מתעניינים בקורס PPC? רובכם וודאי נתקלתם במושג Google Ads (בעבר - Google Adwords), אך לא בטוח שהשכלתם להבין את הדרך והמשמעות שבה הכלי המתוחכם הזה עובד, בזה נעסוק בהמשך. לפני כן חשוב להבין שכאשר אתם מחפשים מידע בגוגל, התוצאות שאתם מקבלים מתחלקות לשני סוגים עיקריים:

1. תוצאות חיפוש אורגניות SEO- אלו התוצאות הטבעיות שגוגל מציג על בסיס האלגוריתמים המתקדמים שמתעדכנים לעיתים קרובות. ניתן להשפיע על תוצאות אלו במה שמכונה SEO – Search Engine Optimization או בעברית קידום אתרים אורגני. בהאקריו קורס קידום אתרים מקיף ומקצועי שכולל מודול נרחב שמוקדש ל- PPC, בו לומדים להבין איך גוגל עובד.

2. מודעות Google Ads ממומנות PPC - אלו התוצאות הממומנות שאנו רגילים לראות בראש עמוד התוצאות ובסוף העמוד (עד 4 מודעות) עם הכיתוב AD (מודעה) ליד תוצאת החיפוש. במהלך השנים, ניכר גם שגוגל עושה מאמץ למקסם את רווחיה מהמודעות הממומנות PPC, לכן, הכיתוב AD ליד התוצאה הממומנת בתוצאות החיפוש כבר לא מודגש עם רקע צהוב, אלא רקע ירוק עדין יותר במקרה הטוב כדי שהגולש פחות יבחין בעובדה שזוהי מודעה ויקליק יותר.

מודעות אלו הן חלק ממערכת הפרסום של גוגל והסיבה המרכזית לכך שגוגל חברה כל כך גדולה ורווחית. מסלול קורס PPC בהאקריו הופך אתכם למקצוענים בתחום בפרסום בגוגל ופלטפורמות נוספות, ומקנה לכם את כל הכלים לצאת לשוק העבודה עם ידע והבנה של שיווק באינטרנט.

שיווק דיגיטלי – הכל על פיפיסי שמשגע את העולם

כאן גם נכנס לתמונה המושג PPC- Pay Per Click. המודל אומר שכל לחיצה על המודעה, עולה למפרסם כסף (שהולך ישירות לגוגל). מודל זה מקובל גם בפלטפורמות פרסום אחרות באינטרנט, וגוגל היא המובילה העולמית בעניין הזה.
לצורך הדוגמא: אם בבעלותכם חנות וירטואלית המוכרת גאדג׳טים ומוצרים לסלולאר וכחלק מהתהליך הפרסומי שיווקי שלכם בחרתם לשלם עבור קמפיין ממומן PPC, אתם תשלמו רק עבור הקלקה שגולש שנתקל במודעה הממומנת שלכם מקליק. כלומר בשונה מפרסום באמצעים אחרים אתם לא משלמים פר זמן שבו המודעה שלכם נמצאת שם, אלא בהתאם לכמות ההקלקות. העלות לקליק מושפעת מאינספור גורמים עליהם כמובן לומדים בקורס השיווק הדיגיטלי, כיצד משפיעים על המחיר, איך גורמים למודעה להיות כמה שיותר למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל, ועוד.

איך מערכת הפרסום של גוגל עובדת ומה ניתן לעשות איתה

למעשה גוגל אדס הינה מערכת מכרזים אלקטרונית המאפשרת למפרסמים לרכוש באופן אוטומטי שטחי פרסום בהתאם לתוצאות הרלוונטיות למילות החיפוש הקשורות לשוק שאותו בעל עסק שוחה בו. כל מפרסם המעוניין שהמודעה שלו תופיע לפי שאילתות מסוימות (חיפושים שהגולשים מבצעים בגוגל), משתתף במכרז עם עוד מתחרים אחרים (במידה ויש) והאלגוריתם המשוכלל של גוגל קובע את סדר הופעות המודעות עפי גורמים שונים כמו המחיר שהמפרסם מוכן לשלם, ציון איכות של המודעה והקמפיין, ביצועי הקמפיין ועוד.
בנוסף, גוגל עובדת עם מיליוני אתרי אינטרנט המאפשרים שטחי פרסום באתריהם, ודרך מערכת Google Ads ניתן לפרסם בעזרת מודעות ויזואליות (בניגוד לטקסטואליות בגוגל החיפוש). המודעות מופיעות באתרים שעשויים להיות רלוונטיים למשווק, בהיבטים של קהל היעד, קטגוריות האתרים, העלות להופעה באתרים אלו, וכן הלאה.

קורס PPC פרסום ממומן זה השלב הראשון בדרך לקריירה

מה זה קורס PPC, למי הוא מתאים וכיצד הוא יכול לשדרג אתכם מבחינה עסקית? למעשה, קמפיינים פרסומיים שיווקיים המבוססים על שיטת ה - PPC יוצרים תנועה מוכחת לאותם אתרי אינטרנט שעושים בהם שימוש, בין אם דרך גוגל ובין אם דרך פייסבוק אדס. קורס שיווק דיגיטלי שב- HackerU מאפשר לתלמידים שלה במסגרת מודול קורס PPC לתכנן קמפיינים פרסומיים ללקוחות איתם הם עובדים בצורה מדוייקת, מבוססת כלים ניתוחיים סטטיסטיים, ספיציפית ורלוונטית ולגרום למודעות הפרסומיות של אותם לקוחות להופיע בראש תוצאותיה של Google.
קורס ניהול קמפיינים ושיטת ה-PPC בכלל, יעזרו לכם להיכנס לאחד התחומים החמים של פרסום האונליין.
בנוסף, ברגע שאתם יודעים איך לעבוד בצורה מקצועית עם Google Ads, אתם לא רק מעשירים את הידע המקצועי ומשדרגים את היכולת השיווקית שלכם בכמה רמות, אתם גם מגדילים פוטנציאלית את קהל הלקוחות שלכם זאת משום שמדובר בכלי החכם, המרכזי והמוביל ביותר ברשת האינטרנט, וקשה עד מאוד למצוא איש דיגיטל שאינו עושה שימוש, קל וחומר עסקים, עמותות, חברות, גופים פרסומיים ואחרים וכן הלאה.

שיעורי קורס PPC אונליין ב-LIVE

מעכשיו ניתן ללמוד קורס PPC אונליין מהבית שלכם. כל השיעורים מועברים ב-LIVE, כך שהסטודנטים מתקשרים עם המרצים בזמן אמת, שואלים שאלות ומקבלים את כל החומרים המעודכנים ביותר בשוק. השיעור מועבר דרך הטכנולוגיה והתוכנות האיכותיות ביותר על מנת לאפשר לכם חווית לימודים מושלמת. כמו כן, השיעורים מוקלטים כך שכל מי שרוצה לחזור על החומר יכול לצפות בהם בזמן ובמקום שנוח לו.

קורס PPC מקצועי ואפשר לצאת לדרך

כאמור, כמו כל מקצוע המכבד את עצמו ואת העוסקים בו, גם מנהל קמפיינים צריך לעבור הכשרה מקיפה ומקצועית. מדובר בתחום בעל אחריות כבדה של תקציבי קמפיינים אשר מושקעים ברמה יום יומית, מהם יש להפיק את המיטב. אסור לצאת לדרך ולהציע שירותי PPC ללא ההכשרה המתאימה, ואף רצוי גם ניסיון כלשהו בתחום.

קורס שיווק דיגיטלי הוא הדרך הבטוחה ללמוד את כל סודות המקצוע, להבין ולהכיר את מערכות הפרסום העיקריות, מה נדרש בכדי להיות איש PPC מהשורה הראשונה, ואף מעבר לכך. בקורס כזה לומדים מה זה אומר בכלל להיות משווק באינטרנט, דבר השונה ב- 180 מעלות מעולמות השיווק אופליין, הקלאסיים של העולם הישן.

רוצים להיות מנהלי קמפיינים ברשת? אתם חייבים לדעת גוגל!

בנקודה שבה אתם מוסיפים לארסנל הכלים שלכם את העובדה שאתם יודעים לנהל קמפיין פרסומי במערכת של Google Ads אתם הופכים למבוקשים יותר, זאת משום שהיום כל חברה או עסק שעוסקים בשיווק מחפשים אנשים בעלי יכולות כאלה. פרסום באינטרנט הפך להיות המקום העיקרי שבו עסקים הפועלים ברשת מפרסמים את עצמם ואת השירותים שלהם. מחקרים מראים שככל שהזמן עובר אחוזי הפרסום בשאר המדיות יורד בהשוואה לאינטרנט, שרק עולה.
אצלנו בקורס שיווק באינטרנט תלמדו איך לעבוד בתוך המערכת של Google Ads עצמה במסגרת המודול קורס PPC, תחשפו לשיטות עבודה שונות, תבנו קמפיינים פרסומיים בלייב ובסופו של דבר תקבלו הסכמה מקצועית לנהל קמפיינים ממומנים ב- Google.

היתרונות של פרסום ממומן - PPC

חשיפה זה שם המשחק - יש היום מישהו שלא משתמש באינטרנט במטרה לחפש מידע? כמעט ולא. ברגע שאתם יוצרים לעצמכם קמפיין פרסומי ב- Google Ads, האתר שלכם נחשף לכל כך הרבה מקורות בארץ ובעולם, מה שיכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ואת אחוזי המכירות באופן ניכר.

פרסום רלוונטי וממוקד - Google Ads מאפשרת לכם לשלוט בקהלי היעד שלכם בהתאם לקריטריונים שונים כמו איזור גיאוגרפי, שפות, זמנים ואמצעים טכנולוגיים ספציפיים, מין המשתמש, טווחי גיל שונים, מכשירים בו אתם רוצים שהקמפיינים יופיעו – מובייל/דסקטופ, ועוד.

חסכון בתקציב פרסומי - כאמור המפרסם משלם רק פר הקלקה על המודעה עצמה מה שמאפשר למפרסם לשלוט בתקציב הפרסום, להגדיל, להקטין, לעצור או להמשיך אותו בכל זמן נתון. יתרון גדול לכך ביחס לתשלום לפי חשיפה הוא שמתבצע עבורך סינון של הקהל הפחות רלוונטי עבורכם, כך שאם תכתבו מודעות מספיק מדויקות, קהל לא רלוונטי לא יקליק על המודעות ואתם לא תשלמו כלום.

פרסום תוך זמן קצר - כל אחד יכול במהירות להגיע למקומות הראשונים ב- Google בהתאם לנתונים הסטטיסטיים שמאפיינים את הקמפיין שלו, בשונה מקידום אורגני שעלול לקחת זמן. בתוך זמן קצר של כמה שעות או יום יומיים אפשר לקל תובנות אודות מה עובד ומה ולא, אילו מודעות טובות יותר ואילו פחות על פי מדדים סטטיסטיים מקובלים, שניתנים במערכת באופן חופשי, ולבצע אופטימיזציה.
בתור מפרסם הכוח שלך בא לידי ביטוי בכך שאתה יכול להתאים את הקמפיין הפרסומי לצרכים של הלקוח שלך בקלות.
קורס שיווק דיגיטלי - קורס PPC, קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט בהאקריו היא התוכנית המקיפה ביותר ללימודי שיווק באינטרנט - סטודנט אשר יסיים את הקורס, ייצא אל שוק העבודה. עם יכולות במגוון תחומים ובניהם:

* קידום אתרים
* פרסום וקידום ברשתות החברתיות
* כתיבה שיווקית
* חווית משתמש באתרים ובדפי נחיתה
* הקמת אתר במערכת וורדפרס לרבות הכרת CSS ו- HTML
* ניתוח נתוני תעבורה לאתר במערכת Google Analytics

* וכמובן כל עולם ה- PPC עליו דיברנו במאמר זה. למידע מלא על הקורס לחצו כאן.

צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה