בעולם בו האקרים תוקפים בממוצע כל 39 שניות, זה ממש לא מפתיע שהביקוש בשוק ללוחמי סייבר ואבטחת מידע שובר שיאים. אבל מה בדיוק לומדים בקורס כזה? איזו הכשרה צריך כדי לבנות כלי הגנה וכלי התקפה? ואיפה תוכלו ללמוד קורס סייבר אונליין באמצעות מערכת לימוד חכמה?

הביקוש הגדול לעובדים בתחום הסייבר גורם לכך שיותר ויותר חברות מציעות קורס ללימוד סייבר ואבטחת מידע מתוך מטרה להכשיר את הלומדים לתעשייה. לצד עלויות הקורס ומשך הקורס מומלץ להסתכל גם על ההסמכות הניתנות בקורס וההשמה למקום עבודה.

הפרמטרים לבחירת קורס סייבר

  • מועדי לימודים ומשך הקורס
  • מתכונת הקורס (שעות וימים)
  • תנאי קבלה
  • הסמכות
  • עלויות
  • השמה לעבודה

זוהי רשימה בעלת סידור אקראי מאחר ומדובר בעניין אינדיבידואלי, אך אלה הם המרכיבים שרצוי לברר ולהיות מודעים להם לפני הרישום אל הקורס.

בנוסף כדאי לבצע בדיקה מקיפה באינטרנט על מוסד הלימודים. בדקו את מוניטין המקום בו תלמדו: כמה בוגרים עברו בהצלחה אחרי הקורס בסייבר הישר אל שוק העבודה, כמה שנות ניסיון יש לחברה המכשירה אתכם ללימודים ועוד.

מבין הפרמטרים האלה הפרמטר החשוב ביותר הוא איפה יכשירו אותך בצורה הטובה ביותר לשוק ההייטק?

יתרונות קורס סייבר בהאקריו

מסלול הלימודים של קורס סייבר בהאקריו נבנה ונכתב על-ידי אנשי מקצוע הנחשבים למומחי הסייבר הגדולים בישראל. בתהליך שהחל לפני מספר שנים, האקריו התפרסה ברחבי הגלובוס, כשהיא מציעה את מסלול הלימודים של קורס סייבר ואבטחת מידע גם ברחבי העולם (כולל ארהב).

האקריו מאפשרת לסטודנטים להתנסות בלימודי סייבר בעזרת קורס מיון, האורך כ-4 מפגשים. במשך 20 שעות, הסטודנטים טועמים ומתנסים בתחומים בעולם אבטחת המידע. אם הסטודנט עובר את המבחן המסכם - הוא ימשיך לקורס המורחב. אם לא - הוא יקבל את כספו בחזרה (פרט לדמי הרישום).

בסיום קורס המיון, באם הסטודנט החליט להמשיך לקורס המלא, נחתם עמו חוזה על התחייבות למציאת עבודה וליווי אישי של מחלקת ההשמה.

מדובר בתהליך מקיף המבוצע בידי מחלקת ההשמה:

  1. עזרה בכתיבת קורות החיים
  2. סימולציות והכנה לראיונות עבודה
  3. יצירת קשרים עם חברות ההייטק הגדולות בארץ ושליחת הבוגרים אליהן

בנוסף לכך, להאקריו קיימת חטיבת סייבר - HackerU Solutions, הנותנת פתרונות הקשורים לאבטחת מידע לחברות וארגונים, קטנים וגדולים כאחד, בכל רחבי העולם.

הבוגרים המוצלחים ביותר בכל מחזור מגויסים ישירות אל חטיבת הסייבר של האקריו.

תכנית הלימודים

מסלול הלימודים של קורס סייבר ואבטחת מידע מקיף ומקצועי, ומלמד את כל עולמות הסייבר ואבטחת המידע מא' ועד ת':

    • ניהול רשתות ופיתוח אתרים - תחומים בלתי נפרדים מעולם אבטחת המידע
    • לינוקס - מערכת ההפעלה הפופולארית
    • - Networking הכנה מעמיקה לעולם התקשורת ולהסמכות הרלוונטיות לתחום
    • Cyber Infrastructure- היכרות עם האיומים בעולם הדיגיטלי
    • SIEM SOC- מרכז ניטור אבטחת מידע, הפועל בכל ארגון
    • Python - למידה מעמיקה של שפת העילית שכל איש סייבר צריך להכיר
    • בדיקות חדירה Penetration Testing - בוחנים ארגון בעזרת התקפות אמיתיות

לקראת סיום הלימודים, מתקיימת הכנה מעמיקה למבחן ההסמכה הבינלאומי C|EH Certified Ethical Hacker בוגר אשר יעבור מבחן זה בהצלחה, יוכל להרשים מעסיק פוטנציאלי.

סטודנט שמסיים את הקורס, יוכל למצוא לעצמו מספר תפקידים שונים בתחום הסייבר ואבטחת המידע. בין אם זה אנליסט אבטחת מידע או אחראי על בדיקות חדירה. כעת בשל משבר הקורונה מתקיים כעת קורס סייבר אונליין בלבד.

עוד הטבות נוספות מהם נהנים הנרשמים לקורס בהאקריו כולל תנאי מימון נוחים במיוחד באמצעות קרן שכל המאפשרת פריסה של הסכום עד ל-60 תשלומים, מלגות עס 7,000 ₪ למתאימים וקורס מיון ללא עלות כספית (לא עברת –לא שילמת).

בהאקריו נשמח להעמיד לרשותך את יועצי הלימודים שלנו שייתנו לך את כל המידע הרלוונטי ויבדקו את התאמתך לקורס סייבר. כמו כן, קורס סייבר ואבטחת מידע בהאקריו נמצא בפיקוח מלא על-ידי המדינה, כך שחומרי הלימוד תמיד נשארים רלוונטים ומתעדכנים כל הזמן.


כל מה שנדרש ממך זה בסך הכול ללחוץ על הלינק ל - קורס סייבר ואבטחת מידע, להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם עם כל מה שצריך וחשוב לדעת.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה