הכוונת חיילים משוחררים, אבל על אמת!


במקום לחפש עבודות מזדמנות לאחר השירות הצבאי ולחסוך כסף לטיול הגדול, אפשר היום להשתלב בשוק ההייטק וליהנות מקריירה משתלמת. האקריו - המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק, מזמין אותך להשתחרר מכל הדאגות וללמוד מקצוע בהייטק שיסדר לך קריירה יציבה ובטוחה. 

עוד מעט מגיע הרגע שחיכית לו כל כך הרבה זמן - השחרור מצהל. סיימת להזיע בתוך המדים, לשפצר ציוד ואפילו גזרת את החוגר. עכשיו מגיע השלב שבו עולה השאלה: מה לעשות עם העתיד שלך? יש לך הרבה אפשרויות שעומדות בפניך וגם חלומות ושאיפות להגשים. תואר אקדמי? קורס מקצועי? טיול ארוך בחול?

כדי לעזור לכם לעבור לאזרחות, תקבלו כמה חודשים לפני השחרור הצבאי הזמנה לכנס משתחררים של משרד הביטחון שמטרתו היא הכוונת חיילים משוחררים לשוק התעסוקה.

במסגרת הכנס תקבלו הרצאה על מגוון הזכויות המגיעות לכם בתור חיילים משוחררים ותיחשפו לאפשרויות השונות. בין השאר תוכלו לעבור ייעוץ תעסוקתי שיעזור לכם להחליט מה המקצוע המתאים עבורכם, להכיר את האפשרויות השונות למימון הלימודים וכמובן לנצל את הכסף שהמדינה מעניקה ללימודים באמצעות פיקדון לחיילים משוחררים.

פיקדון לחיילים משוחררים

בואו נדבר רגע על פיקדון לחיילים משוחררים. הכוונה היא לכסף שניתן עם סיום השירות הצבאי שיכול לעזור לכם להתחיל את החיים האזרחיים בקלות - בתנאי שתשתמשו בו בחכמה. אפשר להשתמש בכסף למטרות שונות ובעיקר ללימודים. במידה ולא ניצלתם את כספי הפיקדון במשך חמש שנים ממועד השחרור הוא מועבר לחשבון האישי שלכם וניתן לעשות בו כל שימוש שתרצו.

לימודים באקדמיה היו פעם ברירת המחדל של הרבה מאוד חיילים משוחררים. כל אמא חלמה שהבן שלה יהיה בוגר אוניברסיטה, כי זה נתן קריירה משמעותית ומשכורת יפה. היום יש אפשרויות הרבה יותר טובות לנצל את כספי הפיקדון. 

אם תשאלו את מי שעוסק בהכוונת חיילים משוחררים, כנראה הוא יגיד לכם שהכשרות מקצועיות אל תעשיית ההייטק הם דרך מצוינת להשקיע את כספי הפיקדון. בזמן שחברים שלכם ילמדו באוניברסיטה במשך מספר שנים ויעבדו ב-עבודות רגילות בשכר בינוני, אתם תגיעו להייטק באמצעות הכשרה לימודית מהירה ופרקטית. כך תכניסו משכורות הרבה יותר גבוהות, תעצבו לכם עתיד בתחום ותרוויחו קריירה יציבה וארוכת שנים.

HackerU המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק הוותיק בישראל, מזמינה אותך להשתחרר מכל הדאגות וללמוד מקצוע בהייטק שיסדר לך את הקריירה. מסלול ההכשרה שלנו נבנה כך שתוכל להבין האם התחום מתאים לך או לא. קודם כל, עוד לפני הקורס מתקיים ראיון אישי שבו נמצא ביחד את מסלול הלימודים שהכי מתאים לך.

לאחר בחירת מסלול הלימודים מתקיים שלב מיון, שנועד לסייע למי שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם התעסוקה. הרי מאיפה לך לדעת שמסלול הלימודים שבחרת באמת מתאים לך? אולי מתאים לך ללמוד שיווק דיגיטלי יותר מסייבר? ואולי דווקא אנימציה במקום עיצוב גרפי? בגלל כל ההתלבטויות האלה, שהן מובנות לגמרי, הקמנו את שלב המיון. השלב הזה אורך בן 20 ל-30 שעות בהם תוכל להבין האם הקורס מתאים לכישורים שלך.

ומה קורה לאחר מכן? בסיום שלב המיון מתחיל הקורס המורחב. בקורס נלמד אותך לעומק את התחום שבחרת ללמוד. המרצים שלנו שמחוברים היטב לתעשיית ההייטק יתנו לך את כל הכלים הנדרשים כדי להצליח בתחום. הדגש של הלימודים הוא על פרקטיקה ומקצועיות ללא פשרות.

כדאי לדעת שבגלל אופי השוק היום חברות הייטק, פרסום ודיגיטל לא מפחדות להעסיק ג'וניורים. הן מעדיפות לגוון את צוותי העבודה שלהם כך שיהיו בהם צעירים אחרי צבא לצד בני שלושים ואפילו בני ארבעים. בנוסף, החברות נהנות מכוח אדם איכותי שמגיע הרבה יותר נמרץ ומלא מוטיבציה. כך שגם אם כרגע סיימתם את ההכשרה אצלנו ואין לכם ניסיון תעסוקתי בתחום עדיין סיכויים גבוהים מאוד שתשתלבו בתחום שלמדתם.

לימודים על חשבון הפיקדון והכוונה אמיתית לחיילים משוחררים

בהאקריו מחכים לכם מגוון קורסים שניתן לשלם עליהם באמצעות פיקדון לחיילים משוחררים. קורסי סייבר, אנימציה תלת מימדית, ניהול רשתות, שיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי, דאטה אנליסט ועוד...

הכוונת

מה עוד חשוב שתדעו?

HackerU מתחייבת למצוא לכם עבודה עם סיום הלימודים בסיום מסלול הלימודים אותו בחרתם. הקורסים שלנו לחיילים משוחררים כוללים התחייבות חוזית להשמה, מלגות ללימודים לחיילים שימצאו מתאימים בסך 7,000 שח ויש אפילו תקופת התנסות ללא סיכון כספי. זאת כמובן לצד אפשרות לעשות שימוש בפיקדון לחיילים משוחררים לצורך לימודים בהאקריו.

אז אם סיימתם כעת את השירות הצבאי או שאתם עומדים בפני סיומו ואתם מתלבטים מה לעשות - מרכז ההכשרה של האקריו בהחלט יכול להיות פתרון מעולה עבורכם. לפרטים נוספים לחצו כאן.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה