מה לא נאמר על עולם הדיגיטל בו אנחנו חיים? המפץ הגדול של הרשתות החברתיות הוביל את מירב המשאבים מהפרינט לעולם הממוחשב. יחד עם זאת, קמו חדשות לבקרים שחקנים חדשים בעולם הפרסום, דמויות אשר מובילות את התחום ונמצאות במרכז העניינים.

על מנת לסכם את השנה שחלפה לה לא מזמן, החליט ארגון הדיגיטל הישראלי לפרסם זו השנה השנייה את רשימת הישראלים המשפיעים ביותר לשנת 2017 בדיגיטל. השנה, לצד אושיות רשת כמו יבגני זרובינסקי וגדי וילצ'רסקי ואנשי טלוויזיה כמו רועי כפרי ונדב בורנשטיין, ניתן למצוא ברשימה היוקרתית גם את ראש תחום שיווק באינטרנט ב - HackerU דניאל כהנוב.

דניאל, שמוביל את תחום השיווק באינטרנט ב - HackerU ותחת שרביטו עברו אלפי בוגרים אשר השתלבו בעולם הדיגיטל, מוגדר ברשימה כמומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של מעל 10 שנים בתעשייה ובעל סוכנות דיגיטל. השנה לקח את כישוריו צעד אחד קדימה לעולם הווידאו כשייסד והקים את פרויקט "TVM מדברים שיווק דיגיטלי" (Tvm.co.il) במסגרתו הוא משוחח ומראיין דמויות מפתח בתעשיית הדיגיטל הישראלית ומעדכן בחדשות האחרונות בתעשייה ביחד עם רועי קודשי, איש דיגיטל ותיק ומוערך.

בנוסף, דניאל יזם ומוביל בתוך המכללה את פרויקט "דניאל כהנוב מארח את אנשי הדיגיטל של ישראל" שמשודר LIVE בעמוד הפייסבוק של המכללה HackerU - האקריו העמוד הרשמי. בין האנשים שהתארחו עד כה: עו"ד לדיני אינטרנט גיא אופיר, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל "Fialkov Digital" אור פיאלקוב, פאנל SEO מיוחד עם המקדמים המובילים בתעשייה - דניאל זריהן, מנשה אברמוב, שמוליק דורנבאום, עידן שלומן ועוד.

בהובלת דניאל, קורס שיווק באינטרנט הפך תוך פחות משנתיים לקורס המוביל בישראל עם נתח שוק של כ-18% מהסטודנטים הלומדים את התחום (ע"פ סקר הדיגיטל 2017 של סוכנות "פיאלקוב דיגיטל".

דניאל, איך הגבת לזה שנבחרת מבין אלפי אנשים כאחד המשפיעים בעולם הדיגיטל?

שמחתי מאוד שבחרו בי. להופיע ברשימה המכובדת לצד בכירי תעשיית הפרסום והשיווק דיגיטלי זה כבוד גדול עבורי.

לאן אתה רואה את עולם השיווק הדיגיטלי מתקדם בשנים הקרובות?

העולם הולך לתהליכי אוטומציה מתקדמים, הרבה יותר אנליזות וניתוחים המתבססים על עולם ה- DATA.

מה מניע אותך להמשיך בקצב עבודה גבוה כל כך?

קורס קידום אתרים נמצא קרוב לליבי יחד עם כל התחום עצמו, אני מונע מתוך אהבה לתחום הדיגיטל, הלקוחות שלי שמאמינים בי וכמובן הסטודנטים להם אני מוכן לתת את כל כולי.

מה צופה העתיד לדניאל ולקורס?

אמשיך בכל כוחי לעזור לסטודנטים להיכנס לתעשייה. כמו כן, שמח שניתנה לי את הזכות לקדם מותגים מהגדולים בארץ ובעולם. חשוב לי ללמד את הדורות הבאים במקרי בוחן והצלחות של הלקוחות שלי ולהכין אותם לעולם האמיתי.

מההיכרות שלנו עם דניאל אנחנו יודעים שנמשיך לפגוש בוגרים מרוצים, עובדים בתחום ומייצגים את HackerU בצורה מכובדת ומלאת גאווה.רוצה גם ללמוד מדניאל בדרך לקריירה בעולם השיווק הדיגיטלי? לקורס שיווק באינטרנט לחץ

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה