רבות כבר נכתב על משבר הקורונה ועל איך שהוא שינה את אורח חיינו מהקצה אל הקצה. וירוס הקורונה הצליח להביא אותנו במהירות שיא אל עבר העולם החדש – הדיגיטלי. ניסיון של שנים בחינוך שוק לקניות אונליין הביא אותנו בעל כורחנו לעבור מקניות בסופר שליד הבית להזמנות ברשת, ומשיטוט בחנויות הקניון לשופינג מבלי להרגיש את הבדים. רבים כבר אימצו את שיטת קניות זו עוד לפני המשבר אך עכשיו היה זה רק עניין של פוש קטן והצטרפו אליהם כל השאר.

נכון, קניות ברשת זה דבר שנעשה כבר שנים, אך מה שהיה כל כך מהפכני בתחילתו של המשבר, הייתה המהירות שלו. מכיוון שסגרו את החנויות, עסקים רבים היו צריכים להיערך במהירות למציאות החדשה ולהתחיל לחשוב על שיווק דיגיטלי בשביל המוצרים שלהם.

בלאק פריידי 2020 – לא מה שאנחנו רגילים אליו

זוכרים איך בכל שנה מראים לנו בחדשות תמונות וסרטונים של תורים ארוכים והתנפלות על חנויות ביום שישי האחרון של נובמבר? אז השנה אתם יכולים לשכוח מזה. השנה על מנת למנוע את ההתקהלויות חנויות רבות, גם בארץ, הפכו את כל חודש נובמבר לחודש הקניות הגדול. ואילו החנויות הסגורות (והאמת שגם הפתוחות) השכילו והחלו לשווק את מוצריהן אונליין כדי להגדיל את המכירות.

אם בגל הראשון, בחודש מרץ, ראינו גל פיטורים רחב במשק. בגל השני עלה הביקוש לאיוש משרות שיווק דיגיטלי. לאור העלייה במכירות אונליין חברות רבות הבינו שבלי השיווק הדיגיטלי הן לא יוכלו להתקיים והחלו לגייס לשורותיהן יוצאי קורס שיווק ופרסום כדי לשווק את מוצריהן אונליין ולהגדיל את המכירות. או לחילופין בעלי עסקים רבים החלו ללמוד בעצמם איך להרים ולשווק את העסק שלהם כדי להימנע מקריסה כלכלית.

ללמוד שיווק דיגיטלי כדי לא להישאר מאחור

בעולם החדש קיימים מספר תחומים שבהם הביקוש לאיוש משרות רק גדל מיום ליום. כמו שכבר כתבתי, שיווק דיגיטלי הינו אחד מהם. בין אם אתם חיילים משוחררים, סטודנטים אחרי/ במהלך תואר או בעלי עסקים אתם חייבים לקחת קורס שיווק דיגיטלי.

למה? קודם כל, זה תמיד מעניין (לפחות אותי) לדעת איך הדברים קורים מאחורי הקלעים. איך אנחנו מקבלים מודעה שהיא בדיוק המוצר שחשבתי עליו או משהו מאוד דומה למוצר אחר שחיפשתי.

דבר שני, אפשר להסתכל על קריירה בתחום השיווק הדיגיטלי ב-3 דרכים.


• האחת, מקצוע מבוקש -
הביקוש לאנשי דיגיטל רק הולך וגובר כך שאם אתם לא רוצים להישאר מאחור ולהיות עם עבודה, שנכון למשבר הקורונה היא בטוחה, אתם יכולים לקחת קורס שיווק דיגיטלי אונליין וככה גם תהיו מוכנים למשבר הבא.


• השנייה, עבודה בעצמאי/ השלמת הכנסה -
אם עושים את זה נכון, שיווק דיגיטלי לא חייב לקחת הרבה שעות מהיום כך שאם אתם רוצים עבודה גמישה, זה המקום בשבילכם.


• השלישית, השקעה לטווח הארוך -
אם אתם בעלי עסקים אני יותר ממליצה לקחת קורס בשיווק דיגיטלי ולעשות בעצמכם את כל הפרסום לעסק. כי מה יותר טוב ממפרסם שחי ונושם את המוצרים ואת קהל היעד שלו?

קורס שיווק דיגיטלי אונליין – הדברים שאתם חייבים לדעת

כאשר אתם עומדים בצומת הדרכים של בחירת קורס שיווק דיגיטלי אתם חייבים לשים לב האם מלמדים את הדברים הבאים:


• SEO קידום אורגני –
איך לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים על ידי שימוש במילות חיפוש פופולריות בתחום בתוכן הקיים באתר. קידום זה דורש תחזוקה שוטפת ואינו דורש תקציב שיווק גדול.


• PPC קידום ממומן –
אפשר למצוא את שיטת קידום זו בפלטפורמות רבות כמו גוגל אדס, אאוטבריין, טאבולה ופייסבוק. בקידום הממומן אתה מפרסם את המוצר שלך ברחבי הרשת בתשלום לקהל יעד ממוקד ומדויק למוצר או לעסק שלך. קידום זה דורש הסתכלות תמידית על התקציב שנע בין מאות לאלפי שקלים בחודש ואתה זה שמחליט כמה להשקיע ואיפה. להרחבה על קורס PPC.


• רשתות חברתיות –
ניהול ותפעול עמודים ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וכו'. לרוב מגיע יחד עם תרגילים בכתיבת תוכן שיווקי ותרגילים שיעזרו לכם להעביר את המחשבה למציאות.


• בניית אתרים –
כדי להשלים את כל עוגת השיווק חשוב מאוד ללמוד גם בניית אתרים. אל תיבהלו, לא מדובר בתכנות חס וחלילה, אלה בתוכנות סטייל וורדפרס שתאפשר לך לבנות אתר בקלות וללא עלות. רבים רואים בבניית אתר בוורדפרס כאבן דרך בתחום השיווק הדיגיטלי מכיוון שמרבית מהעסקים משתמשים בה לבניית אתר.


• טראקינג – התחקות אחר התנהגות הגולשים. כדי לפרסם לאנשים מוצרים דומים למה שהם מחפשים ישנן כמה דרכים. בשונה מאופליין פה אפשר לעשות שיווק חכם ולהגיע בצורה המדויקת ביותר לקהל היעד שלך בעזרת מעקב של פיקסלים וכמו כן, להציע לו הטבות ייחודיות על המוצרים שהוא ראה באתר שלך (רימרקטינג).

לעמוד קורס שיווק דיגיטלי אונליין עם התחייבות לעבודה לחץ

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה