לימודי תכנות - שפות תכנות

ג'אווה ודוט-נט הינן שפות תיכנות אשר מאפשרות עבודה וצפיה בתוכן זהה- בפלטפורמות שונות. לימוד JAVA ושפת דוט נט היא אחת הסיבות העיקריות שמתכנתים רבים היום לוקחים קורס תכנות או קורס JAVA.

לימוד Java (ג'אווה) - קורס JAVA

לימוד Java (ג'אווה) לג'אווה יש משפט קליט המסביר ב6 מילים את מהותה המדהימה של התוכנה- כתוב פעם אחת, הרץ בכל מקום. 

Java הינה שפת תכנות שנבנתה למען פלטפורמת האינטרנט ההטרוגנית. התוכנה בעצם יודעת להלביש את אותו היישום על מחשבים שונים. ג'אווה הינה גורם חשוב אם לא עיקרי בצמיחתן של הרשתות החברתיות שמופעלות בכל רשת מכל מחשב בעולם באותה התצורה והתצוגה בדיוק. קורס ג'אווה יאפשר לכם להיכנס לעולם מרתק שבו האפשרויות כמעט אינסופיות.

תכנות Java

בימים ששיווק הוא כלי אינטרנטי מרכזי אשר מאפשר להגיע לכל מקום בעולם- שליטה בשפת ג'אווה היא קריטית לכל מתכנת. לימוד JAVA במסגרת קורס Java מקצועי זה בדיוק המקום להתחיל ממנו. 

NET.

NET., או דוט-נט פותחה כדי לתמוך באבולוציה של עולם המחשבים שהחל לכלול פלטפורמות עבודה שונות כמו מחשבי כף יד, אתרי אינטרנט ותוכנות עבודה שולחניות.
למידת פלטפורמת Net. במסגרת קורס תכנות תעניק את היכולת לעבוד על כל גרסאות הווינדוז [החל מWindos 98] אשר פועלות על בסיס הפלטפורמה בצורה אחידה וגם לסנכרן יישומי והתקני מיחשוב כך שהתוכן המוצג יופיע בצורה מיטבית אצל מי שרק נרצה ובאמצעות כך להביא את התוכן לקהל רחב ביותר של משתמשים בלי להגביל עצמינו לפלטפורמה או ממשק מסויים.
לדוט-נט אין חוקי שפה, שליטה של מתכנת בשפות הדוט-נט לאחר שלמד אותן במסגרת קורס תכנות היא חיונית. Net. מאפשרת המרה של מידע בין שפות שונות ובעצם מהות הלמידה בקורס תכנות היא שליטה בממשק המשותף בין יישומי והתקני מחשב בחומרות תוכנות שונות על מנת שנוכל לשווק ולהפיץ את התכנים הרצויים בצורה היעילה ביותר.

לימוד תכנות - שפות פופולאריות

לימוד תכנות - שפות פופולאריות - האינטרנט כרשת חברתית חיה מושתת רובה ככולה על תוכנת הג'אווה. אתרים כמו פייסבוק, וואלה! ו-Zap הישראליים לא היו מוקמים בקנה מידה רחב היקף אלמלא הג'אווה. מובן כי לימוד תכנות ג'אווה יאפשר לכם לפתח מגוון רחב של יישומי אינטרנט.

כמו כן ה- Net. כבר סרוגה בכל הממשקים הגדולים המוכרים היום, החל מווינדוס וכלה ב- Xbox 360. קורס תכנות לשליטה בשפות Net. הוא חיוני היות וכל פיתוח טכנולוגי אשר ישאף להיות נגיש באמצעות הפלטפורמות המוכרות- יוכל לעשות כן באמצעות הדוט-נט.

קורס תכנות מספק לך את הכלים להיות המתכנת החדשני שלוקח את האינטרנט לא במטרה ליצור גרסא נוספת למה שכבר קיים, אלא לבנות דבר מה חדש הנגיש לקהל יעד מקסימלי, שיכול להצליח בכל זמן ומקום באמצעות כתיבת קוד אחד עבור סביבות הפעלה ומחשבים שונים, מה שבימינו באמצעות קורס תכנות, מאפשרת הג'אווה. ויצירת הממשק שיכול להביא את התכנים האלה לקהל היעד, מה שבימינו באמצעות קורס תכנות- מאפשרת הNet.

לסיכום- כמעט כל המידע השיווקי שמופץ היום באינטרנט נבנה באמצעות java ומופץ באמצעות Net., לימוד תכנות וידיעה של שפות אלו- יהפוך כל סביבת עבודה וירטואלית- לכלי פיתוח ריווחי ויעיל. במרכז HackerU של לימודי מחשבים, ניתן ללמוד את מקצועות אלו והרבה יותר.

לימודי JAVA ודוט נט - קורסים מתאימים

קורס תכנות  Net. - קורס פיתוח תוכנה, קורס מפתחי תוכנה, קורס תכנות

קורס פיתוח אפליקציות - עם מודול מקיף JAVA

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה