האקריו, ה'חממה' להכשרת דור העתיד של תעשיית ההייטק מציעים לכם לימודי קריירה ממוקדים במתכונות אונליין, שיפתחו עבורכם את כל הדלות על מנת להשתלב בתעשייה. 

אם גם אתם מעוניינים להתחיל ולבנות קריירה בחוכמה, חשוב שתדעו כיצד ליישם את הדברים באופן המסודר והנכון ביותר. זוהי בדיוק המטרה שלנו כאן בהאקריו - להוביל אתכם להצלחה. 

אם עד היום היישום של מטרה זו נעשה רק באיזורים ספציפיים בארץ, בשנים האחרונות הנגשנו לכולם את לימודי האונליין, כך שתוכלו ללמוד מכל מקום בארץ ובעולם. 

אם גם אתם מעוניינים להתחיל ולבנות קריירה בחוכמה, חשוב שתדעו כיצד ליישם את הדברים באופן המסודר והנכון ביותר. זוהי בדיוק המטרה שלנו כאן בהאקריו - להוביל אתכם להצלחה. 

אם עד היום היישום של מטרה זו נעשה רק באיזורים ספציפיים בארץ, בשנים האחרונות הנגשנו לכולם את לימודי האונליין, כך שתוכלו ללמוד מכל מקום בארץ ובעולם. 

קצת אודות תחום ההייטק בישראל 

תחום הייטק מאגד בתוכו את כל אותן תעשיות שעיקרן טכנולוגיה מתקדמת. במאמר זה נתמקד בהייטק הקשור אל עולם המחשוב והאינטרנט. בישראל של העשור האחרון, כרבע מאותן חברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב הן חברות הייטק, כאשר החברות מתחלקות לסוגים שונים. חברות בתחום השקעות בהייטק, חברות שעוסקות בשירותי טכנולוגיה, חברות תוכנה ואינטרנט וכן חברות תקשורת שונות. 

לחברות בעלות השם העולמי, כמו מיקרוסופט, גוגל, IBM, אפל ועוד יש מרכזי פיתוח במדינה הקטנה שלנו וכמעט כל אחד שאי פעם התעניין בשוק ההייטק בישראל שמע על השמות של החברות האגדתיות אמדוקס, אינטל, צ'קפוינט, סיסקו, קומברס, מרקורי ועוד. 

כל אלו מובילים למסקנה שמדינת ישראל מעודדת את כל הקשור אל תעשיית ההייטק. התוצאה של מסקנה זו ניכרת בפועל בכך שמדי שנה נפתחות יותר ויותר חברות הייטק וסטארטאפים ומוצעות יותר ויותר משרות בתחומים השונים של ההייטק. 

לומדים את מקצועות ההייטק 

תעשיית ההיי-טק עומדת בחזית החדשנות והקדמה, ומייחדת את עצמה כאחד הענפים הבודדים בעלי יכולת ייחודית לצפות את הדרישות העתידיות מבחינת הזדמנויות תעסוקה. 

יכולתה לחזות מגמות ולהסתגל במהירות לנסיבות המתפתחות מגבשת את מעמדה כתחום רלוונטי תמידי, גם בתקופות של משברים. ככל שהעולם מסתמך יותר ויותר על טכנולוגיה בכל פן בחיים, המשמעות של מגזר ההייטק רק ממשיכה לגדול. 

שנה אחר שנה, זרם משמעותי של סטודנטים יוצאים למסעות אקדמיים, לומדים תארים במדעי המחשב ולימודי הייטק מקצועיים.  

הפיתוי של תעשיית ההיי-טק טמון לא רק בפוטנציאל לצמיחה והתפתחות אישית אלא גם בתפקידה כזרז להתקדמות חברתית-כלכלית. 

האופי הדינמי של תעשיית ההייטק מטפח תרבות של למידה והסתגלות מתמשכים. אנשי מקצוע בתחום זה חייבים להישאר מעודכנים ולהסתגל במהרה לשינויים, שכן הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ומביאה כל הזמן אתגרים והזדמנויות חדשות.  

הייטק אונליין – האקריו 

המרכז להכשרה והשמה למקצועות הייטק, האקריו, מציע לימודים במתכונת פרונטלית או אונליין, בשעות הבוקר או הערב - כך שתוכלו לשלב את הלימודים בחיי היום יום שלכם. 

אנו מציכים מגוון רחב של קורסים בתחומי הפיתוח, תכנות, ניהול רשתות, בדיקות תוכנה, שיווק דיגיטלי, אבטחת מידע וסייבר, עיצוב גרפי ועוד. 

קיים אצלנו שלב מיון ייחודי המתקיים כולו בזום ואורך בין 20-25 שעות לימודים. 

בשלב זה תלמדו את הבסיס של החומר ונוכל לבחון יחד איתכם את התאמתכם לתחום. 

עברתם את שלב המיון והתחברתם? ייחתם מולכם חוזה למציאת עבודה ותוכלו להמשיך לשלב המורחב. 

לא עברתם או לא התחברתם? תוכלו לנסות תחום אחר ממגוון הקורסים שלנו, או לקבל את כספכם בחזרה למעט דמי ההרשמה. 

כעת, כל שנותר הוא להחליט מהו אותו תחום לימודים אותו אתם מעוניינים ללמוד ולהתחיל את שלב המיון. 

בהצלחה! 

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה