כמה כיף להיות חלק בעולם הדיגיטלי בימינו! השינויים הרבים וההתפתחויות בתחום, יצרו מצב שבו ניתן להתפתח, להתקדם ובו זמנית גם לא להפסיק ללמוד.

HackerU ממשיכה להביא לסטודנטים ולבוגרים שלנו את טובי אנשי המקצוע והפעם מארחת לסדנת דיגיטל בלעדית את Taboola וארגון הדיגיטל הישראלי!

Taboola הוקמה ב - 2007 ע"י אדם סינגולדה והיא משמשת כרשת פרסום לקידום כתבות באתרי התוכן הגדולים, פועלת במדינות רבות ברחבי העולם והגעתה מעוררת עניין רב בקרב הסטודנטים של HackerU.

בשנה האחרונה ארגון הדיגיטל הישראלי ביצע קפיצת מדרגה והגיע למעמד גבוה בקרב תעשיית השיווק הדיגיטלי. הארגון פרסם זו השנה השנייה את רשימת 100 המשפיעים בעולם הדיגיטל.

הסדנה הבלעדית תתקיים ביום שלישי, 31.10 בין השעות 17:00-19:00, HackerU רמת גן, לסטודנטים ובוגרים של HackerU מקורס שיווק באינטרנט. מטרת הסדנה היא לתת לסטודנטים והבוגרים שלנו להיחשף לתכנים חדשים ומעודכנים בעולם הדיגיטל, להכיר את בכירי התעשייה, לשמוע וללמוד מהם כמה שאפשר על עולם הדיגיטל העכשווי.

את הסדנה ינחה ראש תחום שיווק באינטרנט ב - HackerU דניאל כהנוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מעשור בתעשייה והשנה ייסד את פרויקט "TVM מדברים שיווק דיגיטלי" (Tvm.co.il). במסגרת הפרויקט נפגש דניאל ביחד עם רועי קדושי, איש דיגיטל מוערך וותיק בפני עצמו עם דמויות מפתח נוספות בעולם הדיגיטל הישראלי.

כחלק משיתוף הפעולה שציינו למעלה יחד עם Taboola ישראל נארח בסדנה את נעמי פרקש, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. ההרצאה של נעמי "אתם בשידור חי, נא להתנהג בהתאם", למרות שמה המבטיח, לא מדברת על אירועי תכנית "האח הגדול" אלא על ראיונות עבודה, מאיך להגיע לכמה שיותר ראיונות ואילו תכונות אופי מחפשים המגייסים? הניסיון ומעמדה של נעמי מדברים בעד עצמם ולך יש את האפשרות לקבל מבט מבפנים לאחת החברות הגדולות בעולם בתחום השיווק הדיגיטלי.

בנוסף, נארח את מנכ"ל ומייסד ארגון הדיגיטל הישראלי, כרמל ברן, שייתן לנו סקירה על מגוון מקצועות הדיגיטל החדשים רגע לפני המעבר לשנת 2018, כל האפשרויות החדשות איך לפתח את הקריירה שלך במקצועות הדיגיטל.

לבסוף תצטרף אלינו מנהלת מחלקת ההשמה של HackerU, אורלי אפשטיין, בעלת ניסיון של שנים רבות בהשמת עובדים בכל תחומי השיווק וההייטק ותחתיה מאות בוגרים מאושרים שהשתלבו בעולם התעסוקה. אורלי תיתן טיפים חשובים להצלחה בעולמות הדיגיטל השונים ותדבר על החשיבות של תיק עבודות בימינו.

הסדנה ללא עלות ומיועדת לסטודנטים והבוגרים של קורס שיווק באינטרנט ב – HackerU. כמו כן, נעביר בשידור חי את הסדנה בעמוד הפייסבוק שלנו, כל מי שמעוניין להצטרף אלינו, לשמוע, להתעניין ולשאול שאלות חשובות מוזמן ב- 31.10 החל מהשעה 17:00 בעמוד הפייסבוק של HackerU.

סטודנטים ובוגרים מוזמנים להירשם אצל רכזת קורס שיווק או בקבלה בטלפון 03-6135565. מספר המקומות מוגבל. מהר להירשם. נתראה בסדנה!

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה