בלוג
קורס מנהלי מדיה חברתית

מנהל דיגיטל, בקידום אתרים כבר התמקצעת?

עודכן בתאריך:2 ינואר 2022


על מנהל הדיגיטל של היום מוטלת אחריות רחבה, לרכז את כלל הנתונים והכלים כדי להוציא את המקסימום מהתוכן והמערך השיווקי של הארגון. לכן, היכרות מעמיקה עם קידום אתרי אינטרנט היא מחייבת

במסגרת המעבר מהשיווק המסורתי לשיווק הדיגיטלי בעידן האינטרנט, השתנה גם תפקידו של מנהל השיווק הארגוני, כשהכיוון הוא מנהלי דיגיטל בוגרי מסלול כלשהו של לימודי שיווק באינטרנט, הנדרשים להתאים את ניהול הקמפיינים לפלטפורמות העדכניות.

בעבר פנו הקמפיינים למדיה כגון טלוויזיה, רדיו, עיתונות מודפסת ושלטי חוצות. היום עברו הקמפיינים לבאנרים בפלטפורמות הדיגיטליות השונות באפליקציות, מחשבים ניידים ועוד. הבאנרים, עמודי הנחיתה, ההפניות ("לידים") וכיוצא באלו, מעסיקים את מנהלי הדיגיטל של היום, שרבים מהם גם למדו קורס מנהלי מדיה חברתית.

מאחר ואותו מנהל מופקד על אנשי השיווק, הקידום ברשתות החברתיות, כותבי התוכן וכדומה, עליו לשלוט גם בכל הקשור בקידום אתרים. תחום זה מאגד פרמטרים כמו מילות מפתח לחיפוש ברשת, שליטה באלגוריתמים של מנועי החיפוש ומבט רחב על הרשת.

כך יכול המנהל למדוד באמצעים דוגמת "גוגל אנליטיקס" או "גוגל אדוורדס" את צרכי הקמפיינים ואת איכות הקמפיינים שהוא מנהל בעזרת הצוות שלו מבחינת חשיפה, כניסות, היענות, הרשמה ומדדים נוספים, שבשורה התחתונה מלמדים כמה כסף נכנס לארגון בכל קמפיין.

כדי לדעת מה לדרוש מכותב התוכן שלו, איש הקידום או צוות השיווק, על אותו מנהל דיגיטל לשלוט בעצמו במרכיבי הקידום, להכיר את העבודה של האנשים שלו ולדעת איך מבצעים מחקר מילות מפתח, לדוגמה. את הידע הזה הוא יכול לרכוש במסגרת קורס קידום אתרים.

קורס קידום אתרים – ידע שהוא כוח עבור מנהל הדיגיטל

כאמור, מנהל הדיגיטל בעידן של היום חייב לעבור בעצמו קורס קידום אתרים, כדי שיוכל לנהל את אנשי הקידום והתוכן עליהם הוא מופקד, שבדרך כלל יהיו מוסמכים ב-SEO ו-PPC וישלטו בנושא קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל - הן על בסיס קליקים והן על בסיס לינקים.

כדי שיוכל לפקח בצורה מיטבית ולהכיר את הכלים למקסם את הצלחת הקמפיין ולמדוד אותו בזמן אמת, על מנהל הדיגיטל לעבור בעצמו הסמכה במסגרת כזו. המנהל נדרש לראייה רחבה, בה הוא מרכז את כלל המדדים על פעילות הקמפיינים והערוצים הדיגיטליים של הארגון ומוודא שפעילותם עולה בקנה אחד עם צרכי ומטרות החברה.

הרשת היא מן ים סוער ועמוס במידע, קמפיינים, מילות מפתח, סלוגנים וכדומה. מנהל הדיגיטל הוא הקברניט שנדרש לנווט ביעילות ומקצועיות את ספינת הארגון.

בסופו של דבר, כל חברה רוצה למקם את עצמה בראש תוצאות החיפוש בקטגוריה שלה במנועי החיפוש. מאחורי ההופעה בראש הרשימה יש מערך שלם, שמורכב ממילים וביטויי מפתח, תכנון אסטרטגי ומקצועי של הזנת תכנים רלוונטיים, באתר החברה ובאתרי אינטרנט רלוונטיים. כיום לימודי שיווק בלבד כבר אינם מספיקים.

קורס מדיה חברתית בהחלט יכול להוסיף למנהל דיגיטל, אבל איש מקצוע שהוסמך במסגרת קורס קידום אתרים, שווה הלכה למעשה ובפועל יותר כסף עבור הארגון בו הוא עובד.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס