בלוג
לימודי FACEBOOK

טיפים נוספים לקמפיין פייסבוק מצליח

עודכן בתאריך:10 ינואר 2022


בהמשך לכתבה הקודמת שלי על איך לבנות קמפיין פייסבוק מוצלח, אספתי בעבורך טיפים נוספים באדיבות המקצוענים שלנו.

A/B Testing

מונח השגור בפיו של כל מנהל קמפיינים באינטרנט הינו A/B Testing. עם כל הכבוד לבניית קמפיין סופר מוצלח, כזה שהשקענו בו את מיטב זמננו והידע שלנו, בסופו של דבר אף אחד לא יכול לצפות את ההצלחה של קמפיין זה או אחר. לכן כדאי בעת בניית קמפיין לעשות בדיקות של שני אלמנטים או יותר. אפשר לעשות השוואה בין שני המינים או שכבות גיל, בין תחומי עניין שונים, אזורים גיאוגרפיים, כמובן סוגי תמונות, טקסטים שונים וכו'. לאחר מספר ימים כאשר הקמפיין צבר מספיק מידע, ניתן לעשות את ההשוואה בין הדברים ולראות מה עובד טוב יותר.

הפיקסל החכם של פייסבוק

הטיפ הזה הוא בעל חשיבות עליונה כשזה מגיע לפרסום ממומן ואין קורס קידום אתרים שלא משקיע שיעור בלמידתו. אין להתחיל קמפיין בפייסבוק, פשוט אסור, בלי שיודעים להשתמש בפיקסל של פייסבוק ודואגים להטמעה שלו באתר. הפיקסל החכם של פייסבוק הוא למעשה קטע קוד אותו שותלים באתר והוא מעניק לך סט של אפשרויות חשובות ומועילות בצורה שאינה משתמעת לשני פנים.

הפיקסל מאפשר לך לבנות קהלים שהגיעו לאתר שלך ולדפים ספציפיים בו, כדי שתוכל בהמשך להשתמש באותם קהלים שהגיעו בקמפיינים אחרים. בנוסף, הפיקסל מאפשר ליצור מעקב אחר המרות. המרה הינה פעולה בעלת ערך המתבצעת באתר, לך יש את היכולת לעקוב אחר המדדים ולנתח אותם. אחת ההמרות הפופולריות היא אחר לידים שמתקבלים. כך אתה יכול להטמיע את הקוד בדף הנחיתה שלך ובדף התודה לדעת איזה קמפיין, קבוצת מודעות או מודעה במסע הפרסום הביאו לך הכי הרבה לידים. אין להמעיט בערכו של הפיקסל החכם של פייסבוק, הוא הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותך.

שימוש בשיטות שונות של קמפיינים

כפי שכבר צוין קודם, במערכת הפרסום של פייסבוק מספר לא מועט של סוגי קמפיינים לבחירה. ההבדל ביניהם והסיבה להעדיף זה על פני האחר, הינו המטרה של הקמפיין אותה אתה תרוצה להשיג. באם מטרתך היא להביא תנועה רבה לאתר או לדף הנחיתה, תשתמש בקמפיין מסוג website clicks. לעומת זאת, אם המטרה שלך היא קידום פוסט מתוך הדף העסקי שלך או צבירת לייקים לדף העסקי, יש את סוגי הקמפיינים המתאימים לבחירה. גם קמפיין שמטרתו קידום המרות קיים ואפשר להשתמש בו. מומלץ להכיר את כל סוגי הקמפיינים בכדי לדעת באיזה סוג לבחור בכל פעם שמקימים מסע פרסום.

להסתכל על המדדים הנכונים להצלחה של הקמפיין

היתרון הגדול בפרסום בפייסבוק הוא ביכולת המדידה של נתוני הקמפיין. המערכת מעמידה לרשותנו עשרות מדדים בעזרתם אנחנו בודקים את היעילות של הקמפיין. מדדים חשובים ופופולריים שכל מנהל קמפיינים לא יכול לחיות בלעדיהם הם בין היתר: כמות הקליקים על כל מודעה/קבוצת מודעות, העלות לקליק או להמרה, כמות האנשים שנחשפו למסע הפרסום ועוד מדדים רבים וטובים. בחינת המדדים הנכונים תיתן תמונה מדויקת של מצב הקמפיין ויעילותו, לטובת ביצוע אופטימיזציה ושיפורים.

להיות תמיד במעקב ולשנות כל תקופה כשרואים שהמדדים יורדים

הטיפ האחרון הוא פשוט לא לשקוט על השמרים. תכונה של קמפיינים במיוחד בפייסבוק היא הירידה בעניין שלהם ואיתה המדדים שצונחים. לא לעולם חוסן ותמיד צריך להיות עם האצבע על הדופק, לבדוק את הנתונים ואם רואים שחלה ירידה, לבצע אופטימיזציה הכוללת את שינוי המיקודים, תמונות חדשות, שינויים תקציביים, טקסטים חדשים למודעות ועוד.



פוסטים קשורים

שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
6 דרכים להיעזר באינטרנט לקידום עסק עצמאי
דניאל הראל | 10 ינואר 2022
בעלי עסקים קטנים רבים מעוניינים לפרסם עצמם בתפוצה רחבה ככל שניתן. אולם, פתרונות פרסום רבים, ובמיוחד במדיות מודפסות, רדיו או טלוויזיה, דורשים תקציב שיווק ענק שידם של בעלי העסקים הקטנים אינה משגת. על כן פונים מפרסמים רבים לפרסום ברשת האינטרנט.
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס