עולם המחשבים מתפתח במהירות והתחום החם ביותר בשוק הוא תחום הסייבר. מדי יום אנו שומעים על מחשבים שנפרצו ועל חשיבותה של אבטחת מידע. האנשים העוסקים בתחום עברו קורס סייבר והם משתלבים בעבודות מגוונות, מעבודות הקשורות בתחום ביטחון המדינה ועד עבודות בחברות פרטיות גדולות וקטנות.

לעבוד בתחום אבטחת המידע – איפה מתחילים?

כדי להיות האקר, במובן החיובי של המילה, ולהגן על החברה, יש להתחיל מלימוד התחום. לשם כך נחוצים תשוקה וקורס מתאים. לימודי סייבר מעניקים ידע מעשי שניתן ליישם בפועל בעבודה וכולל:

  • לימוד עיוני – כולל את הבנת התחום, האיומים הקיימים וכיצד ניתן להתמודד מולם.
  • לימוד מעשי – בחינת מקרים קיימים של פריצות וכל זאת בתוך מעבדה סגורה. המטרה היא לדמות מקרים אמיתיים ולהכין את התלמידים לעולם העבודה.

הסיבות ללמוד קורס סייבר

רוב האנשים שנרשמים ללימודים מתעניינים בתחום. לימודי האקינג הם לימודים דינמיים, מעניינים ובסופו של דבר נותנים ידע עיוני ומעשי המשמש בעולם העבודה. בסיום הקורס יש לגשת למבחן הסמכה אשר משמש כהוכחת ידע שמעסיקים רבים מתעניינים בו. ההחלטה ללמוד את התחום צריכה להגיע גם מתוך הרצון לפתח קריירה, אך גם מתוך עניין אישי בתחום.

נושאי הלימוד בקורס

נושאי הלימוד במסגרת קורס סייבר מקיפים ועם זאת ממוקדים בעולם זה. כל עולם ההייטק והמחשבים הוא עולם שהולך ומתפתח וכל אחד יכול לבחור את ההתמקדות המקצועית המעניינת אותו. בקורס זה לומדים המשתתפים כיצד להגן על המערכות, לזהות פגיעות ולהגן עליהן. הקורס כולל:

  • היכרות עם עולם הסייבר, המתקפות הקיימות והצורך הקיים בהגנה.
  • הקמה של תשתיות מוגנות ושירותי רשת מתקדמים.
  • תקיפה והגנה על שרתים ועל תשתיות תוך עבודה ישירה בארגון.
  • תקיפה והגנה על תשתיות ועל ארגונים של משתמשי קצה.

יתרונות הקורס

קורס סייבר מתאים לכל מי שמתעניין בעולם אבטחת המידע. הוא פותח דלת לעולם מרתק זה והבוגרים יכולים להשתלב בשלל עבודות מעניינות ומתגמלות. הקורסים מקיפים ומתאימים לא רק למי שרוצה לעבוד בחברה זו או אחרת, אלא לכל מי שרוצה להשתלב בתחום. עולם האבטחה הולך ומתפתח והקורס מעניק ידע מעשי שמאפשר להתמודד עם האיומים שהתפתחות זו יוצרת.

האם כל אחד יכול להירשם לקורס?

כדי להירשם לקורס יש להיות בעל חיבור לתחום, יכולת למידה טובה ויכולת להתמודד מול פרויקטים בתחום המחשבים. כל מוסד לימוד יבקש דרישות שונות, אך חשוב לציין כי לא כל אחד יוכל להצטרף אל הקורס. זאת משום שהמטרה בסופו היא לעבור את בחינת ההסמכה ומראש מוסד הלימודים יעדיף לבחור במועמדים בעלי יכולות לעבור אותה.

חשיבות בחינת ההסמכה

בחינת ההסמכה בסיום קורס סייבר היא התעודה המעידה על כך שיש לך הידע הנחוץ להשתלב בעבודה בתחום. שלא כמו בחינות שונות ותעודות אשר אינן מצביעות על כך שתוכל לבצע את העבודה בפועל, במקרה של לימודי סייבר, הלימודים מעשיים והתעודה יכולה להראות למעסיק הפוטנציאלי שיש בידיך ידע ויכולות להשתלב במקום. הסמכה זו יכולה לפתוח לך את הדלת לקריירה.

קורס אבטחת מידע וסייבר Ethical Hacking של האקריו מוכר לפקדון חיילים משוחררים (סניף רמת גן בלבד).

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה