בלוג
תמונה ראשית פוסט קורס פייסבוק

קורס פייסבוק לעצמאיים ועסקים – לימודי פייסבוק

עודכן בתאריך:6 ינואר 2022


בשנת 2010 יצא לאקרנים הסרט "רשת חברתית" שבא לספר כיצד הוקמה הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק. כותרת המשנה של הסרט הייתה "לא משיגים 500 מיליון חברים מבלי לרכוש כמה אויבים". מאז חלפו חמש שנים, הרשת החברתית גדלה וכיום חברים בה למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, ולמעשה חמישית מאוכלוסיית העולם חברים בה. אם מסתכלים על האוכלוסיות של המדינות השונות בעולם, אזי שפייסבוק זו "המדינה" השלישית בגודלה מבחינת כמות האוכלוסייה שלה, אחרי סין והודו. בישראל חברים למעלה מ-3.5 מיליון איש בפייסבוק.

הפוטנציאל האדיר של שיווק בפייסבוק

עם מספרים כאלה כשמסתכלים על היכולות הפרסומיות והשיווקיות שגלומות בשימוש בפייסבוק, אפשר להבין מדוע במהלך השנים נפתחו קורסים שונים, שמטרתם ללמד הן גורמים עסקיים והן גורמים פרטיים, כיצד להשתמש בפייסבוק בצורה נכונה. קורס שיווק בפייסבוק מיועד לעזור למשתמשים ברשת לנצל את הרשת עבור צרכים עסקיים וצרכים אישיים.

למה אנחנו צריכים קורס שיווק בפייסבוק?

אנחנו נחלק את התשובה לשני חלקים:
בחלק העסקי, הרי שפייסבוק מציעה מגוון אפשרויות לבעלי עסקים ובעלי מקצוע. החל מאפשרויות שיווקיות בחינם וכלה בפרסום בתשלום. מאחר ובפייסבוק חברים מיליוני גולשים, עסק שלא ישתמש בפייסבוק, או ישתמש בצורה לא נכונה, עלול גם לא להגיע ללקוחות חדשים וגם לאבד לקוחות קיימים לעסקים שידעו לעשות זאת נכון.
בחלק האישי, אזי שאין רשת חברתית טובה יותר ליצור קשרים או לחזור אל קשרים ישנים כמו פייסבוק. ישנן אוכלוסיות שמתקשות בעבודה ברשת, ולכן קורס לימוד פייסבוק יכול לעזור להם להכיר את הכלים שהרשת מציעה ולנצל אותם לשימושם בצורה חכמה.

מה נלמד במסגרת קורס שיווק בפייסבוק?

קורס פייסבוק מתחלק לכמה רבדים:

בחלק הראשון נלמד להכיר את מבנה הרשת, כיצד היא פועלת, על בסיס מה, איפה נמצאים יישומים שונים ועוד.

בחלק השני נלמד כיצד לפתוח עמוד עסקי וכיצד לנהל אותו בצורה חכמה, איך ומתי כותבים פוסטים, איך מושכים אנשים להצטרף לעמוד, כיצד יוצרים נוכחות עסקית ברשת וכיצד הופכים נוכחות זו לפעילות עסקית בתוך ומחוץ לרשת.

בחלק השלישי נלמד על כל הנושא של שיווק בפייסבוק, כיצד יוצרים מודעות פרסום, איך עובדת רשת הפרסום של פייסבוק, מהו הרעיון של פרסום ממוקד על פי גיל, מין ותחומי עניין, כיצד יוצרים תהליכים ויראליים בפייסבוק, ואיך מניעים לפעולה אנשים באמצעות העמוד העסקי או הפרסום בפייסבוק. במהלך חלק זה נלמד על עבודה על מערכות Ad manger וכן על Power Editor.

בחלק הרביעי, נלמד על עיצוב בפייסבוק. כיצד מעצבים עמוד עסקי, איך מעצבים קאבר ולוגו  עבור העמוד, כיצד יוצרים תמונות לפרסום, ואילו תמונות וסרטונים מומלץ לפרסם בפייסבוק.

עד כה התייחסנו אל לימודי פייסבוק עבור מי שרוצה להשתמש ברשת לצרכים שיווקים עסקיים. כעת נתייחס בקצרה אל לימודי פייסבוק לשימוש אישי. חלק זה כולל בעיקר את הפרטים הטכניים של פתיחת חשבון פייסבוק, כתיבת סטטוסים, העלאת תמונות, ביצוע צ'ק אין במקומות שונים, כיצד מבקשים חברות והופכים להיות חברים בפייסבוק, וכן כיצד מצטרפים לקבוצות קיימות או פותחים קבוצות חדשות.

את הקורסים נוהגים להעביר אנשי שיווק וכן אנשים שמתמחים במדיות חברתיות שונות.

למי יכול להתאים קורס פייסבוק

קורס פייסבוק שמתייחס לנושאים שיווקים עסקיים, יכול להתאים למי שמעוניין להתעסק בשיווק ברשת, כיום בלי לדעת שיווק בפייסבוק מאוד קשה להשתלב בתחום. כמו כן הוא יכול להתאים לבעלי אתרים שמעוניינים לבצע שיווק באופן עצמאי, וכן למפרסמים או עובדים במשרדי פרסום שעדיין לא נכנסו לתחום של פרסום ושיווק בפייסבוק.

בכל הקשור לפייסבוק לשימוש אישי, הרי שהקורס מתאים בעיקר לאנשים מבוגרים, שמתקשים להבין בעצמם כיצד פועלת פייסבוק, ורוצים לפתוח פרופיל אישי בשביל לשמור על קשר עם הילדים והנכדים.

לימודי פייסבוק - קורסים מתאימים

קורס שיווק באינטרנט - קידום אתרים ורשתות חברתיות



פוסטים קשורים

איזה מחשב מומלץ למעצבי גרפיים
מעצבים גרפיים? כך תבחרו מחשב מתאים בשנת 2022
איתמר מרילוס | 7 אפריל 2022
ידידו הטוב ביותר של מעצב גרפי הוא המחשב ולכן יש חשיבות עצומה לכך שהעוסקים בתחום יבחרו במחשב המתאים והמדויק לצרכים שלהם. זאת משום שיצירתיות, דמיון ומעוף שהן התכונות הדומיננטיות של מעצבים זקוקים לסביבת עבודה תומכת עבורו.
שיווק דיגיטלי
קורס ניהול מדיה חברתית – מה לומדים וכמה מרוויחים
איתמר מרילוס | 12 מרץ 2022
ניהול מדיה חברתית - איך מתחילים? בקורס לניהול מדיה חברתית בהאקריו תלמדו לנהל עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק עסקיים
תמונה ראשית פוסט מדריך קידום אתרים למתחילים
איך להיעזר בגוגל לקידום האתר שלכם – מדריך קידום אתרים למתחילים
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
היום תחום הקידום האורגני באינטרנט נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו: עסקים,אירגונים אנשים פרטיים ועוד..
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
מאחורי הקלעים של "BLACK FRIDAY" ו -"CYBER MONDAY"
עומר אביעד | 10 ינואר 2022
"BLACK FRIDAY " ו-"CYBER MONDAY" הם כינויים לחגיגת קניות סוחפת ברשת. ה- Black Friday – "יום שישי השחור" - למי שלא מכיר (יש מישהו כזה?!) – הוא היום הפותח את חגיגת הסיילים לקראת חג המולד. מדובר מסורת אמריקאית רבת שנים, שהתרחבה בשנים האחרונות גם לרשת. לאור ההצלחה המסחררת, תקופת המבצעים לחגים התארכה גם לאחר חג ההודיה .
רוצה לשמוע עוד?

phone mobile icon שיחה
chet icon צ'אט
email mobile icon לפרטים

מדיניות הגנת הפרטיות

×

אנו מודים לכם על שבחרתם לעשות שימוש באתר Hacker-u (להלן: "האתר").

האתר מופעל על ידי האקר-יו בע"מ (להלן: "החברה") לטובת איסוף פרטים ויצירת קשר עם מתעניינים בלימודי מקצועות הי-טק.

לתשומת לבכם, המידע המוצג באתר הינו כללי בלבד. למידע ספציפי ניתן להשאיר פרטים בעמוד ויועץ לימודים מטעם החברה יחזור אלכם במהרה.

מטעמי נוחות בלבד, האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.

לכל מידע נוסף ניתן לפנות בכתובת הדואר האלקטרוני שבסיפא לתקנון זה.

בגלישתך באתר זה הנך ( "להלן: "הגולש") מקבל ומסכיה לתנאים ולמדיניות הפרטיות כמפורט להלן. מדיניות הפרטיות מתייחסת לסוג המידע שתספק לנו או מידע אשר אנו נלמד משימוש שתעשה באתר.

שמירה על פרטיותך:

1. פרטיות הגולש חשובה לנו מאוד. אנו מנהלים את האתר בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר ע"מ לשמור על פרטיך ולהגן על המידע שתמסור לנו בצורה הטובה ביותר.

2. אנו פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ושואפים לעמוד בכל דרישות החוק לעניין כיבוד הפרטיות וההגנה על מידע אישי. אנו מחויבים להגן על פרטיותך ועל שמירת פרטי הזיהוי האישיים שלך.

3. אנו אוספים מידע אישי אודותיך רק כאשר אתה תספק לנו אותו באופן ספציפי וביודעין. אנו מאמינים, כי אתה צריך לדעת בדיוק איזה מידע אישי אנו אוספים וכיצד אנו מתכוונים להשתמש בו בטרם תחלוק אותו עמנו. אנו עשויים לבקש ממך מידע אישי כגון שם, מספר טלפון, כתובת וכתובת דואר אלקטרוני. אנו עושים זאת רק כאשר אתה מבקש מידע או מבקש להירשם לשירותים הטעונים הרשמה או מנוי.

4. כאשר אנו מתכוונים להשתמש במידע האישי שלך, אנו מבקשים זאת מראש, על מנת שתחליט אם אתה רוצה לספק לנו את המידע או לא.

5. מידע המאפשר זיהוי אישי שלך, יישמר בסודיות מוחלטת. פרטי זיהוי אישיים שאתה מספק לנו לא יהיו זמינים לצדדים שלישיים ללא אישור מפורש שלך.

6. אנו מדגישים כי לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.

המידע שייאסף והשימוש שיעשה בו:

1. אנו מגבילים את בקשותינו לקבלת מידע אישי בסיסי בלבד, כגון:

א. שם מלא

ב. מספר טלפון

ג. כתובת דואר אלקטרוני

2. אנו מגבילים את איסוף המידע האישי למידע שאנו מאמינים כמינימלי ביותר על מנת לספק לך את השירותים המוצעים באתר או באמצעותו.

3. המידע אשר יימסר ישמש לטובת גבייה, שליחת דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, שליחת דבר פרסומת, ניוזלטר והודעות שיווקיות; טיוב נתונים, מתן שירותים ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מידע על תלמידים / סטודנטים / משתלמים, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.

4. המידע שתעביר לנו לא יימסר על ידינו לצדדים שלישיים בתמורה ו/או ללא תמורה אלא אם תיתן את הסכמתך לכך מראש ו/או לדרישת רשות מוסמכת.

Cookies (עוגיות):

1. קובץ Cookie הוא קובץ המכיל חלקים מסוימים של מידע שהאתר יוצר במחשבך בעת הגלישה באתר. הקובץ מאפשר שמירת מידע לגבי העדפותיך בכל הקשור בשימוש באתר.

2. על מנת לשפר את חוויית הגלישה שלך באתר, האתר משתמש ב- Cookies. רוב הדפדפנים כיום יודעים לזהות מתי "Cookie" מוצע, ולאפשר לך לסרב או לקבל אותו. אם אינך בטוח אם לדפדפן שלך יש יכולת זו, עליך לבדוק עם יצרן התוכנה או ספק שירותי האינטרנט שלך. איננו משתמשים בקבצי Cookie כדי לעקוב אחר הרגלי הניווט של המבקרים שלנו.

גישתך ושליטתך בפרטי הזיהוי שלך:

באפשרותך לבצע את הפעולות הבאות, בכל עת, על ידי פנייה אלינו באמצעות כתובת הדוא"ל שלהלן:

1. לבדוק איזה מידע אישי שלך יש בידנו, אם בכלל.

2. לשנות/לתקן את הפרטים אשר בחרת להעביר לנו.

3. לבקש מאתנו למחוק כל מידע שנאסף אודותיך (יחד עם זאת יש לדעת כי, לא נוכל לספק שירותים מסוימים ללא המידע).

4. להביע כל חשש כלשהו שיש בידך לגבי השימוש שנעשה במידע אישי שלך.

קניין רוחני:

כל זכויות בכל המושא לזכויות קניין רוחני, המופיע ו/או מוצג באתר, הינו בבעלות החברה בלבד ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב.

יצירת קשר:

ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת בכתובת הדואר האלקטרונית הבאה info@hackeru.co.il

להורדת
הסילבוס