגוני מתרכז דרך מערכות ממוחשבות דיגיטליות, כמעט כל חברה היום צריכה אדם שינהל את מגוון התהליכים שמתרחשים בתוך אותן מערכות, אותו אדם עובד בתפקיד הנקרא מנהל מערכות מידע, בין התפקידים המבוקשים והפופולאריים בתחום ההייטק.

מנהל מערכות מידע אחראי על אפיון, תכנון, תחזוקת ובניית הממשקים השונים שבאמצעותם הארגון או החברה פועלים ומלקטים משם את המידע הנחוץ להם בתהליכים השוטפים. כחלק ממגוון התפקידים של מנהל מערכות מידע, בפועל הוא אחראי על תפעול ועדכון שוטף של מסדי הנתונים, קביעת אישורים המאפשרים לגשת למידע ספיציפי ובעל אחריות כבדה בכל מה שקשור לחשיפה המידע.

לימוד מערכות מידע - מדוע מדובר באחד התחומים הכי מבוקשים היום?

חל שינוי ניכר בתהליך ניהול הנתונים הממוחשב, זאת בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית אשר הביאה למהפך של ממש בתחום המחשוב בתוך ארגונים - קטנים וגדולים. היום חברות שלמות עובדות על טכנולוגיית הענן כאשר כל המידע מתנהל אונליין.

מנהל מערכות מידע מקצועי יידע כיצד לאפיין ולהתאים את המידע בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון. כמעט כל חברה היום זקוקה למנהל מערכות מידע, שלא לדבר על עובדים אשר פועלים תחתיו. מכיון ומדובר בתחום שנמצא בהתפתחות תמידית בחפיפה מתמדת לחידושים טכנולוגיים נוספים אותם חברות מאמצות די בקלות, הדרישה למקצוע צפויה רק לעלות בשנים הקרובות, מה שפותח הזדמנויות לאנשים רבים עם יכולות מהסוג הזה.

איך אפשר ללמוד  את זה ולמי זה מתאים?

אם בעבר הייתם חייבים להשלים לימודי תואר ראשון בניהול מערכות מידע, היום מסלול ההכשרה של HackerU מאפשר לכם לצבור את הידע, הכלים ולא פחות חשוב את הניסיון הפרקטי הדרוש בתחום הנתונים והמידע, כדי שעם סיום קורס ניתוח מערכות מידע, תוכלו להשתלב בשוק ההייטק באחת המשרות המעניינות, המאתגרות והמתגמלות – DBA מנהל מסדי נתונים

קורס לימוד מערכות מידע משלב שעות לימוד אקדמיות בהן נחשפים התלמידים לתחום מסדי נתונים, ניהול פרויקטים, מערכות מידע מורכבות, רשתות מחשוב ואבטחת מידע, וכן ירכשו ניסיון מעשי בשלל כלים ותוכנות כמו פלטפורמות BI ושפות תכנות.

הקורס מעניק יתרון תחרותי שכן הוא מציע התחייבות לעבודה למי שמסיים את הקורס בהצלחה.

לסיכום, למערכות הדיגיטליות בכל ארגון יש משקל כבד להתנהלות השוטפת בתחומים רבים ואלו מאפשרות לארגון לשמור על רף מסוים. הקורס אותו מציעה Hackeru, מספק לתלמידים את הידע, הכישורים, המיומנויות והיכולות בתחום בכדי שבעתיד בתור מנהלי מערכות מידע בארגון, יוכלו לראות את צרכיו של הארגון ולהתמודד עם האילוצים השונים. בנוסף, הקורס משלב התמודדות עם קשת רחבה של מצבים המתרחשים בפועל במערכות הדיגיטליות ונותן את הכלים לייעץ לארגון בנושאים טכנולוגיים תוך ניהול שירותים ללקוחות וניהול צוות.

הקורסים שלנו:
קורס בדיקות תוכנה QA
קורס סייבר Ethical Hacking
קורס שיווק דיגיטלי – קורס קידום אתרים אורגני SEO, קידום ממומן PPC ורשתות חברתיות
קורס בניית אתרים Full Stack Development
קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design
קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע
קורס אנימציה – לימודי אנימציה תלת מימדית תוכנת מאיה עם התמחות ב-ZBrush
קורס פיתוח משחקים Gaming & VR*
קורס Data Analyst & BI
קורס ניהול שרתי לינוקס Linux

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה